Ga naar inhoud

Hoe bereid jij je voor op je operatie??(bv of bvk)


Aanbevolen berichten

Nu mijn operatie nadert(jawel nog 16 dagen)

Vroeg ik me af hoe jullie je voorbereiden op de operatie.

Misschien leuk voor de andere dames te weten hoe men zich voor bereid.

Ikzelf heb van die bruis vitamine tabletten en neem ik elke avond een glas van ,dit op mijn weerstand optimaal te maken.

Ook neem ik geen medicijnen tegen mijn hooikoorts(dus nies me een ongeluk)

Probeer ook geen andere dingen te nemen zoals paracetamol etc.

Ik probeer wat op mijn voeding te letten dus gezonde dingen te eten.

En veel water en thee te drinken.

Verder ben ik al dingetjes aan het verzamelen,moet nog 2 joggingpakken kopen.

Ik wil wat tijd schrifjes(puzzelboekje)en ook wat dextrootjes meenemen voor als ik me slap voel.

Ook neem ik wat drinken mee(ben gek op groene ijsthee)en een broodje in me tas .

En natuurlijk niet te vergeten,kussens voor de terug weg in de auto en een kots zakje!

Zit alleen nog even met mijn schoenen,zal ik slippers aantrekken of platte schoentjes of zal ik een paar nepcrocs aan doen(kan je ook met je sokken in )???

Ik moet ook nog bedenken wat ik erna aan moet qua kleding!

Verder neem ik een reserve onderbroek mee...je weet nooit whahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me niet zoveel voorbereid, wilde blanco de operatie ingaan.

Wel had ik van tevoren bij verschillende sites gekeken naar foto's van vrouwen/meiden met een bvk.

Ik had naar het zkh een boek meegenomen, rolletje mentos, vaseline voor de droge lippen.

En een nachtpon met knoopjes aan de voorkant. Het is warm zat in zo'n zkh. Ook droeg ik mn birckenstocks is makkelijk om in te stappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh , ik bereid me niet echt voor op men bv :)

Hoewel het voor mij nog 25 dagen te gaan is ...

Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar dat lukt toch niet, je bent er automatisch mee bezig ;)

Ik zoek foto's om te zien wat ik precies in gedachten heb voor mezelf, ik schrijf op een lijstje wat ik allemaal niet mag vergeten die dag, hebben ook onze 2 kids, dus die moeten mee in die plannig zitten haha...

Ik ga ook nog naar de winkel gaan om dextro te kopen enz...

Maar verder, goh, ik denk dat ik gwn ga aftellen en het op mij laat afkomen , die dag... Het is spannend, dat wachten , wachten, wachten..!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

had er eigelijk totaal nie aan gedacht om te stoppen met hooikoortspillen! ga ook eens bellen naar pc of ik spuit voor de hooikoorts mag hebben want is me cortizone.

welke bruistabletten bedoel je?

ik heb voorschrift voor pillen gekregen die ik op voorhand moet nemen maar zou nog eens in de brief moeten lezen want consult is al effetjes geleden :)

voor de rest ga ik me er ook nie te druk in maken. makkelijke kledij en iets om erna te drinken en eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed voorbereid en wat een leuk topic marrie!

Wat ik doe is, veel zonnebanken (straks mag het niet meer/is niet aan te raden ivm litteken plus je hebt er denk ik de komende maanden geen zin in.. Dus dat is wat ik doe.. Plus veel sporten en aan mijn lijn denken, zodat ik straks het perfecte lichaam heb als ik over een maandje onder het mes moet :)

Verder slik ik wel staaltabletten tegen bloedarmoede, dat zou wel mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

wat een leuk topic! Gisteren op de chat hoorde ik meiden praten over het nemen van een bikiniwax voor je operatie, omdat je er straks moeilijk bij kunt...?

Ik ga ook met de auto dus een kotszakje kan ik wel gebruiken, ben nog nooit onder narcose geweest, dus weet niet hoe ik zal reageren.

inderdaad een makkelijk zittend hempje en broek is handig.

Verder zorgen dat je genoeg rust hebt thuis. Wij hebben een hondje, dus ik weet niet hoe ik me voel de eerste week. Of ik hem kan uitlaten enzo. Dus mijn vriend is ook 3 weken vrij tegelijk met mij.

groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.