Ga naar inhoud

BH's passen


Gast anomiepje

Aanbevolen berichten

Gast anomiepje

Hallo weer!

Na hoeveel tijd zijn jullie beha's gaan passen? Ik ben nu 9 dagen PO. En ik kan niet wachten!

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 6 weken een sport bh dragen.

Ben met 5 weken eens gaan laten opmeten en alvast wat bh's gekocht maar eigenlijk nouwelijks aan gehad de eerste 3 maanden was pijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Ik ben na 4 weken passen, maar kwam met niks thuis. Pijn, het zat niet lekker, boobs waren nog niet goed genoeg ingedaald.

Uiteindelijk pas met ruim 8 weken mijn eerste setje gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben na 3 weken gaan passen. Geen enkel pijntje en 1 bh gekocht. Die draag ik nog niet, maar uiteraard heb ik hem elke dag wel even aan.

hi hi, ik lijk wel een klein kind. zo blij ben ik ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na 3 weken mijn eerste beugelbh gekocht. :rolleyes: Iedere dag wilde ik 'm even 5 minuutjes passen.... Maar pijn dat 'ie deed! Ik dacht nog wel 's: als dat maar goed komt! :blink:

Uiteindelijk kon ik 'm gelukkig na 6 weken heel goed dragen zonder pijntjes en heb ik meteen mijn collectie uitgebreid.... :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Hoi Lisa en Ik71 en Chantal

Bedankt voor de reactie...en ehm...ik denk det ik precies hetzelfde ga doen! Elke dag passen! (sommige truitjes trek ik nu ook al stiekem vaker aan...Best sexy)

Mijn linker boob moet nog steeds iets indalen...ben nog steeds ongerust dat dat niet genoeg gaat gebeuren omdat ik nu alweer 12 dagen PO ben...

Ik ga denk ik toch stiekem gauw genoeg shoppen. Zowiezo koop ik van die flut bikini's, die driehoekjes, die passen altijd!

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal
Hoi Lisa en Ik71 en Chantal

Bedankt voor de reactie...en ehm...ik denk det ik precies hetzelfde ga doen! Elke dag passen! (sommige truitjes trek ik nu ook al stiekem vaker aan...Best sexy)

Mijn linker boob moet nog steeds iets indalen...ben nog steeds ongerust dat dat niet genoeg gaat gebeuren omdat ik nu alweer 12 dagen PO ben...

Ik ga denk ik toch stiekem gauw genoeg shoppen. Zowiezo koop ik van die flut bikini's, die driehoekjes, die passen altijd!

Bedankt!

Grappig dat je zegt dat je "alweer" 12 dagen PO bent. Meis, 12 dagen is echt NIKS, dat is zo ontzettend kort! Je zult echt geduld moeten hebben want het hele process van indalen duurt een tijd :)

Geduld is echt het Keyword na een Boobjob :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boeleke

ik kocht na 8 dagen mijn eerste nieuwe bh.

nu ben ik 2 weken geopereerd en draag tijdens de dag mijn nieuwe bh en s'nachts mijn sportbeha.

pijn doet het bij mij niet de bh integendeel het voelt heel goed.

het is wel mijn tweede bv misschien dat ik daardoor vlugger een bh kan dragen?

groetjes <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Hoi Chantal en Boeleke,

Ik weet dat ik nog moet indalen, maar toch...

Een beha kopen zou ik wel willen maar ik denk dat dat niet werkt. Omdat mijn borst nog niet volledig gevormd is, is het ook moeilijk om een beha te kopen.

Vandaag heb ik de hele dag zonder bandage rondgelopen (op een boot enzo) en stiekem heb ik al spijt. Ik wacht denk ik gewoon tot het goed voelt. (mij kennende tot ik het start sein krijg)

Bedankt voor de reacties!

Dikke kus! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met een glimlach achter mijn pc. Zo herkenbaar!

De eerste keer dat ik een bv had kon ik ook niet wachten en kocht mezelf al arm voordat ik uberhaupt maar op de helft zat van mijn herstel. Fout.... meer dan de helft van mijn mooie setjes pasten gewoon niet goed hahaha.

Nu betrap ik mezelf erop (nu ik dit onderwerp lees) dat ik me eigenlijk nog helemaal niet bezig heb gehouden met nieuwe lingerie terwijl ik toch voor wat groter ben gegaan en dus mijn hele collectie zal moeten vervangen.....

Hmmm ook wel weer erg leuk. Maar uit ervaring ga ik dus over een week of drie pas shoppen.

En sowieso, pas dingen doen als het goed voelt hoor! Je eigen lichaam verteld je wel of iets goed is of niet.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er best inkomen dat al dat jong geweld hier dat geduld niet kan opbrengen en zeker niet als ze zich na 2 of 3 weken al 'genezen' voelen .

Heb er zelf nooit geen seconde aan gedacht om voor die 6 weken in een beugelbh rond te lopen , zat trouwens pas 'lekker na 10 weken bij mij .

Inkapselen duurt ong. 6 weken mét of zonder pijn PUNT . Die raad wordt niet voor niks meegegeven door iemand die er wat van kent .

Eerder een beugel dragen kan bvb misvormde borsten (één hoger dan de ander , scheef , deuk erin enz. ...) veroorzaken of kapselcontractie.

Aan jou om uit te maken of je dat risico wil lopen want wat is nu 6 weken op een mensenleven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gesproken B-cupje!!

