Ga naar inhoud

Maya :11 april 2011 : Dr. Maas: Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal !

Bij deze heb ik toch een verslagje geschreven , vind het zelf fijn en leuk om ook jullie verhalen en ervaringen te lezen dus waarom zou ik niet een stukje schrijven ! smile.gif

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk zal schrijven want dat is niet mijn sterkste kant maar ik zal zeker me best doen !

Dag van operatie

11 april

Daar gaan we dan op naar de kliniek ! Dit word de dag dat ik twee stukjes lichter word en niet zomaar twee ! mijn tante Mien en tante Truus zullen waarschijnlijk allebei een halve kilo lichter worden, doei doei mijn grote borsten !

Eenmaal in de kliniek werd ik gelijk naar mijn kamer begeleid. De foto's werden gemaakt en het werd allemaal afgetekend.

Op naar boven naar de operatie kamer en daar stond het hele team al klaar, allemaal voor mij ! jeetje het is echt zover. Ik mocht gaan liggen armen wijd infuus erin ,bloeddruk meten, grapjes maken, en daar gaan hup weg in dromenland.

Eenmaal wakker op de uitslaap kamer ong 11.00 was een zuster nog bezig met de drains afplakken en werd ik opgehaald door twee andere zusters die super melig waren dus dat was wel gezellig smile.gif

Me vriend gemeld dat ik wakker was.

Half uurtje later ging ik al twee beschuitjes eten en dat ging prima ! al snel vroeg ik om nog een boterham en dat ging ook goed.

Ik lag nog aan een infuus en die ging ergens in de loop van de dag eruit, en me bh werd s 'middags ook al aangemeten en aangedaan.

Het avond eten ging er ook goed in ! Naar de wc gaan was een heel avontuur ! eerst op een bedpo wat niet echt werkte voor mij, en toen op een stoel po en dat ging goed met wat geduld !

Dag 2

Naar huis !

Vandaag heerlijk naar huis helaas met drains … er was toch nog teveel bijgekomen..

Het was wel lekker om weer thuis te zijn maar moest me draai nog een beetje vinden met zitten/liggen/lopen/eten/drinken/wc gaan…

Dag 4

Drains verwijderen

Vandaag is het dan zover de drains mogen eruit er was nu minder dan 20 ml bijgekomen, gister was dat 30 ml uit me rechter borst dus nog beetje teveel uit me linker maar 5.

Het verwijderen ervan vond ik vooral een heel vreemd gevoel in me L-borst en me R-borst was een beetje pijnlijk maar niet heel erg (had op het ergste gerekend).

Alles weer aan en zonder de drains na drie dagen was toch wel erg bevrijdend !

Dag 5

Douche en me nieuwe borstjes zien eindelijk !

Vandaag eindelijk douchen met hulp van me vriend werd wel een beetje onwel en ben toen gauw gaan zitten.

Vond het ook wel heel spannend om me nieuwe borstjes te zien , toen ik ze zag was het wel heel apart dat dat mijn lichaam is. Moest er wel aan wennen.

Dag 10

20 april

Tape verwijderen en controle

Vandaag met me moeder naar de kliniek gegaan om het tape te verwijderen ook weer spannend.

De zuster was alles voorzichtig aan het verwijderen en zei dat het er netjes en rustig uitzag , Gelukkig !! Ze zei ook duidelijk dat ik nu niet ineens dingen moet gaan doen omdat het gewoon nog heel kwetsbaar is (voor op de kruisingen) en 2 maal daags goed spoelen zoals ik al deed. Dat doen we dan maar smile.gif

Me borsten zijn nu wel iets gevoeliger maar niet pijnlijk

Nou dit was me een verhaaltje hopelijk is het beetje duidelijk !

Oja miss ook handig

leeftijd 21

gewicht 73 kilo

lengte 176 cm

cup voor 70G

cup na 70 c/d ?????

ankermethode (sleutelgat methode kon niet bij mij daar waren me borsten te groot voor)

weggehaald 540 gram en 530 gram

foto's mayab.mijnalbums.nl ww op aanvraag

liefs aan iedereen en hoop dat mijn verhaal een beetje nuttig is !

als je vragen hebt stel gerust ! :7:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Welkom!! Je hebt het leuk geschreven!

Fijn dat je ook blij bent met je nieuwe aanwinsten :1boobs::136:

Je bent 3 dagen na mij geopereerd :) Wie is jou pc?

Hoe voel je je nu? Mag ik je ww misschien? Mijn foto's staan in de galerij :1boobs:

Beterschap!!

Liefs Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi lianne

mijn pc is Dr S.Maas . Hele rustige maar ook duidelijke man.

Ja het gaat aardig goed me borsten zijn wat gevoeliger nu weer maar niet pijnlijk gelukkig.

in je gallerei kan ik kijken als ik vrienden met je word toch ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha ik snapte je verhaal van de browsers helemaal :lol: ...mr goed je hebt eindelijk je eigen topic.

en thnx dat je ff de naam de je PC zegt dan pas ik je titel even aan en zet dat er nog bij voor andere dames die misschien naar die pc willen gaan enzo. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maya,

Fijn dat het gelukt is om je eigen topicje te posten! :D Welkom hier! En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :64: Leuk geschreven hoor je verhaal! Wens je nog een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

haha ja was ook blij dat het eindelijk allemaal was gelukt hihi.

en alle bedankt ik zal me best doen met herstellen !!

Het is zo lastig om thuis te zitten en iedereen leuke dingen ook het doen zijn ... maarja mijn tijd komt weer ! hih

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

gefeliciteerd met je nieuwe boobs. fijn dat het allemaal goed met je gaat :rolleyes: je verhaal is goed geschreven hoor en is duidelijk :rolleyes: nou meid ik zou zeggen rust lekker uit. ik zelf heb op 1 april een bvk gehad. foto´s staan in de galerij alleen moet je dan wel even vrienden worden als je ze wilt zien.

