Jump to content

Hoe voelen de anatomische prothesen aan?

Guest Sann_

Recommended Posts

Guest Sann_

Hallo ladies!!

Ik lees van alles, maar wat ik mij echt nog afvraag is hoe de anatomische prothesen na verloop van tijd aanvoelen. Hoe gaat het met het liggen, blijven ze 'rechtop' staan? Wat zijn jullie ervaringen? Ze zeggen namelijk dat het een 'stuggere'/hardere prothese is dan de ronde (logisch, want anatomisch is een vorm en dan moet het wel zo blijven). Hoe 'ernstig' moet ik dit harde zien? Kun je er wel lekker in knijpen, wiebelt het op den duur wel mee met je lichaam? Vertel, vertel!

Groetjes, Sanne

Ik heb ook al deze vragen, ik heb een afspraak met mijn PC op 8 junie en dan zal ik aan hem zelf vragen . omdat ik de anatomsche prothesen ook wil hebben. ik zal schrijven als ik daar ben gewest sann

Hoi,

Ik heb 14 februari van dit jaar een borstvergroting laten doen.

Heb gekozen voor anatomische protheses.

Ik moet zeggen dat ze nu (een 3 maand postoperatief) al redelijk mals aanvoelen.

Als ik stap bewegen ze mee, ook als ik op mijn zij lig, rollen ze beiden naar dezelfde kant.

Had ze veel stugger verwacht..

Groetjesss

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.