Jump to content

Pinky : 11 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier dus even voorstellen. Ben 21 jaar, studente aan de universiteit en zit op kot. Ben al jaren zeer zeer ontevreden met mijn 'muggenbeetjes' en heb de stap gezet om ze te laten vergroten! 19 april heb ik mijn consultatie bij Dr. Damen in de wellnesskliniek. Ik zou graag ervaringen willen horen van meiden die deze dokter ook hebben gehad. Ook zou ik het zeer handig vinden moest ik horen hoe het zit met nog studerende meiden die een bv hebben laten doen, want waarschijnlijk gaat de operatie op een doordeweekse dag plaatsvinden, dus hoe zit het erna met terug naar school gaan enzo?? Gaat dit vanaf dag 1? Want ik heb er eigenlijk niet zo'n rekening mee gehouden dat dit niet gaat gaan :). En als ik hier op het forum lees hoeveel pijn sommige meiden doorstaan de eerste dagen, krijg er de rillingen van!! Dus graag jullie ervaringen, alle verhalen zijn welkom!! Dankje meiden x

• Replies 105
  • Created
  • Last Reply

hai meis

welcome op de form

ik ben zelf ook student en moeder en mij is het ook gelukt

ik heb het in een vakantie gedaan voorjaars 1 week vakantie had ik en ik dacht ooo dan ben ik al wel beter hahah ik heb echt verschrikkelijke pijn gehad auauauauau maar dat is echt de eerste 3 dagen dana ging het steeds beter. ik ben na die week naar school gegaan wel met moeite had namelijk een exame week de week daar weer op dus heb ik de belangerijke vakken bij gebleven. nu zeg ik eerlijk dat ik 3 examens moet herkansen dus doe het niet voor een examen maar wel in een vakantie naar school kan wel na een week maar zware boeken tillen moet je niet doen ik heb het met een schrift gedaan en pen. meegekeken met klasgenoot.

succes

spijtig genoeg is er geen vakantie meer, buiten de zomervakantie dan :( paasvakantie is dan net voorbij.. Mijn examens beginnen half juni, dus hopelijk kan de bv nog begin mei doorgaan.. Anders weet ik niet hoe ik het ga oplossen.. Tzal sowieso alleen pijn tijdens het studeren zijn dan! Maar respect, jij flikt het met een kind erbij nog :)

misschien kun je een week missen v school ik weet niet hoe streng ze daar op zijn ik heb het zelf niet verteld aan school dat ik een boobjob heb ondergaan gaat niemand wat aan. maar dan kun je er voor zorgen dat het idd voor je zvakantie kan gebeuren. dat zal mooi zijn.

ja wil ze echt voor de zomervakantie!! zodat ze mooi in orde zijn tegen bikini-tijd :) o ja maar ik zit op uni daar zijn lessen niet verplicht ik kan als ik wil niet naar school gaan en enkel examens maken dus op dat vlak is het geen probleem! ben gwn zo'n nerdje dat bijna altijd aanwezig is hihi :36: maar ik kan dan maar beter een weekje rust pakken.. 't is toch altijd af te wachten tot het gebeurd is he! wat voor pijn had je dan achteraf eigenlijk? Hoe is het er nu mee gesteld? :)

hahah ja ik weet niet hoe het daar werkt hihi zit maar op hbo 2de jaars das voor mij meer als genoeg uni is mij iets te veel vind dit al lastig. bij ons ook niet maar dat betekent niet dat ik te veel v school mag zijn idd examens tellen het zwaaaaarst. pfff heb er nu 3 verprutss pfff maja op naar de herkansingen.

dan moet je gewoon een weekje vrij nemen.

• 2 weeks later...

Hay Pinky!

Ik ben zelf ook studente en ik kan echt geen lessen missen.

Echter mocht ik van mijn pc 1 dag na de operatie alweer aan de slag!

ik wil namelijk ook borsten voor de zomervakantie: bikini's here we come!

ik heb nu 23 april de operatie --> daarna heeft heel nederland sowieso 4 dagen vrij in verband met de Pasen enzo!

dit was ongeveer mijn laatste kans dit schooljaar om het voor de vakantie voor elkaar te krijgen, anders zou ik ook precies in tentamentijd enzo zitten!

ik krijg ze trouwens wel voor de spier en dan het herstel ook wat korter..

maar volgens de pc zou het dus wel gewoon moeten kunnen!

ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs, Suus

ps. wat voor studie doe je?

ik doe geneeskunde en moet dus nog al eens wat praktisch werk uitvoeren.. hiermee moet ik de eerste 6 weken wel voorzichtig zijn! maar voor de rest mag ik alles en colleges volgen moet al helemaal geen probleem zijn!

we zien het wel! en anders hebben we inderdaad onze herkansingen nog!

wil gewoon zo graag :1bouncingboobs:

Ik ben ook student en heb het juist de week na mn tentamens gedaan.

