Ga naar inhoud

Dr. Maas


Mahhi

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...

en zelf op 1 aug geholpen door Dr Maas

Het is een hele aardige man. Hij staat er wel om bekent dat bij boobs zo natuurlijk mogelijk wil maken!

Ik ben er super blij mee!

Ik wilde eerst meer cc ik heb 300 cc gekregen en ben blij dat ik niet voor meer ben gegaan hij vond dit het mooiste bij me staan. Ben van een b cup naar een d cup gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mahhi,

In december vorig jaar ben ik bij hem op consult geweest en ik vond het ook een aardige man.

Door problemen bij de administratie in Klein Kliniek Rosendael heb ik de operatie daar niet doorgezet en ben ik via-via bij dr. Nio terecht gekomen.

Ik ben blij dat ik ook een consult bij dr. Nio heb gehad, want deze adviseerde mij iets heel anders dan dr. Maas en ik kon mij hier veel beter in vinden!

De protheses die ik nu heb had ik niet gezien bij dr. Maas en hij wilde mij daar de duurste aanraden, terwijl mijn 'probleem' daar (naar mijn idee) niet mee opgelost zou zijn geweest...

Ondanks dat heb ik hier op het forum wel enkele mooie resultaten van zijn werk gezien :35:

Heel veel succes met de voorbereidingen!

En liever een consult te veel dan een consult te weinig, want je kunt dan gewoon kijken wat jou het beste lijkt ^_^

Liefs :116:

Kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.