Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

@ Eefje: Meid toch… na mij misschien ook maar weer naar Bruno dan :11:

@ April: ik draag ook veel lipliner , lippenstift en lipglos. Dan lijkt het best nog wat hihihi

Maar zie ook geen foto hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie
@ Eefje: Meid toch… na mij misschien ook maar weer naar Bruno dan :11:

Pffff, durf er niet eens een foto van bijzetten :66: hihi, maar durf het zelf niet aan hoor zo'n lipvergroting (kan het niet voorstellen bij mezelf), moet ook nog voor m'n botox sparen dus neen zit er niet in :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch toch toch :wacko::blush: vergeleken bij jou groot drama hahaha, wat de botox betreft, moet ook om de 3 maand herhaald worden voorlopig, dus ben nog wel effe zoet hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha gek :11:

Ja moet dat iedere 3 maanden?? Dat wist ik niet? Heb me er ook niet zo heel erg in verdiept hoor, zie het wel ontzettend veel op tv. Maar jij moet dus iedere 3 maanden terug voor je fronsrimpel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toch in het begin, na verloop van tijd zal de tussentijd langer worden tot het uiteindelijk niet meer nodig zal zijn, maar dan ben ik vermoedelijk al jaren verder hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, vooral die frons is toch een heel sterke spier daar hihi, zal wel effe duren voor die het definitief opgeeft :46: maar genoeg over botox in jouw topicje, hihi, deze is voor de lippen! :38::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

eefje botox is niet duur hoor! valt heeeel erg mee!!

xxx

Ja, heb het al twee maal laten doen en heb er hier ook een topicje over, maar alles samen is het op jaarbasis toch ook 400 euro, misschien niet duur, maar past nog net binnen ons budget.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey spannend, ik ben ook benieuwd,ik wil alles weten,in de toekomst een lipvergroting ik wist niet dat het bestond dacht alleen met inspuitingen,ik volg deze topic zeker,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fem weet je al wanneer je het ging doen, of wil je eerst je consult afwachten?

Zoals Lynn vraag ik me eigenlijk ook af hoeveel je kan vullen met 1ml.. het klinkt namelijk niet zo heel veel...

Als het klikt laat ik het meteen doen ;) Opspuiten duurt max. 15 min.

Alles ligt dus al klaar als ik kom ;)

Veel hebben aan 1x 0.3ml of 2x 0.2 ml voor de bovenlip genoeg, wat ik heb gelezen zo via Google.

Dan blijft er dus nog wat van het spuitje over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey spannend, ik ben ook benieuwd,ik wil alles weten,in de toekomst een lipvergroting ik wist niet dat het bestond dacht alleen met inspuitingen,ik volg deze topic zeker,xx

Inspuitingen zijn vaak tijdelijk, daarom kies ik de eerste keer ook voor inspuiten.

Echt permanent vergroten kan ook, met Permalip implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik dan denk ikke, een deel inspuiten.. ff wachten een paar dagen.. en dan weer terug voor meer?

Of zou dat niet gaan.. dan heb je het zelf nog wel in de hand.

Maar 800 euro aan tijdelijke zou zonde zijn vind ik van der geld! :)

Ja oke dan heb ik niks gezegd hihi.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil ook, zit ff vriendje lief aan te kijken haha! :blush:

Wat je al zegt.. met gloss lijkt het nog wel wat.. maar als dat eraf gaat.. men!

Vind de permanente wel duur.. maar als m'n vriend dit wil betalen dan spaar ik mijn geld vanaf nu wat ik elke maand krijg van mama gewoon .. en dan kan ik het eind dit jaar permanent laten zetten..

Moeilijk <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.