Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

Hey Allemaal,

Woendag 1 juni om 15:00u heb ik een consult bij Dr. Bruno de Meyere, voor een lipvergroting :D

Als het klikt zal na het consult direct mijn bovenlip worden ingespoten met Restylane.

Waarom alleen de bovenlip? Heb een relatief volle onderlip en mijn bovenlip is een stuk smaller.

Hoe ouder ik wordt, hoe smaller mijn bovenlip :145:

Voor nu kies ik expres een tijdelijke filler, vind ik het resultaat mooi dan wil ik in de toekomst zeker wat permanents. Nu eerst kijken hoe alles gaat bevallen. Spannend!

Zal hier alles gaan bijhouden, want zie dat ik de eerste ben hier op het forum.

Of in ieder geval de eerste die er een topic over plaatst. Hopelijk hebben jullie er wat aan, zal ook foto's plaatsen t.z.t.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee femi!

Hier nog een voorstander van een lipvergroting!!

Ik zat al gelijk aan permanent te denken maaar zal

misschien ook beter zijn als ik eerst iets tijdelijks doe

om tekijken of het wat is!!

Wel voor en na fotos maken he van je lip!!

ben erg benieuwd ook naar wat je moet betalen ;)

spannend!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy April,

Ja expres eerst iets tijdelijk, kijken hoe het bevalt eer je er iets permanents inspuit.

Leek mij het slimste :D Kan ik een beetje wennen en net wat je zegt zien of het wat is :D

Ga zeker voor en na foto’s maken! :D

Ik moet er € 400,- euro voor betalen bij Bruno.

Zeker spannend, heb er onwijs veel zin in :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee April hoeveel, maar denk genoeg ;) hahaha

Die € 400,- is de richtprijs voor de bovenlip (denk per spuit, 1,0ml), maar zie bijv. bij de Bergman Kliniek dat ze altijd iets van de onderlip meepakken (voor de symmetrie). Laat het dus over me heen komen en dan hier uitgebreid verslag doen :D Mijn onderlip is al best vol namelijk hihihi Kan het tegen die tijd altijd even vragen aan Bruno voor je ;)

Wat ik lees is 0,3ml bijvoorbeeld vaak al voldoende voor een bovenlip ;) Dus zou er nog 0,7ml over blijven :lol:

:116:

@ Lianne: Zeker spannend, ben ook reuze benieuwt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe spannend meid!!!

Ik ben ook heel erg benieuwd en wie weet in de toekomst over een jaartje of 20 ook iets voor mij :136:

Maar dan in combi met wissel :P

Ik blijf je zeker volgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ saartje1989: Ja daar ben ik dus ook mee gezegend hahaha of vervloekt net hoe je het noemen wilt.

Het staat inderdaad niet zo mooi, eerder vond ik het al niet zo heel mooi maar toen dacht ik ach als die maar niet dunner wordt prima. Maar helaas hoe ouder ik wordt hoe dunner, dus maar die stap wagen.

@ Esther: Hahaha yep, maar ben niet verslaafd hoor ;) Alleen men lip en navel en dan vind ik het wel prima allemaal. Krijg een deel ervan van men moeder voor men verjaardag, ze zei na een foto die ik laatst stuurde: Pffff je krijgt steeds meer de bovenlip van je pa (smalle streep hahaha), ik doe wel een deeltje bij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi aah wat lief dat je ma je wil helpen :136:

Nee nu mag ik er niet eens aan beginnen ook niet van mn vriend :blush:

Maar wie weet denkt iedereen er anders over na een lange tijd!!

Gekke vraag maar is dat zo hoe ouder je word hoe dunne je lippen?

Ja je hebt een hele mooie volle onderlip he meid! Alleen die bovenlip even meewerken hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Ik volg je ook op hoor, hihi, ben net zo benieuwd hoe je ervaring wordt met Bruno als naar het resultaat als je besluit het bij hem te laten doen! ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb hele lieve ouders, beide toppers :D

Hahaha goedzo ben het met je vriend eens hahaha :P Net wat je zegt kan over een paar jaar wel anders zijn, heb ook jaren totaal geen moeite ermee gehad hoor. Is echt iets van het laatste jaar.

Hmm ja het heeft met ouder worden te maken, maar denk ook met je genen hoor. Mijn moeder en zusie hebben bijv. hele mooie volle lippen en mijn oma en vader niet. Mijn broer is 10 jaar ouder als ik en in de afgelopen 5 jaar heeft die nu 2 strepen gekregen. Zal dus denk ik te maken hebben met bepaalde factoren?

Hahaha ja die onderlip is helemaal goed, daar hoeft die dus niks aan te doen! Puur inderdaad de bovenlip en misschien dat hij “ietsie-pietsie” in de onderlip spuit voor het accent. Dat zag ik namelijk in een filmpje van de Bergman Kliniek.

Ga het ondervinden, maar vetrouw dat ik in zeer goede handen ben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Ik volg je ook op hoor, hihi, ben net zo benieuwd hoe je ervaring wordt met Bruno als naar het resultaat als je besluit het bij hem te laten doen! ^_^

Liefs, :54:

Heey Eefje,

Leuk meid!!! Het gevoel zit al goed, dus als Bruno net zo warm is als jij zegt is het op naar het resultaat :D Neem foto's mee van Marisjuh en van mijn zusie, dan heeft Bruno een voorbeeld hahaha

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Ooh komt helemaal goed met Bruno!!! :D

Leuk zeg, foto van Marisjuh, ja zij heeft prachtige volle lippen, mazzel hihi, je zusje ken ik natuurlijk niet hihi, maar als ze zo mooi zijn als die van Maris, heeft ze ook geluk hihi :blush: , ben ook gezegend met dunne bovenlippen helaas <_<

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Eefje,

Dat denk ik ook, heb er helemaal zin in :D

Ja Marisjuh is een bofkont! Mijn zusie heeft ongeveer dezelfde volheid, ook een bofkont dus hahaha Ik heb alleen geboft met mijn onderlip. Ohh jij ook al gezegend met een smalle/dunne bovenlip :(

Maar gelukkig is er wat aan te doen, zoals ikke59 hier op het forum: wat god niet schiep, schiep de pc hihihi

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah dankjewel meiden :blush:

Bij mij is het alleen een raadsel hoe ik eraan kom niemand heeft het in onze familie, toch de melkboer? :46:

Ik wist niet dat je lippen dunner konden worden hihi, nou die optie hou ik in mn hoofd o help eerst een BV en een lipvergroting hihi wilde er nooit aan beginnen :o

Je zusje heeft ook mooie volle lippen!! die vind ik mooier als ik eerlijk ben, ik heb best breede lippen en je zusje lijkt voller lippen te hebben hihi ik zou ook wel ietjes meer willen maar word dan mischien een breedbek kikker :P

Ja ik hoor ook veel goeie verhalen over bruno! Komt echt helemaal goed met jou ^_^ /

Hihi ja groot gelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja Marisjuhs mooie lippen waren mij ook al opgevallen!! Is zo mooi..

gaat mij niet eens om de lippen zelf.. maar heel je gezicht wordt er zachter van.. nu heb ik soms zown harde uitstraling.. beetje streng en dat wil ik niet, kwil ook een warme uitstraling!

oke.. ik geef toe..het is ook gewoon sexy hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.