Ga naar inhoud

Blue : 24 mei 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey hey allemaal!

Nacht was bewogen :(

Moet niet halfzittend slapen, maar heb me toch wat rechter gezet heb gelukkig automatisch verstelbaar bed!

Nu voor ik ging slapen voelde ik me echt goed!

Goed ingeslapen, maar om 4 u wakker en veel pijn! Naar wc gegaan en super draaierig en misselijk geworden :(

Mocht normaal volgens schema pas om 7u 2 paracetamols nemen maar laatste was om 22 u dus had zoveel pijn dat ik ze toch genomen heb.

Dan om 7u terug wakker en wou beneden in zetel gaan liggen, recht opkomen deed super veel pijn dan eens van trap weer draaien en misselijk en daar was het moest overgeven!

Dan in zetel nog tot 9u kunnen slapen!

Wakker en 2 paracetamols genomen dan naar badkamer om verband eraf te knippen en douchen!

En wat een verluchting was dat!

Ik denk dat bh en verband super hard gspannen zaten door zwelling en vocht!

Douchen ging goed en ze zagen er goed uit van maat en niet te hoog :)

Morgen eens foto's nemen of vanavond :)

Sport bh terug aan gedaan en kleren!

Heb sport bh enkel 1tje losser gezet want spande anders te hard! Zou dat geven?

En die misselijkheid hadden dat er nog?

Zou dat door de paracetamol komen?

Tot nu toe eten kunnen binnen houden :P

Groetjes!

Ps hopelijk vanacht betere nacht ;p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blue

Ik denk eerder dat je gewoon misselijk geworden bent van de pijn en een nawerking van de narcose. De warmte trouwens buiten werkt ook niet mee.... ;)

Komt nu vast allemaal goed! Neem je de celebrex een uurtje voor je naar bed gaat en dan weer 12 uur later? en de paracetamol, 2 tegelijk, 4xdaags (dus om de 6 uur). Die paracetamol moet je dan wel 2 a 3 uurtjes eerder nemen dan de celebrex, dan is de verdelng het best. Dus bijvoorbeeld: 8-14-20-2 de paracetamol en om 22 en 10 uur de celebrex.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey best boobie!

Ja hopelijk is het daarvan want is super warm!

Oei nee op men schema staat dat ik de celebrex en pcm samen neem om 22u en dan om 7u...

Ik heb wel maar voor 3 dagen pcm en celebrex dus morgen laatste dag maar denk dat ik nog pijn ga hebben erna wat dan :(

Vandaag na de misselijkheden ging het super!

Niet meer misselijk juist goed kunnen eten!

Het enige dat ik wel nog veel vocht op hou :(

Doe thee drinken en in men water s morgens pranadraine voor te detoxen...

Wat zou ik nog kunnen doen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey best boobie!

Ja hopelijk is het daarvan want is super warm!

Oei nee op men schema staat dat ik de celebrex en pcm samen neem om 22u en dan om 7u...

Ik heb wel maar voor 3 dagen pcm en celebrex dus morgen laatste dag maar denk dat ik nog pijn ga hebben erna wat dan :(

Vandaag na de misselijkheden ging het super!

Niet meer misselijk juist goed kunnen eten!

Het enige dat ik wel nog veel vocht op hou :(

Doe thee drinken en in men water s morgens pranadraine voor te detoxen...

Wat zou ik nog kunnen doen?

Groetjes!

Hey Blue

Dat schema van mij werkt beter! In jouw geval zou dat dus zijn 7-13-19-1 de paracetamol en om 9-21 of 10-22 de celebrex ! Doe dat morgen maar zo, dan heb je minder last (normaal gesproken)

Na de derde dag zul je waarschijnlijk wel zonder de celebrex kunnen en mocht dat niet zo zijn, dan zou je altijd op de tijdstippen die je normaal voor celebrex had (volgens mijn schema ;) ) een ibuprofen 400 kunnen nemen (die krijg je gewoon bij de drogisterij)

De paracetamol gewoon nog een tijdje door blijven slikken!

Dat vocht, ja dat is echt vervelend. Veel water drinken, echt heel veel en veel thee idd, wat je al doet. Dat is het beste tegen het vocht. Helaas is het warm en houd je eerder vocht vast. Het gaat uiteindelijk vanzelf weg, heeft bij mij ook een tijdje geduurd....

