Ga naar inhoud

Zwanger worden na bv ?!


Aanbevolen berichten

Nooit gedacht,na maanden hier te rond zwerven en ondertussen 4 maart een bv te hebben gehad,dat de kinderwens voor mij en mij vriend eerder komt als gepland!

We willen als we nog steeds zo enthousiast zijn als nu augustus stoppen met de pil ( nuva ring) !

Dat is dan een half jaar na de bv...iemand hier mee in aanraking gekomen ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Plovier heeft tegen mij gezegd dat een zwangerschap zo goed als geen effect zou hebben op een borstvergroting... Want ik had daar ook schrik voor dat de bv dan voor niks zou geweest zijn maar hij zei dat ik waarschijnlijk nooit meer een wissel zou nodig hebben.

Maar ja kan je daar altijd op vertrouwen ik weet het niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twijfelaar

Bedankt voor je antwoord dat steld me echt gerust,want denk niet dat we nog een jaar kunnen wachten,als er eenmaal wat in je koppie zit! Hihi

Hoi final

Mooi zo want heb ze ook achter de spier teminste duaal plane!

Hoe snel had jij een kind na hè bv?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een half jaar na je BV kan je gewoon weer zanger worden hoor meid!

Of er veel verschil in zit, dat hangt echt af van je eigen lichaam. Er zal wel wat hang bijkomen maar daar hoef je niet bang voor te zijn. De meeste vrouwen nemen een wissel omdat ze het resultaat niet zo mooi vinden maar na je zwangerschap hoeft het dus niet hoor!!

Ben heel benieuwd wat jou ervaringen zijn een bv en zwanger zijn hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

er wordt inderdaad geadviseerd een half jaar te wachten met zwanger proberen te worden. Voor de spier schijnt minder risico te geven dan achter omdat in het laatste geval je 'eigen' borst toch iets kan gaan hangen en de prothese hangt in dat geval niet mee. Sommige artsen denken dat borstvoeding de kans op kc kan vergroten omdat er dan contact is met de "buitenwereld". Over het algemeen gaat het allemaal probleemloos. Wij willen misschien nog een kindje, vandaar dat ik het eea heb uitgezocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt snoetje!

Ik heb dual plane,dus ben benieuwd!

Nou ja ga van het beate uit natuurlijk...

Misschien dat iemand dit nog leest die dit heeft mee gemaakt

In ieder geval bedank al meiden voor de reacties erg fijn!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb besloten in iedergeval een half jaar te wachten ..Dus misschien augustus stoppen met de anticonceptie , spannend allemaal vooral omdat het ons eerste kindje word.

Ik laat mijn borsten nog even met rust,ben er ook zo blij mee,en kan ik deze zomer er nog optimaal van genieten.

Misschien iemand die nog op controle moet,die dit voor me na zou kunnen vragen hoe lang het verstandig is te wachten na bv om zwanger te worden ?

Zou fijn zijn..

Liefs

Succes alle meiden die nog een bv moeten hebben,het is het dubbel en dwars waard! Hihi

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.