Ga naar inhoud

Blue : 24 mei 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

@ Christel: als je navigatie hebt helemaal geen probleem ;)

Ik kan ook enkel alles vinden met :P

@ Mii: Goh ik denk een D :P weet het niet goed...

Weet gewoon wel welke ik mooi vind en welke eigenlijk te klein en die hebben dan ook soms een D maar natuurlijke siliconen borsten vallen van bh maat groter uit...

Xxx Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag allemaal!

Ben hier terug...

Normaal ging ik vorig jaar al op mijn eerste consult, maar men vriend waar ik toen mee samen woonde flipte toch ineens door bij het gedacht...

Hij zei dat ik het niet voor mezelf deed maar voor iemand anders enz... Echt belachelijk maar ja.

Nu is het daarna dan ook tussen fout gelopen en heb ik paar maanden erna nieuwe vriend leren kennen.

En die vond het wel oké maar wou het juiste tijdstip afwachten :)

Dus vorige week woensdag 2 mei ben ik naar Dr. De Meyere geweest en had een super gevoel en gesprek dus direct operatie vast gelegd!

Ik ben 25 mei om half 12 aan de beurt!

Normaal zei hij dat er 240 tot 280cc in ging gaan, maar ging het bekijken tijdens de operatie zelf.

Heb wel de pasvormen aan gehad en vond het grootste mooiste maar dat is normaal zeker :P

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

proficiat met je datum, ik ben onlangs door De meyere geopereerd en zeer te spreken over de gang van zaken, hij heeft echt een geweldig team, je bent er in goede handen.

succes met aftellen.

:116: Blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb 3 maanden geleden een borstvergroting laten uitvoeren bij een erkend plastisch chirurg.

(naam geef ik later mee). Ik had er alleen maar hele positieve reacties van gehoord en liet me er dan

ook bij opereren.

3 maanden later draag ik nog steeds een borstband, moet ik proberen dag en nacht te dragen, mijn linkerborst lijkt groter dan mijn rechterborst en de tepel op mijn rechterborst staat wel 1 cm lager dan deze op mijn linkerborst.

Telkens ik op controle ga zegt ze dat het in orde gaat komen, ik wacht na 3 maand nog steeds.....

Het lijkt totaal onwaarschijnlijk dat er 2 verschillende prothesen zouden gestoken zijn

(Anatomische silic. prothesen Natrelle (v.h. McGhan) Style 410 ST)

Zijn er personen die gelijkaardige situaties meemakten.

Graag jullie reacties en wat eraan te doen..

Tientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Martine,

Dat is niet leuk...

En heb je geen certificaat mee gekregen van hoeveel ze langs elke kant gedaan hebben?

Daarvoor zou ik bellen en dat vragen...

Normaal krijgt iedereen dat mee...

Ik hoop voor je dat het goed komt!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Martine,

Dat is niet leuk...

En heb je geen certificaat mee gekregen van hoeveel ze langs elke kant gedaan hebben?

Daarvoor zou ik bellen en dat vragen...

Normaal krijgt iedereen dat mee...

Ik hoop voor je dat het goed komt!

Groetjes!

Hey,

Op 9 juni ga ik nog eens terug op controle, heb al mijn vragen opgeschreven en zeker ook dat ik naar de certificaten

moet vragen.

Ik hoop echt voor mezelf dat het goed komt want zie een nieuw operatie niet onmiddellijk zitten.

Grtjs,

Martine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Op 9 juni ga ik nog eens terug op controle, heb al mijn vragen opgeschreven en zeker ook dat ik naar de certificaten

moet vragen.

Ik hoop echt voor mezelf dat het goed komt want zie een nieuw operatie niet onmiddellijk zitten.

Grtjs,

Martine

Hey Blue,

Kan je me een persoonlijk email adres geven, heb geen zin om momenteel in de problemen te komen door

de naam van mijn plastisch chirurg hier te vermelden.

Grtjs,

Martine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey allemaal!

Operatie is super verlopen!

Ben thuis nu en momenteel niet echt pijn :)

Zal vanavond men heel verslagje typen want ben wel nog beetje grogie ;p

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij men verslagje :)

Gisteren 23/5:

De vrouw van Dr. De Meyere belde me om te zeggen dat ik later mocht komen dus 10u30 ipv 9 uur.

Ik mocht eten tot 00uur en drinken maar tot 7 uur.

Ik moest antibiotica nemen gisteren en vanmorgen dus om 7 uur wekker gezet en pilletje genomen :)

Vandaag 24/5:

Goed geslapen helemaal geen stress.