Werd op maandag geopereerd en die week erop op donderdag weer voor het eerst naar school.

10 Daagjes later dus..

Ik had pas 2 weken later een verplichte les dus heb alleen hoorcolleges gemist!

En dat is allemaal prima gegaan en heb weinig stof gemist, gewoon thuis gelezen.

Kusssies

Hay Pinky!

Ik ben zelf ook studente en ik kan echt geen lessen missen.

Echter mocht ik van mijn pc 1 dag na de operatie alweer aan de slag!

ik wil namelijk ook borsten voor de zomervakantie: bikini's here we come!

ik heb nu 23 april de operatie --> daarna heeft heel nederland sowieso 4 dagen vrij in verband met de Pasen enzo!

dit was ongeveer mijn laatste kans dit schooljaar om het voor de vakantie voor elkaar te krijgen, anders zou ik ook precies in tentamentijd enzo zitten!

ik krijg ze trouwens wel voor de spier en dan het herstel ook wat korter..

maar volgens de pc zou het dus wel gewoon moeten kunnen!

ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs, Suus

ps. wat voor studie doe je?

ik doe geneeskunde en moet dus nog al eens wat praktisch werk uitvoeren.. hiermee moet ik de eerste 6 weken wel voorzichtig zijn! maar voor de rest mag ik alles en colleges volgen moet al helemaal geen probleem zijn!

we zien het wel! en anders hebben we inderdaad onze herkansingen nog!

wil gewoon zo graag :1bouncingboobs:

Ik studeer communicatiewetenschappen, eigenlijk puur theoretisch dus heb enkel hoorcolleges die niet verplicht zijn, normaal moet dat dan nog wel lukken :) zal zelf wel aanvoelen wanneer het terug gaat zeker! heb 19 april pas consultatie dus hoop echt ten laatste half mei men operatie, anders heb ik een probleem met examens.. maar moet ze echt voor de zomer pf! De mijn gaan wss achter de spier zijn, daar staat m'n pc toch bekend voor.. Dus het herstel zal iets minder aangenaam zijn :) Dankje voor je reactie!

Ik ben ook student en heb het juist de week na mn tentamens gedaan.

Werd op maandag geopereerd en die week erop op donderdag weer voor het eerst naar school.

10 Daagjes later dus..

Ik had pas 2 weken later een verplichte les dus heb alleen hoorcolleges gemist!

En dat is allemaal prima gegaan en heb weinig stof gemist, gewoon thuis gelezen.

Kusssies

Hey! thx voor je reactie.. Ja was ik ook aant denken, zelf de leerstof die ik mis lezen terwijl ik thuis zit, dat compenseert het missen van de les een beetje :)

bij ons worden de colleges opgenomen!

dus als het echt niet gaat kan ik ook gewoon thuis blijven! best wel handig!

is dat bij jullie ook zo? of moet je er echt naar toe?

achter de spier is inderdaad een langer herstel; maar heb ook al veel meiden gezien die alleen de eerste paar dagen echt last hadden en waarbij het daarna al snel beter ging!

ik begrijp je helemaal! ik MOET ze ook voor de zomer hebben!!

veel succes met je consult! Laat je even weten hoe het is gegaan??

Liefs, Suus

• 2 weeks later...

Hoi allemaal!

Ik zal mij even voorstellen. Ben 21 jaar, studente aan de universiteit en zit op kot. Ben al jaren zeer zeer ontevreden met mijn 'muggenbeetjes' en heb de stap gezet om ze te laten vergroten! Vandaag heb ik mijn consultatie bij Dr. Damen in de wellnesskliniek!! Spannend! Heeft er iemand ervaring met Dr Damen? En hebben jullie misschien nog een idee van wat ik kan vragen op de consultatie, iets waarvan je achteraf dacht damn dit had ik toch willen weten? Want ik ga straks als ik daar zit alles vergeten zijn wat ik wou vragen denk ik! :) Maar op dit forum heb ik ook al ontzettend veel antwoorden gevonden, echt super!

Nou hoop dat de consultatie meevalt straks en dat ik een datum kan neerpinnen!

Hoi allemaal!

Ik zal mij even voorstellen. Ben 21 jaar, studente aan de universiteit en zit op kot. Ben al jaren zeer zeer ontevreden met mijn 'muggenbeetjes' en heb de stap gezet om ze te laten vergroten! Vandaag heb ik mijn consultatie bij Dr. Damen in de wellnesskliniek!! Spannend! Heeft er iemand ervaring met Dr Damen? En hebben jullie misschien nog een idee van wat ik kan

vragen op de consultatie, iets waarvan je achteraf dacht damn dit had ik toch willen weten? Want ik ga straks als ik daar zit alles vergeten zijn wat ik wou vragen denk ik! :) Maar op dit forum heb ik ook al ontzettend veel antwoorden gevonden, echt super!

