Ga naar inhoud

Esj : 5 mei 2009 : ... : Kliniek Holystaete


Gast esj

Aanbevolen berichten

Hey patje, toch nog maar ff snel hier een antwoord geven. Heb net op jouw toppic een reactie geplaatst.

Bij mij alles prima. In principe nog één week en dan is het leed geleden om het zo maar even te zeggen. Dan zijn de zes weken voorbij en kan ik langzaam weer alles op gaan bouwen. Nou ja....dat ben ik eigenlijk al aan het doen nu omdat het zo goed gaat.

Gisterenavond voor het eerst weer een strijkbout in mijn handen gehad...hihi maar of dat nou zou leuk is????

Kus en werk ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Meiden, ben nu aan de laatste paar dagen van mijn magische "zes" weken bezig. Heb me er eindelijk toe kunnen zetten nieuwe lingerie aan te schaffen, moet zeggen.............is goed gelukt.

Een Setje moet ik terug brengen omdat ik het niet zo mooi vind zitten, maar de rest ligt al in mijn kast.

Stofzuigen, strijken, en heel de mikmak ben ik alweer langzamerhand aan het doen, tsja moet eens weer beginne he!!! Jammer. Heb t niet gemist hahahah.

Met "t plekje" gaat het steeds beter, zit weer een mooi korstje op. Nu maar wachten tot dat er afgaat, dan pas ga ik verder met de silliconenmatjes. Eerder durf ik niet .... "het verweekt enigszins de huid" en wil niet weer weken met een open plekje lopen.........

So far so good............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ESJ!

Ik ben vandaag langs de huisarts geweest en kreeg een receptje mee voor de matjes !! :101:

Gisteren voor controle geweest en ik mag beginnen met smeren. Is dat zo ongeveer hetzelfde moment als je begint met de matjes? Ik kan er morgen 2 ophalen bij de apotheek (moesten besteld worden) dus ik denk dat ik daar wel een end mee kom ? Ik kreeg zelfs te horen, dat ik hier ook de receptenlijn voor kan bellen later, mocht ik ze langer willen! Wel fijn aangezien die matjes zo tussen de € 65 en € 70 kosten volgens mij!

Ik zie dat jij zegt, dat het de huid iets verweekt... bedoel je zoiets als dat je lange tijd in water hebt gezeten en je huid zo week aanvoelt?

Liefs, Trici!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj,

Kwam je ff bij de meiden kijken? :rolleyes: Hoe gaat het met je? We zijn al weer wat verder. Tijd vliegt. Ik ben zelf tevreden nu. Heb m'n leven weer opgepakt, maar begeef me ook nog veel op t forum. Beetje dubbel dus, extra druk hahaha... k had toch niets te doen :blush: . Weer full-time aan het werk, veel afspraken, klussen die lang zijn blijven liggen, kids bijna beiden jarig en ja, nog steeds rustig aan met roken want het is alweer bijna 14 juli. Nog even daar door heen. Wel leuk. Van selms maakt eerst nog de na-foto's van me. Ben dan exact 3 mand. po. Ga ze zeker plaatsen in m'n album.

Liefs en geniet van je weekend!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, even stil geweest rondom mezelf.

Heb heel af en toe even meegekeken. Met mijn boobs alles goed, mijn normale leven is weer begonnen met alle drukte vandien.

Helaas voor mij heb ik nog een "medisch"dingetje aan de hand gekregen waarvoor ik morgen naar het ziekenhuis moet. Heeft niets met mijn borsten te maken hoor! Maar het is iets wat me dagelijks bezig houdt ...maar goed, morgen weet ik in ieder geval wat ze er aan gaan doen. Ik heb de afgelopen weken dan ook niet zoveel zin gehad om me met de pc bezig te houden.

Trici, je bent vast al begonnen met je matjes. Die kun je idd gewoon gelijk gebruiken zodra de littekens goed dicht zijn. Helaas voor mij was ik toch nog te vroeg begonnen en was het korstje helemaal pap geworden. Dus weer een aantal dagen met een gaasje. Nu laat ik het gewoon gaan, net zolang tot er geen korstje meer opzit. Het korstje is nu nog minimaal, maar ik brandt me geen tweede keer.

Ik weet niet welke matjes jij hebt. Maar ik had er één die zo groot was dat ik twee operaties mee kon doen hahaha. Gewoon op maat knippen.

Als dat bij jou ook het geval is hoef je dus echt niet nog een keer te kopen.

-Pat meisje, je hebt bovenstaand nu gelezen. Tis dus geen desinteresse maar gewoon even geen fut voor gehad.

Ben blij dat je blij bent :43: het heeft ten opzichte van de vorige keer lang genoeg geduurd voordat het resultaat naar je zin was.

Lieve groetjes ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve ESJ :D

Fijn je weer ff te lezen, meis! :116:

Ik hoop, dat alles goed is met je, logisch dat je ook geen zin in de pc hebt, als je ergens de hele dag aan denkt!

Ik was idd al begonnen met de matjes ;) Ik heb volgens mij de zelfde als jij : Cicacare siliconen-gel sheet 12x15 cm

Ik knip er ongeveer 10 pleisters uit, dus ik kom ook wel een heel end hoor! Maar ze vroeg hoeveel ik er wilde en heb dus 2 gezegd én meegekregen! Of dit nog van mn eigen risico afgaat, weet ik niet. Ik zit bij DSW en daar staat bij de vergoedingen, dat de plakstrips bij BV volledig vergoed worden, neem aan dat ze daar dus de matjes mee bedoelen... :unsure:

Ik ga ff mn ww in je box kletteren haha! De laatste foto's zijn van afgelopen maandag: was ik 2 weken PO alweer!

