Ga naar inhoud

Pinky : 11 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoiii pink!

Alles goed hier! Herstel gaat goed denk ik toch :) De littekens zien er goed uit, heb wel gevoeld dat er nog een stukje draad uitstak dus seffes eens afknippen, straks m'n schoonmoeder er ook eens naar laten kijken zij is verpleegster en heeft ervaring met zulke littekens dus eens zien of alles in orde is :) Ben nu bijna 3 weken PO, durf wel m'n pleisters er nog niet af te laten, na hoeveel tijd liet jij ze af? Heb gehoord dat na 2 weken als de draadjes geknipt zijn en de wonde toe is dat je dan best de plakkers eraf laat maar ik zet toch nog telkens na het douchen nieuwe, ik durf niet zo goed om het open te laten, schrik dat het gaat open schuren met die sportbh enzo.. Moet ook eens littekenolie gaan beginnen smeren want voel zo bobbels onderin brr best raar :) maar ze zeggen dat dat met die olie wel weggaat.. Kan ook al zalig terug op mijn zij slapen dat doet zoooo goed! :) En ben gisteren toch al een keertje bh's gaan passen hihi.. Mijn zelfvertrouwen had een kleine boost nodig want ik vind ze zelf toch 'n beetje klein, ale als ze natuurlijk deze maat zouden zijn waren ze goed, maar ik heb zoiets van ja voor ze te hebben laten doen mochten ze wel wat groter.. maar ze zijn mooi dat is wat telt :) en toen ging ik dus eerst mijn bh-maat berekenen op internet, heb onderwijdte 69 en bovenwijdte 83, kwam ik nog altijd uit op een A! of een 70B soms... Dus ik naar de h&m (durfde nog niet in een lingeriewinkel m'n maat te laten opmeten, uit schrik voor teleurstelling) , pak een 70B, ja nou daar gingen ze nooit van m'n leven in hoor :) 70C daar kwamen ze zelfs meer dan de helft bovenuit! (bh's in de h&m zijn wel heel erg gevuld dus ik weet niet of het echt een goed beeld geeft van mijn werkelijke maat). En 70D dat bestaat volgens mij niet, misschien eens een 75C proberen ofzo heb er geen idee van, binnen 2 weken ga ik ze toch laten opmeten als ik echt bh's ga kopen dus! Hoe gaat het met jou nog meid? Hoe ver ben je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pinky ,

ik ben gaan spieken bij je foto's !! super mooi hoor !

een 70D bestaat heus wel hoor !!

ga naar een speciaalzaak ! je betaalt wel meer , maar grote borsten moeten verwend worden , hé !!

ik heb me vorige week ook laten opmeten in een lingeriewinkel en nu blijkt dat ik al altijd de verkeerde BH-maat heb gedragen !

ik kom nu uit op een 70F !! moeilijke maat ! een 75E past ook maar is wat te groot op mijn rug en bij de laatste winkel waar ik nu geweest ben , gaan ze de rug aanpassen naar een 70 ! gratis en voor niks !

die bobbeltjes die je voelt zijn de aangetrokken inwendige draadjes die nog niet verteerd zijn !! uiteindelijk zijn alleen de uiteindjes afgeknipt , hé

groetjes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Zo zie je maar weer dat alle artsen er een andere visie op na houden. Ik ben vorige week een borstlift met prothese ondergaan.

De eerste 4 dagen ingetapet met een soort van kleefverband , daarna enkel de hechtingen bedekt met Mefix, en het advies om een sportBH te dragen of geen BH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.