Ga naar inhoud

Slapen op je zij!!!!!


Aanbevolen berichten

Hallo dames

Ondertussen ben ik 18 PO en ben het rugslapen meer dan beu. Zelf heb ik gemerkt dat ik tijdens de nacht af en toe toch op mij zijkant ga liggen. Nu is me door de Pc aangeraden om zes weken op de rug te slapen. Maar hier is dus mijn vraag, moeten jullie dat ook of hebben jullie klachten ondervonden door toch op je zij te liggen.

Alvast Bedankt

Groetjes City

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel het rugslapen mij na twee weken ook begint te vervelen, durf ik het nog steeds niet aan om op mijn zij te gaan slapen. Mijn PC heeft het op de zij slapen nooit afgeraden. Als ik kon mocht ik na de eerste week op mijn zij slapen.

Ik heb mijn latoflex omhoog gezet en dat een kussen achter mijn rug zodat ik behoorlijk comfortabel lig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat je zodra je kon en geen pijn hebt op je zij mocht slapen,ben 2 weken po en lig toch af en toe op mijn zij, ik kan niet op mijn rug meer ben da beu continu,heb zoveel rugpijn,ik heb hier gelezen op de forum als je geen pijn hebt mag je gerust op je zij hoor,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames

Super te horen dat ik niet de enige ben die hier problemen mee heeft. Ik heb ook een tijdje het bed voor- en achteraan een beetje hoger geplaatst, maar ik ben klokslag om 3 uur wakker en kan geen oog meer dichtdoen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begon rond 1,5 week weer op mn zij te slapen ging eigenlijk vanzelf, steeds een stukje schuiner.

Wanneer het pijnlijk voelde ging ik weer wat rechter liggen je lichaam geeft het vanzelf aan :136:

Op je buik na ik persoonlijk mee wachten tot zeker 6 weken, er komt dan toch behoorlijk wat druk op je boobies :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sintje, hele goede vraag, ik heb heeeeeeel het forum al afgezocht de afgelopen dagen naar wanneer je weer kunt buikslapen.

Ik ben bijna 2 maand po nu en slaap nu weer half buik/half zij en wil ook wel graag weer proberen op mijn buik te slapen maar duft enigzins ook nog niet zo goed. Heb ook nog steeds s'nachts mijn kliniek bh aan (lekker vertrouwd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep ook na 10 dagen weer op me zij, was nog wel een beetje aftasten hoe het geen zeer deed..

Als het geen pijn doet mag het volgens mijn pc...

Snachts zul je ook wel eens draaien..

Ik slaap heel af en toe nog maar op me buik, ligt nu eindelijk pas weer lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werd ook altijd precies om 3 uur wakker, dan werd ik wakker en d8 ik: t zal wel weer 3 uur zijn en ja hoor gewoon precies 3 uur!

ik ben na 2 weken op me zij gaan ligge had daarna wel gebloed en een blauwe plek gekregen maar volgens me pc en meerdere denken hier dat het daar niet mee te maken had maar heb toch spijt dat ik dat gedaan had !maar het gaat op een gegeven moment niet meer he op je rug slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu drie weken po, en slaap ook steeds minder fijn op mn rug.

De eerste dagen ging het prima, omdat ik geen andere keus had.

Nu heb ik steeds meer behoefte om te draaien, maar durf het nog niet.

Pfff veel wakker en rugpijn is zeker herkenbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 1week mocht mn vrouw op haar zij slapen,en dat ging perfect.Op haar buik mag ze niet slapen,maar dat zou ze volgens de dokter toch niet doen wegens het gevoel,pijn dat ze zou hebn ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben pas 3 dagen po en ben dat rugslapen nu al zat!!

Mijn pc was er ook heel makkelijk in; als het geen pijn doet, dan mag het..

Maar in mijn papieren staat dat ik moet proberen minimaal 1 week op mijn rug te slapen, omdat dit de kans op kapselcontractie zou verkleinen.. Dus daar houd ik me maar even aan..

Maar als merk dat is stiekem soms half op mijn zij draai..

Heb gewoon twee van die zijslaapkussens strak naast me gelegd zodat ik haast niet kan draaien en anders zo weinig dat ik alsnog met mijn Boobies in de lucht lig, maar een beetje half op mij zij leun..

Mijn vriendje zei dat ik vannacht op mijn zij was gedraaid, maar bijna lag te huilen van de pijn en toen heeft hij me heel zachtjes terug gedraaid.. Zo lief!! (ik kan me er zelf niks van herinneren! Hahaha)

Dus nog ff volhouden en dan kan ik ook weer lekker op mijn zij liggen!

Op mijn buik durf ik denk ik nog heel lang niet.. Toch de angst dat er daar binnen iets fout gaat!

Liefs en weltruste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hallo

ben nu 8 dagen po en heb deze morgen even op mijn zij gelegen ma da deed terug pijn

dus ma vlug weer op mijn rug, nu mijn bed staat nog steeds om hoog, hoelang hebben jullie zo geslapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben nu 9 dagen PO en slaap sinds gisteren op mn zij.

En dat slaapt zovééééél beter dan op de rug :o)

Mn PC heeft gezegd dat dit kon van zodra ik voelde dat het kon.

Heb nog wel wat last aan de zijkanten van mijn borsten, kan bvb mijn arm er nog niet op laten steunen want dan doet dit pijn. Ik neem dan gewoon een hoofdkussen of dekentje dat ik ertussen plaats zodat mijn arm hierop steunt ipv op de zijkant van mijn borsten.

En zo lukt het toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.