Liefs en hou je taai meid!!

xXx Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow meid wat zijn ze mooi, krijg spontaan tranen in mn ogen....maar ben nu toch zo emotioneel als de pest, heb ik normaal niet zo erg.

Maar ik vind ze echt waanzinnig mooi, hoop dat je er jarenlang plezier van hebt, net als ik al jarenlang plezier heb van de mijne.....

Kus en liefs ESJxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen laatste controle meiden....dan kan het leven weer gewoon verder waar ik gebleven was. Begonnen met smeren van de cilliconengel....de matjes gingen er s'nachts toch af!! Anders moest ik weer met bh slapen om de matjes op hun plek te houden en dat was ik nou juist na zes weken zat grinnik....

Dus morgen even afsluiten en dan niet meer continue met mn borsten bezig zijn............ook weer lekker

Liefs ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, vanochtend voor het laatst naar de kliniek geweest.

Mijn pc was ook erg tevreden over het resultaat net als ikzelf! Nog even over de hechting gehad die ik er zelf uit had getrokken. Hij vertelde inderdaad dat dit zelfoplosbare hechtingen zijn dus het had geen kwaad gekunt als deze gewoon was blijven zitten.

Het open plekje (waar het korstje steeds afging) ziet er inmiddels ook prima uit, dus nu de komende weken lekker smeren met de gel.

We hebben het ook nog gehad over wat er op dit moment weer gaande is in de Citykliniek. Drama !!!

Heb hem ook over dit forum verteld en de toevoegende waarde van alle ervaringen die hier gedeeld worden.

Zowel de goede, als de slechte....

Ik voor mezelf kan niet anders zeggen dat ik BLIJ ben weer voor Holysteate Kliniek te hebben gekozen. Mijn pc dr. Smith is een ware kunstenaar. Een plastisch chirug waar je vertrouwen in kan hebben omdat deze man zijn vak verstaat!

Volgend jaar weer op controle.....voor nu.....genieten van mijn mooie borsten.

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, thanks voor jullie lieve reacties weer !

Ik heb het echt zo belachelijk druk gehad dat ik weinig tijd heb gehad om hier veel rond te snuffen.

Heb het dan ook beperkt met af en toe mijn pbs te beantwoorden.

Binnenkort zal ik inderdaad even nieuwe foto's maken en plaatsen.

Liefs ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Esj!

Long time no see! Maar, je zit niet meer bij borstvergroting maar bij prothesewissel zag ik nu! Nou, ik krijg ook een prothesewissel, hihi. Zie mijn topic. Al is het waarschinjlijk maar aan 1 kant, rechts wil niet zakken en zal het waars. ook niet meer gaan doen! Daarom een borstplooiverlaging en een nieuwe prothese met wat meer CC erin.

Hoest verder met jou?

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mereltje, ja met mij alles prima, sinds ik weer aan "t gewone" leventje begonnen ben heb ik het druk, druk, druk hahahha.

Maar wat lees ik borstplooiverlagen????? ik ga snel even je topic lezen meid!!

Liefs ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ESJ ! :D

:119: Alles goed?? Drukdrukdruk, lees ik ;)

Jaa dat krijg ik straks ook weer, ben maandag alweer 6 weken PO pfff gaat hard!!

Mn gewone werk gaat weer beginnen ook. Ik moet wel mn petje afnemen voor mijn baas ( nou ja mijn rayon dan ;)) Al die 'ouwe knarren' hebben alle weken met me meegeleefd en meegedacht, om mn herstel zo goed mogelijk te laten verlopen... als mn aangepaste werk 'teveel' was.. HUP! Iedereen werd ervan op hoogte gesteld, op de werkvloer en klaarrrr... ik hoefde niet meer dit of dat te doen ;) Echt super! Als ik dan nu weer zo over aan het schrijven ben, met de gezichten van mn collega's op de werkplek, waar ik normaal gesproken nooit zit... verbaast het me weer!

Maarrr ben ook wel weer blij, dat ik mn 'eigen' werk ga doen :43: Mis mn loopje wel, de mensen in mn wijk, die altijd even blijven staan om een babbeltje te maken en zo ;)

Maar blijf toch nog wel ff hier op t forum neuzen hoor haha ;) veels te gezellig hier! :D

Nou, heb weer ff lekker onzinnig gekledderd bij je haha! Had ik ff zin in :rolleyes:

Heel fijn weekend nog!! :119:

Liefs!! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Esj

Ik ben hier wat aan het rondkijken, zag je foto´s en was nieuwsgierig naar soort protheses, aantal cc´s, voor of achter spier etc. Die borsten van jou, daar zou ik zo voor tekenen. Ziet er heel goed uit. Ik heb een paar consulten gehad met steeds verschillende adviezen, dus ben heel erg aan het kijken en vergelijken. Laatste consult adviseerde pc mij mcghan 410 FM dual plane 310 cc beide kanten. Ik heb nu een paar foto´s gezien van mensen met zelfde soort maar minder cc, en die vind ik al aan de grote kant. Jouw operatie is volgens mij in alle opzichten zeer geslaagd!

groetjes, Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.