Het toverwoord, waar iedereen na een bv een hekel aan krijgt: GEDULD hihi.... Helaas is het niet anders. En als je 's nachts iets rechterop gaat slapen, dat ligt in het begin echt beter :)

Heel veel succes! en welterusten voor dadelijk

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Blue

Dat schema van mij werkt beter! In jouw geval zou dat dus zijn 7-13-19-1 de paracetamol en om 9-21 of 10-22 de celebrex ! Doe dat morgen maar zo, dan heb je minder last (normaal gesproken)

Na de derde dag zul je waarschijnlijk wel zonder de celebrex kunnen en mocht dat niet zo zijn, dan zou je altijd op de tijdstippen die je normaal voor celebrex had (volgens mijn schema ;) ) een ibuprofen 400 kunnen nemen (die krijg je gewoon bij de drogisterij)

De paracetamol gewoon nog een tijdje door blijven slikken!

Dat vocht, ja dat is echt vervelend. Veel water drinken, echt heel veel en veel thee idd, wat je al doet. Dat is het beste tegen het vocht. Helaas is het warm en houd je eerder vocht vast. Het gaat uiteindelijk vanzelf weg, heeft bij mij ook een tijdje geduurd....

Het toverwoord, waar iedereen na een bv een hekel aan krijgt: GEDULD hihi.... Helaas is het niet anders. En als je 's nachts iets rechterop gaat slapen, dat ligt in het begin echt beter :)

Heel veel succes! en welterusten voor dadelijk

xx BB

Hey BB..wat zijn ze toch gelukkig met jou hier...Wou dat jij mij de eerst weken hadden kunnen begeleiden. ik had destijds alleen een paracetamolletje :74: en nu ik in alle topics lees, zie ik allemaal pijnstillers voorbij komen. Lief van jou trouwens! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Best boobie!

Merci voor de raad!!

Zoals lucky zegt heel lief van je en kan me voorstellen dat met pcm alleen de pijn niet weg gaat :(

Haha ja geduld en dat is gemakkelijk dat hebben he hihi ;p

En als de paracetamol op is ga dafalgan dan? Dat heb ik hier wel in huis :D

Merci nog eens voor je raad!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dafalgan is hetzelfde als paracetamol. ;)

Gewoon zowel de paracetamol als de dafalgan 1000 mg per keer innemen en dan dus 4 keer per dag om de 6 uur, zoals hierboven beschreven :D

Zo, nu ga ik naar bed haha, anders ben ik morgen niet bij de pinken in de Bergmankliniek!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Dag 2 ging al veel vlotter en niet meer heel het schema van pijnstillers moeten volgen!

En dag 3 enkel nog s morgens en opstaan ging ook al alleen!

Vandaag dag 3 geen 1 pijnstiller genomen en super geslapen! En kon echt bijna alles al zelf! Aankleden enz zonder hulp!

Voor de spier is denk ik echt een verschil!

Ik ga morgen terug werken want heb echt niks van last meer! En heb een job als receptioniste dus moet echt niet veel doen!

:) ga me wel lukken!

Heb foto's genomen eindelijk en ga ze er proberen opzetten ! Als het lukt tenminste ;p

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Woensdag bij Dr De Meyere geweest voor men draadjes eruit te doen en littekens zien er echt goed uit! :D me happy

Hij vond ze er zelf ook goed uit zien en nu moest ik nog eens terug 5/9 voor het eindresultaat dat hij wou zien :D

Alleen is men linkerborst echt veel harder dan men rechterborst en voelt ook anders aan als ik erover wrijf...

Rechts voelt het gewoon als men eigen borst en zacht, maar links harder en een tintelend gevoel ook als ik erover wrijf...

Is dit normaal???

Kan toch geen kapsel zijn hé :(

Ineens toch zo'n schrik terwijl alles zo goed gaat!!

Smeren mocht ik op men littekens ook al doen, dus daar ben ik al mee bezig :)

Nu had ik ook foto's genomen die ik erop wou zetten met men i phone, maar dat lukt dus niet.

Moet ik die dan blijkbaar eerst op pc zetten? Weet iemand dat :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linny,

Ja had het net gezien dat het zo lang geleden was ;)

En ook bij dr De Meyere! Tevreden van?

Heb foto's er eindelijk opgekregen :D is eigenlijk al van 10 dagen geleden :P

Ga vanavond of morgen er nieuwe nemen nu zonder de pleisters ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.