Guest clottz Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Hallo allemaal, Ik ben 30 jaar en heb 3 kinderen ;een jongetje van 6 een meisje van bijna 5 en nog een jongetje van 19 maanden. Ik was altijd al minder bedeeld in de buste omvang , maar na de borstvoeding van mijn 3 schatten is het niet meer dan een cup tepel . Ik heb 15 jaar lang geprobeert om op een of andere manier een bv te realiseren maar er was altijd wel een rede ( meestal geld) om het toch maar niet te doen. In januari heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd en na het tervergeefs passen van jurken is mijn moeder op het geweldige idee gekomen om me borsten te geven als huwelijks kado i.p.v een jurk ik sprong een gat in de lucht ....Yes het gaat er eindelijk van komen. 3 juni wort ik geopereerd door dr Mesters en dr Fechner in het maxima medisch centrum in veldhoven, ik kan niet wachten, alles is in gereedheid gesteld en de hulptroeppen voor na de ingreep staan in geroosterd. Op naar de wederopbouw van mama ha ha ha . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 gefeliciteerd met je datum en wat een geweldig cadeau!!!! en wat zal die trouwjurk straks mooi staan!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Proficiat, zowel met je voorgeno0men huwelijk als met je nieuwe borsten.Wat een onwijs lief cadeau zeg!En wat ben je al lekker snel aan de beurt.Veel succes met voorbereiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clottz Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Dank je , Ja geweldig lief supper kado, nou maakt het me niet meer uit okal moet ik een jurk op marktplaats kopen hi hi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clottz Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 By the way Suffie heb je nou nog veel last ?En ben je blij met het resultaat.Ene tips zijn altijd welkom.En tietie jij ook heel veel succes met de laatste loodjes , het lijkt wel of je naar een uitgerekende datum toe leeft vind je niet ha ha ha , mischien een idee om geboortekaartjes voor de tweeling te versturen haha ha.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Hallo!Wat fijn dat je moeder zo met je meedenkt joh! enne, tipje (van de sluier, haha) je kan een jurk ook huren!!! Een vriendin van mij heeft dit gedaan en ze had een prachtige jurk en daarna kon ze hem zo retourneren. Die van mij hangt maar op zolder, jammer om weg te doen maar... wat heb je er nog aan?! Huren kost hooguit een paar honderd euro.Ik zie dat jou jongste 19 maanden is, die van mij is inmiddels 21 maanden. Blijft lastig want ze moeten nog heel veel getilt worden! Heb je een rooster helemaal weten dicht te timmeren voor een aantal weken? Ik heb 2 weken helemaal rond en daarna hoop ik nog de woensdagen en vrijdagen iemand te vinden, hihi. Loopt wel los denk ik.Nou, sterkte met aftellen!Ohja, van welke cup naar welke cup ga je?Groetjes,Merel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 En tietie jij ook heel veel succes met de laatste loodjes , het lijkt wel of je naar een uitgerekende datum toe leeft vind je niet ha ha ha , mischien een idee om geboortekaartjes voor de tweeling te versturen haha ha.x Ja laten we dat eens doen, ik zal eens iets moois ontwerpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Hihi, inderdaad zo voelt dat echt: een geplande keizersnede! Waarbij je een meisjes tweeling krijgt!ik kreeg van mijn nichtje een heel grappig kaartje: ze had een dubbele kaart geknipt en hierin 2 roze rondjes met 2 roze tepeltjes erop geplakt. 2 tieten in een envelop zeg maar. Ze is 10. Ik moest ontzettend lachen!Nog even en we krijgen kraamcadeau's en beschuit met muisjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esj Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Hoi Clotzz heb het vermoeden dat ik jou op het andere forum al eens een berichtje had gestuurd?Bij deze nogmaals....veel fun en wat zal die trouwjurk straks mooi staan!Groetjes ESJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clottz Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hallo Merel 78 Ik heb idd echt een schat van een moeder , ze weet hoe belangrijk het voor me is en heeft me al 15 jaar zien worstelen met kipfiles , 2 bh's enz. Goeie tip , dat van die trouwjurk, ik zal er na de operatie eens achter aan gaan . Voor jou is het bijna zover , gaaf man , ben je al zenuwachtig? Ik heb ook de eerste 2 weken volledige hulp en daarna alleen op dinsdag en vrijdag, ik hoop dat ik dan de kleinste weer zo nu en dan in en uit bed kan tillen , ze zijn idd nog heel hulpbehoevend (en eenkennig), maar uitstellen was geen optie . Heel veel sterkte en succes ik ben benieuwd naar je verhalen. Ik ga trouwens van cup tepel naar een b/c , ze weten nog niet precies wat ze er in kunnen krijgen om dat ik echt niks heb , ik heb haar gezegt dat ik graag tot een natuurlijk resultaat wil komen en dat het beslist niet te groot mag worden. Ik leef met je mee over 2 dagen x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clottz Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 hey esj,Ja dat klopt , wat is er met het andere forum gebeurd? En nogmaals dank je .Ik heb eerst nog een lastig niet leuk onderzoekje voor de boeg morgen , mijn uitstrijkje was pap 3b dus morgen gaan ze een biopsie doen , en zo stom maar het eerste wat ik dacht toen ik dat hoorde was ...o nee he nou moet ik zeker de bv uitstellen.dat hoefde gelukkig niet , ik zie het maar als een formaliteit.groetjes clottz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esj Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hoi Clottz, Pap3 dat is toch "onrustige cellen" ?Mijn vriendin heeft dat vorig jaar ook gehad, gelukkig is het bij die ene keer gebleven en was het bij het volgende uitstrijkje al weer beter. Hoop dat dat voor jou ook zo is meid!Wat er met het andere forum is weet ik ook niet? Ik dacht eerst de hele tijd dat het aan mij of mijn pc lag, dat ik gebanned was ofzo hahahha. Je weet maar nooit. Maar nee hoor op andere pc kon ik ook niet inloggen. Ik snap er werkelijk niets van dat een forum dat al zo lang bestaat zo onprofessioneel bezig is?