Ga naar inhoud

Prothese beweegt?


Aanbevolen berichten

Ik ben ondertussen 2 weken PO en mijn L-borst is al een pak meer gedaald dan mijn rechter...

Ik voel ook zo precies dat de meest gedaalde borst een beetje beweegt...allee, ik kan het niet zo goed omschrijven...het is helemaal niet fel ofzo...maar ik voel 'iets' vanbinnen als ik bv. stap....

Het gevoel is te omschrijven als iets vloeibaars, waterachtigs wat een ietsiepietsie beweegt...

Is dit vocht, is dit mijn spier, heeft dit met indalen te maken,....?

maar vooral: is dit normaal? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik vroeg het aan een paar vriendinnen die ook een bv hebben gehad ,hun zeiden dat ze het ook gehad hadden ,maar ik vond het bij mij toch heel raar moest op controle bij mij pc ,ik het verteld hij zij dat er in mijn linkerborst meer ruimte zat vandaar dat gevoel ,kan ook nog wat vocht zijn na 2 weken po ,maar maak je niet druk het gaat vanzelf weg .

Ik vond het ook heel moeilijk re omschrijven ,klotsen was het niet ,je zag niks bewegen hi hi maar soms dat rare gevoel net een soort leven in je borsten ,net het gevoel als je kindje in buik de eerste beweegt ,ik weet niet of je het herkent

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.