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

We lopen bijna gelijk op Maya (3 dagen verschil)

Indd onze tijd komt wel weer met leuke dingen doen, nu kunnen we al blij zijn met onze nieuwe meiden :1boobs: En lekker van de zon genieten! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is heel fijn om de verhalen en foto's te zien van andere die gelijk op lopen. is vaak wel gerustellend !

ik heb vandaag voor het eerst een klein stukje waar vocht uit komt maar geloof dat dat niet ernstig is :) dus gewoon lekker rustig blijven doen !

ben blij dat me vriend het ook mooi vind hij vond het wel heel spannnd ook allemaal!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi hoi !

ja alles is heel mooi dicht dus dat is wel fijn ! Ik ga volgende week beginnen met school dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Vorige week was ik nog langs geweest voor controle het ging allemaal heel snel was binnen tien minuten alweer weg , maar hij was gelukkig tevreden. Ik had me BH alleen te strak zitten wwardoor het wondvocht nog niet wegging. Dus moest nu gewoon met een hempje aan doen wat maar heel iets steun geeft.

Nu over drie maanden weer controle.

Vannacht probeerde ik op mijn zij te slapen maar dat is wel nog heel appart merk dan wel dat ik twee stukken borsten mis :)

En ik heb mijn oude bh's van cup E gepast die zitten mooi maar denk wel dat het nog kleiner kan want heb wel wat ruimte over :) Dus me cup word denk ik een D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

super dat alles dicht is. zo´n controle duurt niet zo lang. op welk stand had je je bh dan staan? mijn is verteld dat je de bh op de 2e stand moet zetten... dus ben benieuwd!!

haha ik ben sindskort weer op me buik gaan slapen, maar het is toch wel behoorlijk wennen hoor. is lag je op je 'grote'borsten, nu de kleintjes haha. maar het ligt heerlijk. ik weet niet of je last hebt van je arm (die boven op je zij ligt) anders moet je een kussen neer leggen waar je arm op kan rusten. ligt wel lekker. heb ik ook een tijd gedaan.

spannend welke cup maat je hebt. heeft jou pc al verteld wanneer je het best bh's kan gaan kopen. haha ik heb al wat bh's gekocht maar het kan goed zijn dat zie dadelijk niet meer passen, het lijkt me stug maar die kans is natuurlijk wel aanwezig.

liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ik had de BH op de strakste stand :blush: ik dacht dan zit het lekker stevig

Ja dat is wel een goeie ga ik vannacht maar weer even proberen ! aan de zijkant is het wel nog wat gevoelig inderdaad daarom was ik maar weer op me rug gaan liggen...

Mijn pc zij dat ik nu opok al wel bh's met beugel mocht dragen als het fijn zat. Ik heb nog geen nieuwe gekocht doe het eerst even met die oude (heb ze haast niet gedragen dus nog wel een beetje nieuw) al denk ik dat je borsten nu niet heel veel qua groote meer veranderen.. dus je bh's zullen vast nog wel passen :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb je sugestie opgevolg en de methode die bij jou is gebruikt in je topic omschrijving gezet..zal langzaam dit ook bij anderen gaan doen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ik had de BH op de strakste stand :blush: ik dacht dan zit het lekker stevig

Ja dat is wel een goeie ga ik vannacht maar weer even proberen ! aan de zijkant is het wel nog wat gevoelig inderdaad daarom was ik maar weer op me rug gaan liggen...

Mijn pc zij dat ik nu opok al wel bh's met beugel mocht dragen als het fijn zat. Ik heb nog geen nieuwe gekocht doe het eerst even met die oude (heb ze haast niet gedragen dus nog wel een beetje nieuw) al denk ik dat je borsten nu niet heel veel qua groote meer veranderen.. dus je bh's zullen vast nog wel passen :)

liefs

hey,

was het nog gelukt met die kussen...?

ik begin vanaf morgen met me eigen bh's te dragen, nou ja ga een poging doen of het gaat lukken!!

hoe is het nu met je..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi hoi

het is weer even geleden dat ik wat gepost heb op het forum....

Maar met dat kussen slapen is me goed vergaan kan nu ook eindelijk weer op me buik liggen HEERLIJK !!!!!

Ik ben sinds vorige week weer naar school en ook weer aan het werk , en dat gaat allemaal goed ! en wat is het toch weer fijn om alles te kunnen ! mijn cup is toch nog wel een E maar ben er wel heel blij mee ! het past heel goed bij me lichaam omdat ik niet zo klein ben. ik heb lekker een paar topjes ingenomen die me nu wel te wijd zaten.

Bh aan hebben vind ik niet altijd even prettig nog moet er nog aan wennen.

ik heb trouwens de litteken creme van biodermal gebruikt, en heb toen die op was de bio oil van de kruidvat gehaald en vind dat toch wel prettiger dan die creme.

liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi dames

ik heb begin augustus nog weer controle gehad bij de kliniek. De chirug vond het er opzich mooi uitzien alleen zijn de littekens erg rood en opgezet nog .. hij gaf me een briefje mee om een soort silliconeverban te bestellen bij de appoheek ( het sillicone materiaal zou voor een sneller genezing zorgen) het kost bij elkaar 800 € :o dat had ie er dan niet bij gezegd... kent een van jullie dat sillicone verband ??? het is een rond deel en dan een in het vorm van de anker ...

verder zit er nog een klein plooitje daar moet ik over een jaar weer contact voor opnemen en dan halen ze die weg (is een kleine ingreep met plaatselijke verdoving).

verder was alles helemaal goed en vond hij de vorm (en ikzelf natuurlijk) prachtig.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.