Ga naar inhoud

Help mijn inplantaten zitten te hoog !


Aanbevolen berichten

@Ciska Lieve schat, je bent 1 dag po dus dit is heel normaal. Er zit allemaal vocht in je borsten waardoor t lijkt alsof alles zo’n beetje onder je kin en oksels zit. De komende weken gaat dat heus zakken maar houdt er rekening mee dat de eerste drie dagen de zwelling het ergst is. Daarna Trekt t vocht langzaam weg en gaan je nieuwe boobs ook op z’n plek zakken. Bij mij duurde dat zeker 3 weken voordat t er een beetje uit zag. Ik zal je toevoegen aan m’n album dan kun je zien hoe t er bij mij uitzag de eerste dagen, weken. Het grote toverwoord tijdens dit genezingsproces is geduld, geduld en ohja....geduld :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Vonnepon:

@Ciska Lieve schat, je bent 1 dag po dus dit is heel normaal. Er zit allemaal vocht in je borsten waardoor t lijkt alsof alles zo’n beetje onder je kin en oksels zit. De komende weken gaat dat heus zakken maar houdt er rekening mee dat de eerste drie dagen de zwelling het ergst is. Daarna Trekt t vocht langzaam weg en gaan je nieuwe boobs ook op z’n plek zakken. Bij mij duurde dat zeker 3 weken voordat t er een beetje uit zag. Ik zal je toevoegen aan m’n album dan kun je zien hoe t er bij mij uitzag de eerste dagen, weken. Het grote toverwoord tijdens dit genezingsproces is geduld, geduld en ohja....geduld :D 

Precies wat @Vonnepon zegt; geef het de tijd. Bij mij kwam de zwelling tot aan m’n sleutelbeen aan 1 kant en kwamen ze tot aan mijn oksels. Dat was bij mij vooral de eerste dagen zo.

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.