Ga naar inhoud

gekke dromen over de operatie


Aanbevolen berichten

ik had laatst een hele maffe droom,....

het was de dag van de operatie en ik kwam aan in het ziekenhuis.

bij de inschrijfbalie kreeg ik te horen dat de PC er niet was wegens familieomstandigheden,

z'n vrouw was ernstig ziek geworden en hij wilde bij haar zijn.

vervolgens kreeg ik de vraag of een andere PC de operatie uit mocht voeren OF dat ik het dan zelf wilde doen!!!!!!!!!! :wacko:

dromen jullie ook van die gekke dingen?

ik ben benieuwd

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha in je droom kreeg jij nog de optie of je het zelf wilde doen..haha :64:

In de mijne die ik laatst had, had PC op de OK een foutje gemaakt en werdt ik wakker ala Lola Ferari met nog grotere boobs :106::12: ..echt super raar... :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha leuke droom Suzan :154:

Voor mn operatie droomde ik heel vaak dat ik wakker werd terwijl ze met me bezig waren en dat ik niks kon aangeven.. :unsure:

Heel rare droom. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, haha, daar heb ik ook last van...Heb er al twee gehad;

De eerste droom zag het er na de operatie echt mooi uit, maar toen zat ik in de auto en kwam er allemaal rijst uit, en ik heel kalm; oh nou ja, zal er wel bij horen...:D Komt natuurlijk door het passen van die rijstzakjes!

De tweede droom zat er één boob op mijn buik, whahaha...vond ik minder :S

Zo maf, komt denk ik omdat we er zoveel mee bezig zijn...gelukkig zijn het maar dromen en is de kans dattie straks écht op mijn buik zit (of er rijst uit komt) heel klein, lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha rijst dat eruit komt..haha :154: :154: je hebt idd gelijk tis omdat we er zo mee bezig zijn dat we dat ook onbewust doen.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Ik had t helemaal niet voor de operatie.... Maar voor de 1e controle waarbij de hechtpleister eraf ging en mijn draadjes werden geknipt...

Droomde dat een van mijn implantaten een beetje te laag hing, was bang dat ie niet God zat dus wilde ik gelijk vtagrn. ik liep naar de kliniek en daarbij liep ik langs een concurrent (ziet er helemaal niet hoor) en zij hielden me aan dat zij me wilden helpen en of ik geen klacht had en dat zij wel even keken en ik liet me overhalen om naar binnen tegaan. Toen ze mijn bh uit deed zakte het implantaat naar mijn buik! Toen werd er gezegd dat ik toch maar naar de orspronkelije kliniek moest gaan....

Onderweg daarheen zakte hij verder tot mijn bovenbeen!! Op wonderlijke wijze had ik m bij de kliniek opeens in mijn hand en zouden ze hem terugplaatsen, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.