Nog even naar bank geweest voor rest van het geld :P

Voor men vriend die me bracht om boterkoekjes geweest en erna naar hem om door te rijden.

Om 10uur10 kwamen we aan in Gent bij Dr. De Meyere.

Zijn vrouw liet ons binnen in de wachtzaal en was heel vriendelijk hoe het ging enz en of ik stress had.

Maar echt die had ik dus bijna niet :P

Dan kwam er een moto doe en dat was de anesthesist, een grote kale man en ook heel vriendelijk :)

Om 10u25 mocht ik binnen, ik moest me omkleden in een aparte kamer waar ook men bed was.

Ik moest enkel men slip aanhouden, dan sokjes aandoen en een badjas :)

Dan ging ik terug voor de bureau van Dr De Meyere zitten.

Waar men vriend al een koffie had gekregen (MET KOEKJE GRRR) want nu kreeg ik toch enorm dorst en honger :P

De anesthesist kwam nog wat uitleg doen en vroeg men vragen lijst die ik op voorhand moest invullen over ziektes en allergiëen enz.

Ik zei dat ik schijnt moeilijke aders om te vinden heb :P wat dus minder leuk is, maar hij zei kei droog maar ik ben the master :P haha was wel grappig :)

Toen hij weg was moesten we wachten op Dr De Meyere want die zat in de file :( tegen 10u45 ongeveer denk ik was hij er.

Nog wat uitleg gedaan en foto's getoond van voorbeelden die ik mooi vond :) ook een sport bh die ik al gekocht had getoond en die was super zei hij! Dus ik blij :P

Dan erna ging men vriend in de wachtkamer omdat hij niet goed tegen opereren enz kan :P haha

Hij zette me voor een witte muur waar hij foto's nam van me en dan heeft hij afgetekend en ook getoond wat hij afgetekend had en waarom :)

Daarna mocht ik in de operatiezaal gaan waar de anesthesist, een verpleegster en zen vrouw waren.

Ik moest op het bed gaan liggen met men armen open.

Toen begon de stress toch te komen en dacht ik: God wat doe ik mezelf toch weer aan!!! Haha :P Ik dacht nu kunnen we nog terug :P hihi

Toch kalm gebleven en dan heeft de anesthesist men linkerarm opgespannen en me al iets kalmerend gegeven en erna zei hij toen hij het tweede spuitje nam nu ga je je draaierig voelen en moe worden slaapwel :P en weg was ik :)

Om 13u30 werd ik wakker in dat bedje en men vriend zat naast me en lachte :)

Ik was zelf echt nog super suf! Zo moe :P

Dus effe water gedronken en nog wat geslapen.

Daarna kwam Dr De Meyere om te zeggen hoe het was gegaan enz.

Er was links en rechts 250cc ingegaan want de 280cc die geraakten er niet in :( maja nu is het toch wachten :)

Ik had een sportbh aan van hun en een verband er rond.

Morgen mag ik verband er af toen en sport bh uit en me douchen.

Hij vroeg ook of ik pijn had en eigenlijk echt niet :s gewoon spannen doet het wel en jeuken ook :P en soms voel ik precies zo iets tintelen :P haha

Dan heeft de verpleegster nog een zakje gebracht met extra pleisters die nu op de littekens zitten en met uitleg over wat mag en niet en wanneer ik wat mag doen :P

Daarna richting huis gegaan maar eerst aan tankstation nog gestopt voor flesje water want dorst had ik enorm!

De verpleegster had gezegd eet als je thuis komt maar een yoghurtje en vanavond mag je al goed eten.

Nu ja ik had kei veel honger :P en heb een rijsttaartje en half worstenbroodje gegeten :P hihi en is me totaal niet misvallen!

Net om 17uur eerste 2 pijnstillers genomen. En heb nog een heel schema van wanneer ik er nog moet nemen!

Ben echt benieuwd naar resultaat morgen!!! Spannend :D

PS wel stiekem even gepiept onder het verband en ziet er wel al goed uit haha :P ze zitten heel dicht bij elkaar :D

Nu dat was het!

Morgen ben ik hier weer om het resultaat te showen en te beschrijven hoe het nog verder gegaan is!

En merci al voor de reacties ben ook super blij dat ik het eindelijk gedaan heb!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een goed verhaal! Wel balen dat die grotere niet paste maar nu weet je in iedergeval wel dat dit het grootst haalbare was.

Rust lekker uit en geniet van de volledige bediening de komende dagen. Laat je maar lekker verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.