Nou hoop dat de consultatie meevalt straks en dat ik een datum kan neerpinnen!

Hoi pinky. Goed dat je deze stap hebt gezet!

Er staat ergens op deze site een vragenlijst met vragen voor je eerste consult. Misschien kun je dat boven bij zoeken intypen, want ik weet zo niet waar hij staat!

Ik zal ook even kijken :)

Groetjess

Hoi Pinky89

Welkom op het forum!!! Wat goed dat je deze stap genomen hebt.

Ik heb geen ervaring met dr Damen,maar wel met het Wellnesskliniek.

Ik ben daar ook op consult geweest maar dan bij dr Visser. Ik vond het daar

heel netjes en de dames zijn ook heel vriendelijk. Heb er echt een goed

gevoel over. Ik word donderdag geopereerd. Weet jij al wanneer je de operatie

gaat laten doen?

Verder wat je nog zou kunnen vragen? Pooooehhhh weet je wat het is veel vragen

worden hier op het forum al beantwoord. Dus ik zou het niet weten.

Ik wilde alleen nog weten hoeveel cc's en hoe het geplaatst zou worden.

Ik krijg 300cc xtra high profile voor de spier,via de tepel.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes straks!!!!

groetjes Mireille

Hoi Pinky89

Welkom op het forum!!! Wat goed dat je deze stap genomen hebt.

Ik heb geen ervaring met dr Damen,maar wel met het Wellnesskliniek.

Ik ben daar ook op consult geweest maar dan bij dr Visser. Ik vond het daar

heel netjes en de dames zijn ook heel vriendelijk. Heb er echt een goed

gevoel over. Ik word donderdag geopereerd. Weet jij al wanneer je de operatie

gaat laten doen?

Verder wat je nog zou kunnen vragen? Pooooehhhh weet je wat het is veel vragen

worden hier op het forum al beantwoord. Dus ik zou het niet weten.

Ik wilde alleen nog weten hoeveel cc's en hoe het geplaatst zou worden.

Ik krijg 300cc xtra high profile voor de spier,via de tepel.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes straks!!!!

groetjes Mireille

Neen weet nog niet wanneer, vandaag zullen we normaal gezien een datum vastleggen, spannend! Hoop natuurlijk zo snel mogelijk :) zodat ze helemaal in orde zijn tegen de zomer! Om half 5 moet ik pas gaan pf vind het nu al spannend en 't is niet eens de operatie zelf! Zal straks of morgen laten weten hoe het gegaan is!

Grtjs, Elke

11 mei is het zover!! 300 cc achter de spier :) toen ik ze aan't passen was vond ik een maatje meer toch mooier, maar dr damen zei dat het nep zou gaan uitzien, dus zijn we voor de natuurlijkere maat gegaan :) spannend, over 3 weekjes al!

@Pinky

Ik ben ook op consult geweest bij Dr Damen.

Ik wordt 25 mei geopereerd, Spannend en benieuwd naar t resultaat! Hij had mij

380 cc geadviseerd, maar wilde ook groter 420cc.

Ik ga dit toch nog bespreken met hem voordat ik wordt geholpen..

Zit erg te twijfelen namelijk

hoi,

ik ben 10november door hem geopereerd..heb zelf 280cc genomen maar uiteindelijk wou ik toch ook iets meer hoor ze,

maar omdat mijn vriend dit niet echt zag zitten ben ik maar bij een normale cup geblven mss later dat ik toch wel een aantal cc meer neem ze..

Ik wens je veel succes met de operatie,heb zelf niet veel last gehad alleen van de narcose was ik wel wat misselijk maar pijn had ik neit echt..stijfheid ja dat voel je en het voelt in begin ook wat onwennig precies of ze er af kunnen vallen dat is wel grappig uiteindelijk.Lag van de 2de dag al op mijn buik..

liefs

Mijn operatie was afgelopen maandag, 18 april. Ben ook geopereerd door dokter Damen.

De pijn heb ik een beetje onderschat. De eerste 2 dagen heb ik toch afgezien en serieus wat gejammerd en geklaagd. :rolleyes:

We zijn nu 5 dagen verder en ik ken dat gevoel dat je denkt dat ze eraf gaan vallen. Vooral als ik gezeten of gelegen heb!

Ik vroeg me eigenlijk af of degene die al geopereerd zijn soms precies ook druk kreeg bovenaan de borst? Bij te veel inspanning denk ik of ligt da mss aan die band die redelijk strak zit... en niet echt comfortabel met zo'n warm weer?!

Groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.