Ga naar inhoud

Hoe zit dat met High, Medium en Low?


Aanbevolen berichten

Heey meiden :116:

Ik snuffel hier bijna al meer dan een jaartje rond en heb zelf ook een Bv ondergaan maar ik snap nog steeds niet hoe het nou zit met profielen:

High, Medium en Low

Zoals ik het begrijp word High vaak bij smallere meiden geplaatst en low bij wat bredere borsten of brede borstkas.

Nou had mijn arts toch hele andere ideeen:

Hij plaatste alleen High bij vrouwen die geen borst hadden of geen weefsel

Medium bij een eigen vorm en wat weefsel van de borst

En Low bij vrouwen voor een reconstructie

Zelf heb ik nu Medium gekregen maar ik krijg soms vragen van meiden hier waarom ik geen High heb gekregen ivm smalle bouw.

Maar dit betekend ook meer bolling? Ben wel heel blij met deze keuze :blush:

Maar ik heb ook weer gehoord dat het met de stand van je tepels te maken kan hebben.

Mijn tepels stonden naar mijn idee voor mijn bv ietjes meer omhoog en nu staan ze heel mooi in het midden :136:

Dus dan zou ik eigenlijk toch weer bij High uitgekomen zijn?

Zoals jullie kunnen lezen snap ik er vrij weinig van hihi

Kan iemand nou uitleggen wanneer verschillende profielen worden geplaatst en betekend high nou echt gelijk meer bolling?

Dankjewel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je alleen vertellen dat ik High Profile heb gekregen.

Ik heb van mezelf maar een aa-cup en mijn borstomvang onder borst is ongeveer 80cm

Als ik van voren naar mijn borsten kijk vind ik ze helemaal niet groot...maar als ik dan schuin opzij kijk wél: da´s dat hoog profiel...ze komen dan meer naar voren

op de site van eurosiliconen staat een catalogus.

Daarin staan alle prothesen die er zijn.

misschien kun je daar eens gaan kijken en vergelijken!

http://www.eurosilicone.com/BAT4_eurosilicone.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs extra high profile, maar toch wil dit zeker niet altijd zeggen meer bolling, heb natuurlijk wel anatomische. Maar ik doe ook een poging je iets te verduidelijken, de breedte van m'n eigen borst was 12 cm, langs beide kanten trok m'n pc er een cm van af en kwam ie op de breedte van de prothese 10 cm, mocht hij nu bij die breedte voor een low of medium profile hebben gekozen, dan had ik nu misschien 1 maatje meer gehad, dankzij die extra high profile kon hij dus meer cc kwijt en heb ik dus toch 2 maten verschil ermee. Hoop dat je hier ook iets aan hebt hihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden :136:

Ik moet bekennen dat mijn arts helemaal niks gemeten heeft.....

Soms denk ik dat high juist beter bij me had gepast, nu heb ik best brede ronde borsten voor mijn postuur hihi

Ze stonden wel ver uitelkaar dus medium zou ze weer wel ietjes naar elkaar brengen?

Ik begrijp dat het dus meer dan met bouw te maken heeft en dan je hier eigenlijk niet echt een inspraak op kan hebben?

Snap het nu wel ietjes meer hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

High profile is ook maar 85% gevuld heb ik mij laten vertellen door mn pc :)

Het wordt gebruikt als je borstkas smal is, dus als medium implants te breed zijn in verhouding, zo kun je toch meer cc's kwijt, maar die worden naar voren geprojecteerd in plaats van in de breedte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik heb begrepen en dan neem ik als voorbeeld mijzelf; als mijn arts met het aantal cc dat hij inbrengt bij mij, medium of low profile zou doen zouden mijn borsten in de weg gaan zitten bij mijn armen.

Mmm, moeilijk te verwoorden...begrijpt iemand het? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.