Ga naar inhoud

Pinky : 11 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben 3 jaar geleden in de WK geopereerd en lees (in ervaringstopics) sinds een half jaar dat die 'band' opduikt in de WK (in klinieken in NL werd die zelfs al langer gebruikt) . Ik lees ook veel verhalen over ingetapete borsten .

Tot een jaar geleden las je niks anders dan over de sportbh : 6 weken , 24u/dag te dragen (zoals ik gedaan heb) al vonden sommige chirurgen 4 weken voldoende .

Volgens mij verschilt dat bij elke chirurg en/of kliniek . Naar mijn mening idd om de protheses te fixeren en een verminderde kans op complicatie (draaien bvb) te hebben .

Het is zo dat inkapselen een 4 tot 6 weken in beslag neemt en indalen gaat ook tijdens deze periode het snelst maar gaat langzaam door tot een 3 maand . Daarna komt de zwaartekracht er nog aan te pas en tegen dat je een jaar PO bent , ben je 'genezen' .

Maar om Pinky even gerust te stellen :

het indalen is nu begonnen en het herstel van beide borsten loopt niet altijd gelijk , bekijk het als 2 verschillende operatiewonden . Gaandeweg gaat één borst hoger of lager zitten , de andere zal mss sneller wat beweeglijker of zachter zijn , minder pijn enz. Op 't einde van de rit (3 maandPO) zou alles netjes in proportie moeten zitten . Zoals je chirurg zegt : normaal dus en ja véél geduld hebben :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sintje, ten eerste heeft Pinky geen 'martelband', maar is ze ingetaped (dus van de oksels tot onder de borst) en ten tweede heeft ze ronde prothesen, dus wat je over die anatomische schrijft gaat hier ook niet op!

En ik heb zelf de McGhan 510, en niets mis mee, als de arts de pocket precies maakt! :6:

"En vaker zie je dit in België, want de betere klinieken (die dan ook duurder zijn) gebruiken ze nooit een martelband, omdat die artsen wel aan "maatwerk" doen! En terecht!" De betere klinieken bevinden zich niet alleen in Nederland! -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Pinki,

Hoe gaat het nu met je? Heb je al besloten of je hem net als in eraf ga halen?

Goed dat je zoveel reactie hebt gehad op je topic.

Ik heb vanmorgen fotos gemaakt van mn borsten 5dagen na ok. Ik ga even kijken of het me lukt ze in mijn profiel te verwerken zodat je ze kan zien, anders moet je me even je email sturen in een prive berichtje, dan mail ik ze je toe.

Ik denk aan je.

Liefs,

Gooischmeisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat je van betere en slechtere klinieken kan spreken.Iedereen heefd zijn eigen evaring positief of negatief .Of het nou in nederland of belgie is maakt niet uit.

Want als dat zo zou zijn dan vraag ik me af waarom er zoveel meiden naar plovier gaan.

Deze meiden ,ook al hebben ze rond of anatomisch,hebben immers allemaal een bh met martelwerktuig.

Dus dat zou dan in houden dat hij geen" maatwerk" leverd???

Ik heb de eerste week met tape gelopen over de borsten heen,en daarna een bh zonder band.

Ik denk dat het ook gewoon de voorkeur van arts is.

Het lijk me niet dat ze ff een holte maken voor anatomische en dan niet letten op de vorm.

In mijn kliniek zitten bv twee artsen de een heeft een voorkeur aan anatomisch en de ander rond.

Ik vind het dus niks te maken met goed koop of duurder.

Zoals de meiden hier altijd zegge: Geduld...je kan nu het werkelijke resultaat nog niet zien.dus je hebt best kans dat die andere borst nog daalt.

Vertrouw je het niet,dan zou ik bellen voor een consult om het even te laten bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd in, wat ze zeggen, een van de 'betere' klinieken van Nederland. Maar ik heb een sport bh aan en een band boven mijn borsten. Snap overigens niet waarom het martelband wordt genoemd, want zo erg vind ik em niet. (Ja tis vervelend dat ie boven mn kleding uitkomt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dingen schreef ik er toch ook bij?! Ik zeg "vaak" dus niet altijd! En tot nu toe lees ik op dit forum de meeste complicaties en mislukkingen toch echt bij de goedkopere Belgische klinieken! Tuurlijk zijn er ook goede! Gelukkig wel! Ik vind t alleen heel stom als je perse voor de goedkope aanbieding of prijs naar een bepaalde kliniek gaat! Spaar dan nog een jaartje door, dan kan je later iig niet meer zeggen; "had ik maar...!)

