Ga naar inhoud

Collageen lippenopvuller van de aldi


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden

Gister zat ik te bladeren in het aldi krantje en mijn oog viel direcht op Collageen Lippenopvuller

Het bevat een gladmakende contourcreme en als stap 2 een lippencreme voor voller lippen.

Voor maar 3 euro!!

Ik heb geen flauw idee of het werkt en wat die gladmakende contour creme dan inhoud? Maar voor 3 euro wil ik het denk wel proberen en mijn ervaringen delen :136:

Iemand hier ervaring mee?

Weet iemand of dit voor de oudere huid is? (gladmakende contour creme?)

Zal even onderzoek doen en deze week ga ik hem zeker halen :136:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ik denk niet dat het kan werken, vertrouw die gladmakende creme niet helemaal.... :blush:

Het zou geschikt moeten zijn voor elk huidtype :D Mischien zit er iets in net als een lipgloss met mint dat het een tijdelijk effect geeft zelf geloof ik het namelijk ook niet :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi meid!!

Ja ben heel benieuwd jij durft het gelijk aan :136:

Durf het nog niet goed aan en als het mag van jou ben ik heel benieuwd naar jou ervaring :blush:

Heb namelijk best een gevoelige huid dus zie me al rondlopen met gezwolle lippen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja koopziek he en vind dit soort dingen altijd wel interessant :P:11:

Mijn huid is ook wel gevoelig aangelegd, maar ben ook nieuwsgierig aangelegd :D

Als het hier op het winkelcentrum ligt ga ik het kopen en zal ik even voor en na foto’s maken.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi o jij ook al :P

Ga straks ook heel toevallig die kant op en maar 3 euro!!

Ben heel benieuwd wat er op de beschrijving staat, ik vind die gladmakende creme echt eng ^_^

Kunnen we samen testen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klein beetje maar hoor hahahaha :P

3 euro is niks, dus baadt het niet schaadt het niet.

Denk dat die gladmakende crème een soort van primer/base is.

Lekker samen testen, eens zien hoe het uitvalt bij ons beide :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf dan niet meer buiten te komen denk ik :P

Zou leuk zijn als het zou werken natuurlijk! het zou ook blijven moeten zijn of nouj a tijdelijk dan als ik het goed gelezen heb? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijntjes tekenen vind ik alleen mooi als het in dezelfde kleur is als je lipgloss of lippenstift, anders wordt het inderdaad heel snel ordinair.

Nou ben bij de Aldi geweest, maar niet te vinden hier.... beetje jammer weer :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind ik ook! Is een beetje uit de tijd :blush: Maar kan mooi zijn!!

Nou ik heb m hoor femii!!

Heb m nu 2 keer op gedaan maar of het werkt? Het tintelt wel maar verder hihi! Ik zal zo even een foto maken of je verschil kan zien :136:

De gladmakende creme is voor eventuele rimpeltjes, deze sla ik denk maar over heb ik nog niet nodig :blush:

Zal zo fototje posten :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey fem dan zijn ze uitverkocht!! want ze hebben ze overal in NL:D ik wist niet een dat we die hadde maris haha en werk nog wel bij de aldi :P ik teken altijd een lijntje om me lippen en op me bovenlip teken ik hem er ietje boven omdat me onderlip iets dikker is dan me bovelip en dan pak ik lippestift/lipgloss en dan meng ik die lijn door de rest van me lippen beetje moeilijk uitleggen maar daardoor heb je geen ordinaire lijn :P maar wel vollere lippen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.