Ga naar inhoud

Bv + Bwc ? Of kan het ook anders? Twijfels....


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik krijg 11 mei een BV... Met de tijd wil ik ook nog een BWC.

Maar nu lees ik soms, dat je die dingen beter tegelijk laat doen??

Ik wil met de tijd wel een BWC, maar nu nog niet, omdat ik nog jong(21j) ben en 2 kindjes heb... Ik zat te denken, ik kan het beter nu nog niet doen, omdat ik niet zeker weet of ik later nog een 3e kindje wil of niet... En ik heb zo iets van, als ik het nu ga laten doen, en binnen paar jaar trg zwanger ben, hangt er weer een buikje erna...

Dus het kan toch best nu een BV en later een BWC hé?

En zijn er hier dames die daar ervaring mee hebben met een BWC?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Xalyke,

Ik heb geen ervaring met een bwc. Maar als jij nog twijfelt over een 3e kindje, dan zou ik dit niet doen. Ik heb eerst ook gewacht met een bv tot ik zeker wist dat er geen kindjes meer zouden komen, maar dat is persoonlijk. Ik weet ook niet hoe een zwangerschap invloed heeft op je borsten na bv.....

Heel veel sterkte 11 mei!

groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xalyke,

Als je daar nu nog niet aan toe bent aan een bwc hoef je het niet samen te doen, dan kun je het gerust later nog doen. Ervaringen van bv + bwc vind je hier op het forum terug bij de mommy-make-over, maar nogmaals, zeker als je nog twijfelt over een 3de kindje, kun je dit later gewoon apart doen, niets raars aan hoor! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zou ook zeker geen bwc doen als je nog een kindje wilt. Zonde van de operatie, herstel en het geld. Ikzelf heb het wel tegelijk laten doen, maar ik wil geen kids meer, ben ook al 39, en ben heel veel afgevallen (bijna 80 kilo), mijn ervaring kan je lezen onder het kopje van Mommy-makeover. En natuurlijk kan je altijd een bwc apart doen! Veel doen het alleen samen omdat het 1 herstelperiode is, en je krijgt dikwijls korting als je beiden gelijk laat doen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik laat een bv en bwc doen in 1 keer. Omdat ik weet dat ik geen kindjes meer wil. Ik zou het ook zonde vinden van het geld als je mss later toch nog een kindje wil. Kijk er zo naar uit! Ik heb het gevoel dat er dan een heel nieuwe wereld voor me open zal gaan. Eentje zonder schaamte en complexen.

Hopelijk kom je er een beetje uit.

Vele groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die BV ga ik zoiezo de 11ste mei doen eh :)

Maar kwas zo aan het twijfelen omdat ik veel las, dat ze tegenwoordig BV en BWC samen doen.. Daarom mijn vraag..

Maar ik weet het niet, momenteel vinden men vriend en ik 2 kids meer dan genoeg, maar we zijn beiden nog jong en ik zie nogal graag kindjes :D Daarom ik nog niet direct een BWC wil laten doen, later mss... Anders is het idd weggegooid geld en zonde van de operatie enz.

Mss kom ik daarna wel in de mommy make over eefje :D ghiii :P

Alvast bedankt voor de tips dames ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.