Ik ben van mening: goedkoop is duurkoop, en gelukkig gaat t ook vaak wel goed! En er zijn in NL ook slechte artsen! Maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, in het geval van een operatie aan je lichaam, kan ik niet anders dan dom vinden. Sorry, das mijn mening. En daar is dit forum voor toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch al raar dat een arts "standaard" met ronde, of standaard met anatomische werken wil?! Een kapper knipt toch ook niet alleen een boblijn?!

Ik vind dat een arts alle soorten moet kunnen, en de keuze van een prothese laat afhangen van wat voor lichaam hij in handen heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Google zijn er evenveel mislukte borstvergrotingen te vinden zowel bij Belgische als Nederlandse klinieken. Als iemand statistieken heeft van "mislukkingen" per land, post ze maar ;) De enige kliniek in België waar ik zeker niet zou willen gaan is de Wellnesskliniek. Er zijn gewoon te veel slechte recensies over te vinden en ik hou niet zo van de "hype" die ze willen creëren. Geef mij maar een rustige, niet-mediageile kliniek met een goede plastisch chirurg waar je geen verkeerde verhalen over leest (Plovier dus :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel niet dat ze standaard met ronde of anatomisch werken,maar dat ze een voorkeur hebben.

Mijn arts gebruikt ze alletwee.Maar ik weet dat hij een voorkeur heefd,verder kijkt hij naar de persoon wat het mooist is.Hij plaatst dus ook gewoon anatomische hoor!!

Ik denk dat hij dat het mooist vind denk ik.

Ik zelf had ook een voorkeur,wilde liever rocnd,dan anatomisch.

Als een arts tegen mijn zou zeggen zoals in het verslag van gooischmeisje van:...Ik plaats geen anatomisch want dat zijn zulke stomme dingen....

Dan zou ik al klaar zijn en op zoek gaan naar een ander.

Ik denk dat een arts je moet liggen,je hebt er vertrouwen in of niet dan zoek je verder.

Maar zoals zij bij de wk behandeld is zou ik ik niet op me laten zitten ,dan zou ik een klacht in dienen!

Tuurlijk kijk je ook naar de recensies van de kliniek,als er een heleboel slechte zijn moet je toch gaan na denken.

Mijn kliniek was niet een van de beste uit de consumenten gids...geloof plaats 24 ofzo.

Ik heb niet te veel en niet te weinig betaald 3000 euro.

dat vind ik niet goedkoop maar ook net super duur.

dus ja war valt die dan onder ...bij een goede of slechte kliniek hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dingen schreef ik er toch ook bij?! Ik zeg "vaak" dus niet altijd! En tot nu toe lees ik op dit forum de meeste complicaties en mislukkingen toch echt bij de goedkopere Belgische klinieken! Tuurlijk zijn er ook goede! Gelukkig wel! Ik vind t alleen heel stom als je perse voor de goedkope aanbieding of prijs naar een bepaalde kliniek gaat! Spaar dan nog een jaartje door, dan kan je later iig niet meer zeggen; "had ik maar...!)

Ik ben van mening: goedkoop is duurkoop, en gelukkig gaat t ook vaak wel goed! En er zijn in NL ook slechte artsen! Maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, in het geval van een operatie aan je lichaam, kan ik niet anders dan dom vinden. Sorry, das mijn mening. En daar is dit forum voor toch?!

Okee,het kán inderdaad fout gaan,en het kán zijn dat dit vaker bij de erg goedkope klinieken gebeurt.

Maar mag ik je er even aan herinneren dat de "beste"/populairste chirurg hier een Belgische chirurg is die relatief goedkoop opereert?

Ik denk niet dat je in deze dus zo ver kunt generaliseren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we t erop houden dat ieder het lekker zelf moet weten hahaha!

Ieder z'n mening en voorkeur. Ik ga persoonlijk liever voor een duurdere die heeel goed aangeschreven staat, dan een goedkopere, waar ik niks van weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat met de goedkopere (2600-2800) die heeeeel goed aangeschreven staat? :P Waarom zou je dan +1000 euro meer betalen als de recensies even goed zijn als de duurdere? Iedereen moet het inderdaad lekker zelf weten, ook die die naar Wellnesskliniek gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sintje dit forum is er inderdaad om ervaringen te delen, niet om ongegronde kritiek in het rond te strooien.

