Ga naar inhoud

Mijn maat bestaat niet? Wie heeft de maten van Mchan/ Natrelle ronde protheses?


Aanbevolen berichten

Heey meiden,

Het leek me heel erg leuk om te maten van mijn proteses te bekijken.

De breedte, protectie enzv

Nu kwam ik op een site met maten van Mcgan/Natrelle ronde (110 of 120)

Maar bij beide staat of 300 cc medium profile of 330 cc geen 325 dus!

Ik vraag me nu af of mijn 325 wel bestaat?? :unsure:

Zou dus graag een goeie betrouwbare tabel willen hihi anders mischien een keertje naar het ziekenhuis bellen om te vragen wat ik nou precies heb :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even gekeken eef en inderdaad bij soft touch full projection staat wel 325 maar bij de medium niet...

Of ik heb toch full projection (is high?) of ik heb toch een anders aantal cc's

Ik heb niet het idee dat ik high heb en deze wilde mn arts niet plaatsen.... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh, heb jij geen prothesen paspoort meegekregen na je bv??

Bij ACCZ kreeg iedereen een paspoort mee met de etiketten van de prothesen en dit moesten wij ook goed bewaren. Hier is precies vanaf te lezen welke soort en maat prothesen jij hebt.

Je kunt anders ff bellen met het ziekenhuis kunnen ze zo in je dosier kijken!!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die heb ik niet gehad!!

Voor de operatie vroeg hij of hij 365 mocht plaatsen die heb ik afgewezen dus dan zou het 325 worden heeft ie gezegt... hihi mischien toch bellen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld :136:

Ik zou hebben:

Allergan (is dit een ander merk als mcghan? :blush:)

325 inpera tsf

Profiel kon ze me niet vertellen want ze snapte het zelf niet zo goed....

Nu volg ik het helemaal niet meer hihi!!

Kan iemand me hier verder mee helpen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost meiden!!

325 tsf is full protection = High??

Hihi zou je er helemaal niet vanaf zien blijf het een beetje gek vinden want deze wilde hij niet plaatsen? :blush:

Nou ik ben er aan uit hihi ronde high 325 cc dual-plane :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld :136:

Ik zou hebben:

Allergan (is dit een ander merk als mcghan? :blush:)

325 inpera tsf

Profiel kon ze me niet vertellen want ze snapte het zelf niet zo goed....

Nu volg ik het helemaal niet meer hihi!!

Kan iemand me hier verder mee helpen :blush:

Het is opgelost meiden!!

325 tsf is full protection = High??

Hihi zou je er helemaal niet vanaf zien blijf het een beetje gek vinden want deze wilde hij niet plaatsen? :blush:

Nou ik ben er aan uit hihi ronde high 325 cc dual-plane :136:

Ja klopt helemaal, ronde soft touch McGhan=Allergan=Natrelle (zijn regelmatig eens van naam veranderd), full projection dus zeker high! Ja, toch wel speciaal als hij zei dit niet te willen plaatsen, misschien toch van gedacht veranderd dan tijdens de operatie omdat hij het toch beter vond staan misschien? Maar who cares, je hebt prachtboobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Daar ga je als mijn voorbeeld, nu je high profile hebt ;) Ik heb TSM 340cc volgens mij.

Ik heb inmiddels bij hunkermoller mijn maten opgenomen en kom op 70E uit :)

70F heb ik wel gepast maar was te groot en dat ga ik ook niet meer halen hihi......

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt eefje dat is hem!!

Hij schijnt tijdens het 2de gesprek te hebben gezegt dat hij toch zal kijken tijdens de operatie omdat ik zit met mn kippenborstje :blush: Heb dit helemaal niet mee gekregen gelukkig was mn moeder erbij :P

@ Xanaa, wauw meid 70 E :D

Hihi zoveel verschil is het niet hoor hooguit paar mm vind je borsten nog steeds heel erg mooi!!

En wie weet heb nu spullen moeten weg doen van 3 maanden geleden dus mn boobies zijn toch nog iets gegroeid hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris...

Kun je mij ook helpen?Las je topic.Ik heb Allergan tsf(vroeger heette dat Mc Ghan volgends de chirurg)ik heb de gegevens erbij gepakt en dit staat op de stickers die in mij dossier zitten.410 fx n-27-fx110-280

Ik weet alleen dat ik 280cc anatomische proteses heb maar high of low?????Weet jij waar ik dat kan vinden?

Liefs Bianc

ps mag ik je nieuwe ww ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris...

Kun je mij ook helpen?Las je topic.Ik heb Allergan tsf(vroeger heette dat Mc Ghan volgends de chirurg)ik heb de gegevens erbij gepakt en dit staat op de stickers die in mij dossier zitten.410 fx n-27-fx110-280

Ik weet alleen dat ik 280cc anatomische proteses heb maar high of low?????Weet jij waar ik dat kan vinden?

Liefs Bianc

ps mag ik je nieuwe ww ook?

Hey Bianc,

Jij hebt volgens mij Extra High Profile, de F staat voor Full Height (de hoogte van de prothese) en de X voor Extra High Profile (410FX), in die produkt kataloog staat ie op blz. 23, de afmetingen zijn: 27-FX110-280, 280g of 280cc is hetzelfde, 11 cm breed, 11.5 cm hoog, 5.3 cm projectie.

Natrelle Product Catalogue 2009blz22-23.pdf

En Allergan, McGhan en Natrelle zijn inderdaad allemaal hetzelfde, regelmatig van naam veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi eefje kan alles :136:

Hoe komt het eigenlijk dat anatomische 3 maten heeft en ronde niet?

In de hoogte zie ik niet bij ronde?

Hihi, neen, ronde zijn even breed als hoog (diameter) anders zijn ze niet meer rond maar eivormig/ovaal :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.