Ga naar inhoud

Pinky : 11 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Pinky,

inderdaad niet zo fijn om die band te dragen. Das warm en begint dan te zweten en te jeuken maar na een paar dagen went dat ook wel weer hoor!

En tis voor een goed doel hé...

Nog ff en tis aan jou...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Pinky!

Spannend, geniet van je laatste borstvrije dagen ;) Neem foto's mee op de dag van je operatie zodat je zeker goed overbrengt op welke maat je wilt uitkomen, de pc weet zeker wel hoeveel cc hij er dan moet inpompe ;)

De pijn, die ervaart iedereen anders. De eerste 2 dagen zijn niet zo fijn, maar erna gaat het al stukken beter.

Het is voor een goed doel hé ;) en de pijnstillers helpen je een eind verder.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch maar gewoon houden bij 300... kan misschien nog groot uitkomen, is bij iedereen heel anders als ik de foto's bekijk! En Dr Damen zei ook, je moet er nu niet te grote gaan instoppen, want je bent nog jong en stel je krijgt kinderen dan wil je erna mss weer groter gaan en gaat het niet meer! Dus daar had hij wel een punt.. Goh nog 2 daagjes, ik kan niet meer slapen 's nachts! Beter nog genieten van het slapen want de eerste dagen zal daar niet veel van in huis komen lees ik zo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch maar gewoon houden bij 300... kan misschien nog groot uitkomen, is bij iedereen heel anders als ik de foto's bekijk! En Dr Damen zei ook, je moet er nu niet te grote gaan instoppen, want je bent nog jong en stel je krijgt kinderen dan wil je erna mss weer groter gaan en gaat het niet meer! Dus daar had hij wel een punt.. Goh nog 2 daagjes, ik kan niet meer slapen 's nachts! Beter nog genieten van het slapen want de eerste dagen zal daar niet veel van in huis komen lees ik zo :)

Daar heeft hij mss wel een punt ja...van die kinderen. Bij mij is dat anders...ik heb er al 2 en ben niet van plan om nog is opnieuw te beginnen! :4:

Je moment komt dichter en dichter...Weet je al hoe laat je woensdag in de wk moet zijn?

Geniet zeker vant slapen, in al richtingen want de eerste daagjes ist opt rugske hé. :154:

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa om 9u! Ben heel blij want heb gehoord dat het nogal kan uitlopen dus best zo vroeg mogelijk, zal wel 2de van de dag zijn dus.. En als er iets is wat ik niet kan is het op m'n rug slapen aiai :( ben een buikslaper spijtig genoeg, dat wordt wakker liggen! :) gelukkig heb ik genoeg films opgenomen! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa om 9u! Ben heel blij want heb gehoord dat het nogal kan uitlopen dus best zo vroeg mogelijk, zal wel 2de van de dag zijn dus.. En als er iets is wat ik niet kan is het op m'n rug slapen aiai :( ben een buikslaper spijtig genoeg, dat wordt wakker liggen! :) gelukkig heb ik genoeg films opgenomen! ;)

Hey meid,

succes morgen hé :141: .

zal aan je denken in de voormiddag. laat maar iets weten zo gauw het gaat...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii, dankjewel!! Pfff zoooooo'n zenuwen niet normaal.. Wil niet gaan slapen want dan is het zo snel ochtend en heb echt schrik :) dat het maar snel en probleemloos voorbij is!

Komt helemaal goed.

Voor je het weet ben je terug op de kamer en heb je boobies!!! :lol:

mss tot morgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt helemaal goed.

Voor je het weet ben je terug op de kamer en heb je boobies!!! :lol:

mss tot morgen...

'tis echt super snel gegaan ja.. Wel even moeten wachten voor ik aan de beurt was. Toen eindelijk de verpleegster me kwam halen begonnen de zenuwen.. Maar heb echt niks van de operatie gemerkt! Gewoon bam in slaap en voor ik het wist werd ik wakker in een andere kamer.. Maar ik had zoiets van 'is het wel al gebeurd?' waar zijn mijn boobies dannn?! Maja die dingen zitten zo ingepakt.. Een martelband, zo kan je het echt wel noemen ja! Maar had jij ook zoiets van 'is dat alles?' toen ze in die band zaten? Ze gaan toch nog groeien eens ze eruit mogen he? :) en mijn god, wat een pijn!! Heb mss een uurtje of 2 geslapen deze nacht.. Uiteindelijk terug naar de zetel verhuist want ik kon het niet meer aan, die spierpijn in de rug is echt niet te doen! Ik vraag me af wanneer zo die blijvende spierpijn weggaat.. Hoop toch morgen, word er gek van! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