Voor de keuze van arts of kliniek voor je BV, mag je je inderdaad niet laten leiden door de prijs, maar dat geldt zowel voor de gozdkopere als de duurdere. Duur is in dit geval niet altijd beter! Je gaat voor een arts waarvan je de resultaten mooi vindt en waarbij je zelf een goed gevoel hebt. En het is niet omdat jij bij één arts een goed gevoel hebt dat alle andere slecht of minder goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoii,

ik ben nu 2 weken en 3 dagen PO. M'n wonden zijn toegehecht met van die zelfoplosbare draadjes. Maar hoe lang duurt het voor deze opgelost zijn? Want ik voel namelijk onder mijn huid precies nog bobbels zitten ofzo.. Heb schrik dat ze er toch handmatig uitgehaald moeten gaan worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Bij mij was het na 3 weken voor het meeste opgelost, op een paar plekjes na.

1 maand po was alles weg ;) Bobbels horen er wel bij, dat trekt vanzelf bij.

Lekker je littekens insmeren/inmasseren en je zal zien dat het steeds minder wordt.

Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het toch altijd beetje vaag..

Ik had ook oplosbare hechtingen schijnt het, maar ik moest wel me knoopjes eruit laten halen!

Ik vond het op het begin echt vies om aan me littekens te voelen, leek net of er een hele dikke rand onder zat..

maar gewoon goed smeren met creme en dan word dat vanzelf minder.. nu voel ik niks meer als ik aan me littekens voel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zeker vaag hoor, ik dacht met mijn 1ste controle en dan worden nu de knoopjes verwijderd. Zitten er heel geen knoopjes.. Iedere pc denk ik toch een andere werkwijze met hechten.

Van die dikke rand herken ik ook (blegh), met hobbels en bobbels. Nu 3 maanden po voel ik ze bijna niet meer. Vond ik nog best vlot :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja smerig is dat he Fem die rand... vond het zo smerig!

als ik eraan voelde kreeg ik echt rillingen haha!!

maar binnen 3 maanden is inderdaad heel vlot!!

Heb jij trouwens al gevoel onder je boobs??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het inderdaad vies voelen, zeker die bobbels en dan knapte er soms een bobbel nog smeriger hahaha Valt me ook niks tegen met 3 maanden, normaal smeerde ik in bed en kon ik voelen waar ik moest smeren (door die rand enzo) maar nu voel ik dat dus zowat niet meer. Toch maar voor de spiegel dan of op de gok hahaha

Ik heb iets gevoel onder de boobs, maar niet veel. Voel bijv. wel een aanraking maar meer dof ofzo alsof er tandarts verdoving in zit. Jij na 9 maanden wel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope nog helemaal niks :( !! Helaas..

Ik vergelijk het altijd maar met het gevoel dat je voet slaapt...

Echt zon dof gevoel inderdaad!! ik voel de aanraking wel, maar wel nauwelijks!

Geloof ook niet dat het nog terug komt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tot 1 jaar kan het terugkomen..

Maar volgens mij komt het vaker niet terug als wel!!

Nee hoor vind het niet zo heel erg, het is gewoon iets wat je er nu eenmaal bij hebt gekregen!

Ik ben allang blij dat ik nu boobs heb, wat heb ik dan aan het gevoel onder me boobs :P

Kijk als het nou je tepels waren ofzo..

Vind jij het erg als het niet meer terug komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ok, ja had zoiets hier inderdaad gelezen.

Nou ben het met je eens wat je zegt hoor! Had het er gister nog over met mijn mannetje, die vroeg of ik al iets voelde. Ik zo mwah bar weinig, maar zei ook al direct van gelukkig zijn het men tepels niet. Dat er erg weinig gevoel aan de onderkant zit, boeit me eigenlijk totaal niet. Als het niet meer terug zou komen zou me dat ook niet uitmaken, denk ook van liever grote boobs met geen gevoel aan de onderkant als die mieretietjes die het waren hihihi Mijn tepels werken prima en dat is het belangrijkste :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik moet dus gewoon een paar maandjes geduld hebben en goed smeren en dan zien we wel :) is gewoon zo stom als je niet weet wat dat allemaal is wat je voelt en ziet je maakt je direct zorgen over alles!!

Ohneen kan het gevoel zo lang wegblijven? 't is zo een raar gevoel als je eraan zit! Als je moet krabben ofzo, brr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.