In een ander topic over sporten zeg ik ook zoiets. Zes weken lijkt zo lang. Uiteindelijk stelt het op al die jaren niets voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-cupje en Esj....jullie hebben helemaal gelijk!

6 weken lijkt soms erg lang maar is in feite helemaal niks.

Ik ben morgen 3 weken PO en moet er ook nog niet aan denken om een beugel-bh aan te hebben. Alles is me veel te gevoelig en als ik sommige al zie dat ze hun borsten tegen elkaar duwen......iewk......ik moet er echt nog niet aan denken!

Heb van de week wel een sport-bh erbij gekocht om toch af en toe af te kunnen wisselen vooral voor de nacht. Ik had er 1 gekregen bij de operatie, 1 erbij gekocht maar dat bleek een ander model en nu een iets lossere erbij voor af en toe een beetje verlichting. Kreeg soms irritaties onder de band.

Zodra ik al moet passen word ik al niet lekker en wil ik het liefst zo snel mogelijk weer weg...rare bewegingen met de armen vallen nog niet mee en in zo'n hokje sta je toch wat krap.

Ik kan me zelfs al moeilijk voorstellen dat het over 6 weken (als ik op vakantie ga) allemaal pijnloos en soepeler zal zijn al hoop ik het natuurlijk wel!

groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Far, ik zie dat jij ook op 5 mei bent geopereerd net als ik.

Ik heb van de kliniek twee bh's meegekregen maar heb er zelf idd nog één bijgekocht met een bredere band onder mijn borsten.

Ik vind die bh's van de kliniek af en toe irritant omdat de rand aan de onderkant veel stugger is en dat gaat gewoon irriteren op het litteken. Dus ik wissel gewoon een beetje af.

Morgen moet ik de vier hechtingen laten verwijderen misschien dat dat ook weer scheelt.

Moet hier ook aan wennen hoor, mijn vorige bv. was via de oksel dus daar heb je niet te maken met bandjes enzo hahaha. Maar let op....ineens gaat het herstel met sprongen vooruit, dus je moet echt niet verbaasd zijn als je over zes weken echt geen last meer hebt.

Ben jij al begonnen met masseren?

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb ben 17 dgn geleden geopereerd en heb vandaag nieuwe Bh's gekocht! Heb met echt laten advisren want anders was ik zeker weten met de verkeerden thuis gekomen. Ik ging n.l. met een C75 het pashokje in (zelfde maat als sport Bh en die zit echt goed) maar die zat toch echt niet goed volgens de verkoper! Als je gaat, laat je dan opmeten!

Ik kan niet wachten om ze te dragen. Heb geen last. A.s. maandag is het 3 weken geleden dus dan gaat mijn sport Bh toch echt wel uit. Nieuwe B'h's voelden heerlijk! Maar zoals je kunt lezen verschilt dit dus per persoon.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bijna 4,5 week po. en nog steeds niet wezen shoppen voor bh's hmmm. Terwijl ik na mijn eerste bv niet kon wachten en dat toen ook niet heb gedaan.

Het is gewoon nog geen prioriteit nu.......volgende week misschien.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

... tsja, bij is het nog meer een vreemde situatie. Ik heb nog steeds niet geshopt voor bh's, stel het steeds maar uit...ik ben nu toch bijna 8 wkn po! :unsure: dat was bij mij dus ook wel anders bij mijn eerste bv! Maar ik geloof, of weet wel zeker dat het een hele andere ervaring is, een prothesewissel. Niet minder bijzonder, maar anders. Ik denk dat je meer bezig bent met het zo snel mogelijk weer je oude mooie volle borsten terug te hebben... ervoor was het veel meer een metamorfose.

Maar t blijft heerlijk om te zien dat er zoveel meiden hier over de zelfde dingetjes willen lezen, schrijven en beleven...

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na een week al een beha gekocht, kon het niet laten. Later bleek die vervolgens helemaal niet meer te passen haha!

Ik heb toen een sportbeha gekocht en die de eerste weken gedragen, Pas na een paar weken durfde ik het aan om een 'echte' nieuwe beha te kopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt echt heel stom, heb er in ieder geval nog niets over gelezen, maar ik heb dus een sportBH tic ontwikkeld...ik heb er nu 8 :unsure: Waarom weet ik niet, want ik HAAT sporten dus zal ze na die 6 weken niet meer dragen...maar goed, iedereen heeft zo zijn vage kanten!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Ik heb 2 sport bh's gekocht en hier ben ik al helemaal happy mee! na jaren gedaan te hebben met te grote of niet lekker zittende bh's en uiteindelijk helemaal niks meer gekocht vind ik het al heel wat om 2 sport bh's te hebben die mooi zitten en ook nog eens lekker. Ik ga hier de komende weken fijn mee doen, ben nog helemaal niet bezig met het kopen met lingerie setjes. Ik weet ook nog helemaal niet welke maat ik uiteindelijk zal hebben. Dus heb geinvesteerd in 2 duurdere sport bh's waar ik goed meer vooruit kan en over een aantal maanden waag ik misschien de sprong tot het kopen van echte lingerie. Misschien wil ik er ook nog niet aan om teleurstelling te voorkomen, dat kan natuurlijk ook...

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb nu 7 setjes gekocht en ben helemaal happy mee haha. Ik stond ook al vrij snel in het pashokje hoor, ook toen ik de sportbh nog aan moest houden :lol:

Ben blij dat ik nu gewone bh's aan mag. Hunkemoller heeft trouwens 20% korting als je member card hebt. Op 3 bh's met string kreeg ik totaal toch 20 euro korting. Best veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.