'tis echt super snel gegaan ja.. Wel even moeten wachten voor ik aan de beurt was. Toen eindelijk de verpleegster me kwam halen begonnen de zenuwen.. Maar heb echt niks van de operatie gemerkt! Gewoon bam in slaap en voor ik het wist werd ik wakker in een andere kamer.. Maar ik had zoiets van 'is het wel al gebeurd?' waar zijn mijn boobies dannn?! Maja die dingen zitten zo ingepakt.. Een martelband, zo kan je het echt wel noemen ja! Maar had jij ook zoiets van 'is dat alles?' toen ze in die band zaten? Ze gaan toch nog groeien eens ze eruit mogen he? :) en mijn god, wat een pijn!! Heb mss een uurtje of 2 geslapen deze nacht.. Uiteindelijk terug naar de zetel verhuist want ik kon het niet meer aan, die spierpijn in de rug is echt niet te doen! Ik vraag me af wanneer zo die blijvende spierpijn weggaat.. Hoop toch morgen, word er gek van! X

Hey,

Fijn om iets van je te horen. Proficiat met je BV!

Je ziet het pas tegoei als die band eraf is hoor...nu is alles nog platgedrukt...Nog geen zorgen maken.

En die pijn was bij mij ook zo. Nen dag of 2 en dan is dat minder. Ff afzien. :rolleyes:

Ik heb ook de eerste nachten op de zetel geslapen. Probeer wat schuin te liggen. Niet heel plat en niet heel recht. En om de 4 uur je pijnstillers nemen want die helpen wel goed.

En veeeeeeeeeeeeel rusten meid.

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiske ,

tja , die pijn ! de eerste dagen ni te doen hé ! je moet eerst door de hel , alvorens je in het paradijs aankomt !

hou je rustig en probeer niet te veel zelf te doen !

ik heb ook een week in de zetel geslapen hoor !

binnen een paar dagen kan het genieten beginnen!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :43:

Ja daar heeft damen misschien wel een punt mee gehad, heb je nu 300 cc gekregen?

Rust lekker uit en laat je verwennen,

sterkte met je herstel !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

290 cc.. Toen ik helemaal vastgebonden lag op de operatietafel komt dr damen ineens af 'er is een probleempje, de 300cc zijn niet binnen is 290 ook goed?' Nou ja wat ga je zeggen je ligt daar, hangt al aan infuus enzo, dan maar 290 zeker?

De spierpijn is al gemindert maar nu heb ik zo afentoe steken en een branderig gevoel in mijn rechterborst is dit normaal? Zal wel zeker.. Hopelijk kan ik vannacht wat meer slapen, maar om het op veilig te spelen blijf ik toch maar in de zetel liggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, hmmmm dat is wel een beetje vreemd !

Ik zou er wel door overrompeld zijn!! Maar als je ze nu te klein vind kun je altijd nog zeggen dat het zijn schuld is en dat hij een heropertie moet doen :P Hihi nee grapje, het is maar 10 cc, dus merk je bijna niks van,

maar vind het toch wel een beetje raar dat het zo tegen je gezegd word terwijl je al op de operatie tafel ligt !!

Ohja en die steken zijn normaal :) Die ga je wel meer krijgen de komende dagen

zelfs ik heb nog wel eens steken in mn boobs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was best overrompeld! Dan moet je maar snel ff bedenke als je het ok vind maar zoals ik al zei, ik lag daar nu en moest het wel goedkeuren! Achteraf dacht ik, ik had even goed om meer kunnen vragen! Maar tis zo nu, hoop dat ze toch groot genoeg gaan zijn.. Heroperatie?? Neen dankje haha!! Ben al blij als deze pijn voorbij is wil niet nog eens.. Moest trouwens op de operatietafel nog snel n papier aftekenen dat ik ermee akkoord was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, het overrompeld je, en daarom wist je ff niet wat je moest zeggen ! Je had ook om juist groter als 300 kunnen vragen maar op dat moment denk je daar niet aan !!

Nee joh gaat vast mooi worden :1bouncingboobs: Komt allemaal goed, ook met de pijn,

vanaf dag 3 word alles minder !!

Nog ff volhouden, sterkte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was best overrompeld! Dan moet je maar snel ff bedenke als je het ok vind maar zoals ik al zei, ik lag daar nu en moest het wel goedkeuren! Achteraf dacht ik, ik had even goed om meer kunnen vragen! Maar tis zo nu, hoop dat ze toch groot genoeg gaan zijn.. Heroperatie?? Neen dankje haha!! Ben al blij als deze pijn voorbij is wil niet nog eens.. Moest trouwens op de operatietafel nog snel n papier aftekenen dat ik ermee akkoord was!

Zal wel dat je overrompeld was. Lig je daar klaar en moet je nog zo'n beslissing nemen!

Binnen een paar daagjes ben je die pijn vergeten hoor...

Hopelijk kan je wat slapen vannacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.