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clottz Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hey esj,Ja dat klopt , ik maak me er ook niet heel druk over maar het is gewoon het idee dat er cellen in je lichaam zitten die niet goed zijn , ik hoop ool echt dat het niks blijkt te zijn , ach ja hat komt gewoon niet uit met die "nesteldrang' enzo ha ha ha .Tja belachelijk van dat forum , en vooral vervelend omdat je zo graag ergens met je vragen naar toe wil , en van die sites van klinieken wort je ook niks wijzer , die zeggen vaak alleenmaar wat je wil horen of al weet.Maar we hebben een vervanger toch?x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esj Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Ja gelukkig wel, ik kwam er zelf alleen een beetje laat achter.Ach misschien gaan er nog wel meer meiden van het nl op zoek en komen ze ook hier?Want volgens mij is dat nog het enige verschil, dat er niet zoveel activiteit is.Maar wij zijn er vast blij mee tochESJxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clottz Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Hallo allemaal, Bijna is het dan zover, ik weet nog goed dat toen ik de operatie datum hoorde dacht tjeempie dat duurt nog lang...maar nu ben ik nog maar 2 dagen verwijderd van de grote dag . De zenuwen heb ik nog niet , ik heb er wel enorm veel zin in , wel gaan er vragen door mijn hoofd zoals hoe gaat het lukken met de kinderen, zal ik lang pijn hebben , hoe zal ik er daalijk uitzien, toch best raar om wakker te worden en in een keer borsten te hebben die ik nog nooit in mijn leven gehad heb. Op dit moment heb ik echt alleen maar een tepel ( en dat overdrijf ik echt niet) ik weet ook nog niet precies hoe groot ze gaan worden , ik wil graag een natuurlijk formaat , maar ik last laatst een verhaal van een vrouw die ze achteraf veel te klein vond , en dat waren ze ook ik heb haar foto's gezien en haar uitgangspunt was hetzelfde als ik en na de operatie was het amper een 75 b , daar ben ik ook zo bang voor , dat het teweinig is ( teveel kan niet omdat ik zowiezo de ruimte daar niet voor heb). Ik ga dat van te voren nog wel even aan kaarten met mijn pc. Het aftellen kan beginnen. Ik hou jullie op de hoogte. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 hoi hoi Clotzz,Spannend he bijna zover,je zal zien dat alles hardstikke meer valt.mag ik wat vragen,heeft jouw arts voor 180cc gekozen,of jij zelf.Ik vind het persoonlijk heel erg weing,vooral omdat ik 280cc op de borstspier heb gekregen,en ikhet nog te weinig vind,maar ja dat kan ook smaak zijn natuurlijk.maar zoals je zelf al zegt,veel vrouwen(waaronder ik dus)vinden het achteraf te klein.zou het dus inderdaad voor jouw gemoeds rust het er toch nog over hebben met je arts,wat voor cup je uit komt.ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien,maar ik weet als geen ander,als je borsten te klein vindna de operaties.succes in elk geval woensdag.liefs van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
norita Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Ja clotts veel succes woensdag. weer een gelukige vrouw!!groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Hoi Clottz,Alvast veel succes morgen! met de kinderen gaat het bast lukken. Ook hier gaat het prima. De jongste kan ik niet tillen maar hij kan wel uit zichzelf op de bank liggen en een luier kan je al snel weer verschonen. Ook wat mantelzorg voor de eerste 2 weken zou prettig zijn. Je staat versteld over wat je al weer kan na een kleine week!Heb je afgesproken met je arts naar welke cup je gaat? Ik zou het gewoon even ter geruststelling navragen, dan weet je ook waar je aan toe bent.Liefs en sterkte voor morgen!Merel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Succes vandaag en we horen graag jou operatie verslagje!!!! Liefs,Merel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esj Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Hoi meid, weet niet hoelaat je precies moet, maar we denken aan je hoor!!Veel succes vandaag en tegen het einde van de dag heb je ze.........ESJxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Hoi Clotzz!Gefeliciteerd met je boobies! Ik hoop, dat alles goed is gegaan en ben erg benieuwd!Liefs, Patricia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esj Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Ben ook zo benieuwd joh!! Hoop dat ze snel iets van zich laat horen.......moet al de hele dag aan haar denken??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lot24 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Gefeliciteerd met je boobies! Ben benieuwd hoe het gegaan is! Lot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Hoi Clottz! Ik denk dat we je nu mogen feliciteren met je nieuwe boobies?! Bij deze dan in ieder geval van harte gefeliciteerd en ik ben benieuwd hoe het met je gaat!! Merel Link to comment Share on other sites More sharing options...
norita Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Ik ook... en alvast gefeliciteerd!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts