Ga naar inhoud

Drs. Micheal Bos


Gast Curious

Aanbevolen berichten

Gast setje004

Hoi meiden,

Ja ik ben er ook weer even, ben niet zo'n computer wonder en zit niet zo vaak achter de pc. Allereerst tietie nog gefeliciteerd met je nieuwe tietie's!! Ga zo ook even je verslag lezen en hoop dat het allemaal is meegevallen.

Nou natasja dat gaat dan ook snel voor jou gebeuren!! Ik ben natuurlijk 6 juli aan de beurt, maar ik ga in Rotterdam. Wel spannend he?? Ik heb nu wel zo iets van laat het maar alvast zo ver zijn. Wel fijn dat je ook zo'n goed gevoel hebt bij dr. Bos en de Velthuiskliniek.

Je gaat voor de 330cc? Maar jij bent toch ook best slank? En wat voor cup maat heb je nu dan? Want ik heb ook gezegd dat ik een volle c over wil houden en bij mij gaat er 300cc in. Ik heb nu van bh maat 70b of 75a. Want dat is het enige waar ik wel de hele tijd mee in mijn hoofd zit, heb ik wel de juiste grootte uitgezocht. Vind ik het straks niet te groot of juist te klein.... Ik vind het moeilijk hoor. Ik denk dat het er ook heel anders uitziet als dat je van die kipfilets (met passen) in je bh krijgt.

Ik weet trouwens helemaal niet hoe jullie zo'n tijdsbalkje enzo maken. Je ziet ik ben echt een kneus wat computers betreft, dit is ook mijn eerste forum waar ik op zit.

groetjes lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisette,

Ik vind het ook heel spannend, we zijn inderdaad al snel aan de beurt.

Ik ben inderdaad ook best slank en vooral bij mijn borstkast.

Ik heb tijdens mijn consult gepast t/m 375CC en dat vond ik echt te groot,

maar 300CC echt te klein. Dus vandaar dat ik voor 330 heb gekozen een soort gulden middenweg;)

De consulente zij dat ik hiermee op een royale C uit ga komen en mogelijk een kleine D.

Maar ik lees steeds dat als je twijfelt, je voor de grotere optie moet gaan, omdat je zo snel went aan je borsten.

Ik ga nog experimenteren thuis door 330CC waterzakjes in mijn sportBH te stoppen (die ik overigens nog moet kopen).

Maar ik twijfel bijvoorbeel ook nog over de plaats van incisie, ik was er een hele tijd van overtuigd dat ik het graag via mijn tepel wilde.

Een vriendinnetje, had dat namelijk ook en haar litteken zie je eigenlijk nauwelijks meer. Maarja, de kans op beschadiging van je

melkklieren en zenuwen rondom je tepel is natuurlijk wel groter als ik het via de tepelhof laat plaatsen.

Allemaal keuzes/afwegingen, ik word er afentoe helemaal gek van!

Oja, de consulente had wel tegen mij gezegd dat je met 300CC op een C-cup kunt uitkomen.. Ik heb 75A nu.

En het wordt voor de spier geplaatst.

En dan over de ticker. Het heeft mij ook even gekost om uit te vinden hoe dat moest.

Je klikt op een ticker van iemand en dan wordt je automatisch doorverwezen naar de website van tickerfactory, maar je kunt in

je adresbalk ook www.tickerfactory.com invullen. Daar staat (in het engels) uitgelegd hoe je er 1 kunt maken. Het is gratis.

Je kunt uit heel veel verschillende tickers kiezen en je hebt ze ook voor allerlei onderwerpen zoals events, zwangerschappen etc.

Er zijn ook meerdere websites waar je tickers kunt ontwerpen zoals bijv. lilypie ofzo. Als je bij google zoekt naar ticker, dan krijg je

een heleboel mogelijkheden.

Nou ik ben benieuwd voor hoeveel CC je gaat en op welke manier het wordt gedaan bij jou!

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durfde juist niet via de tepel vooral omdat ik bang was het gevoel kwijt te raken.

Als drs Bos je net zo mooi hecht als hij dat bij mij gedaan heeft zie je er ook nooit meer iets van.

Het ziet er nu uit een een kras en zit bovendien helemaal op de juiste plek in de plooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast setje004

Nou over de plaats van de incisie heb ik eigenlijk helemaal geen twijfels, ik dacht eerst altijd dat ik dat via de oksel wilde, maar na uitleg van dr. Bos was ik er van overtuigd dat dit helemaal niet zo'n goede plek is.

Hij adviseerde het in de plooi onder de borst te doen en ik heb wel zo'n goed gevoel bij dit advies. Ik denk dat artsen ook zo hun voorkeur hebben en dat je daar vertrouwen in moet hebben. De een doet het liever op deze manier en als je dan kiest voor de andere manier denk ik wel eens dat zij daar niet zo goed in zijn... snap je wat ik bedoel??

En tietie zegt ook al dat hij het zo mooi heeft gedaan bij haar.

Maar inderdaad dat twijfelen over alles he?! Maar goed ik ga toch ook maar even passen met zakjes water in mijn sportbh (die ik ook nog moet kopen, haha)

Ik zal eens kijken of het me lukt met die ticker.

Groetjes en ben benieuwd waar je voor gaat kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Setje,

Ik zou eens proberen te passen met zakjes met rijst, dat kliedert wat minder dan water en gaf bij mij een heel goed beeld.

Gewoon rijst koken, af laten koelen en het aantal cc's afmeten als ml's in een maatbekertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo tietie en lisette,

Ik ga lekker eigenwijs doen, ik ga voor via de tepel..

Het blijft terugkomen dat idee en drs. Bos zei tegen mij dat het hem niet uitmaakt.

Ik heb alleen wel besloten om 300 CC te nemen, ik denk dat 330 echt te groot wordt bij me.

En als ik het zo lees hebben de meeste meiden boven 300CC toch wel een D-cup gekregen.

Ik wil graag een goedgevulde C.

Ik wordt wel helemaal gek van al die keuzes, ik ga volgende week dinsdag nog even naar de kliniek,

om mijn nieuwe wensen en nieuwe vragen te bespreken, want ik ben zo onrustig!

Nog 3 weken precies en dan is het zover en voor jou 1 dagje eerder lisette! Succes met rijst koken he! Hihi

Ik ga dat binnenkort ook maar even doen denk ik, met water heb ik het al geprobeerd en ik krijg daar geen goede indruk van

om eerlijk te zijn..

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast setje004

Nou tietie bedankt voor de goede tip, ik ga inderdaad vanavond maar even wat rijst koken.

Ik denk op zich wel dat ik de juiste hoeveelheid 300cc heb gekozen, maar het is toch fijn om thuis op je gemak er vanaf alle kanten nog eens goed naar te kijken. Ik wil ook absoluut niet dat ze te groot worden, ik denk dat ik me daar namelijk ongemakkelijker bij zou voelen.

Vandaag ben je dan weer bij de kliniek geweest, natasja??? en wat is daar uitgekomen?

groetjes lisette

ps die tricker had ik wel gemaakt, maar om hem dan weer bij mijn gegevens te krijgen.... snap er echt niks van he, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisette,

Ik ben niet vandaag geweest.

Ik ga volgende week dinsdag..

Ik ga ook maar eens rijst koken, want ik heb inmiddels de sportbh's in huis gehaald.

Als je de ticker hebt gemaakt, moet je de BB code kopieren en in je handtekening plakken, dan verschijnt het!

Te grote borsten zijn gewoon niet mooi, vindt ik. Ik ben ook heel blij dat ik daar nog even over ga discussieren.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Curious

Hey Lisette!

Jij bent morgen aan de beurt bij drs. Bos!! Wat spannend!!

Ik wilde je nog heel veel succes wensen in ieder geval en

ik hoop dat het allemaal geen pijn doet en heel mooi wordt.

Ik zit met smart te wachten op je ervaringen!

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.