Ga naar inhoud

Reinaert Kliniek Maastricht


Gast Bonnie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

heeft iemand ervaring of iets gehoord over de Reinaert Kliniek te Maastricht? Ik overweeg ook een bortsvergroting te laten doen. de Velthuis kliniek te eindhoven lijkt me ook een goede optie, maar ik las dat ze daar alleen met het werk Mentor werken en in Maastricht ook met de McGhan (dan heb je wat meer keuze dacht ik zo..)

alvast heel erg bedankt!!

Groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Bonnie, ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op jouw vraag...beetje sneu!

Ik kan je geen goed antwoord geven want ik kom zelf uit Zuid Holland. Wt ik wel wet is dat de Velthuis kliniek een goede naam heeft!

Zijn er niet nog meer klinieken in jouw omgeving waar je wat meer info in kunt winnen?

McGhan is natuurlijk heden ten dagen één van de betere opties!

Dat is één van de twee merken die in Amerika toegestaan zijn, en daar zijn de regels ten aanzien van borstprotheses erg streng.

Ik zou dus gewoon nog een beetje rondkijken en anders gewoon wat verder weg van huis? Er zijn meiden die er wel twee uur voor reizen om in een goede kliniek geopereerd te worden, dus dat is geen uitzondering hoor.

Succes meid!

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey heel erg bedankt voor de info!!!

ik ben inderdaad op consult geweest (PC kwam wel betrouwbaar en rustig op mij over, na de tijd), maar dat ik toch nog ergens heen ga voor een 2e opinion (maar welke!? kliniek!!) :wacko: In de reinaert kliniek adviseerde ze me (ik heb nu 85B) een ronde Eurosilicone protese te nemen voor de borstpier (heb een dikke huid haha) en sport veel, medium profile (aangezien ik 'peertjes'heb :)..om op een C-cup/ volle C uit te komen zei de PC me dat ik (max) 300 CC moet nemen, maar het lijkt me zoveel!! Ohja en sneetje onder de borts.. (op zich klonk het me alllemaal goed aan) , maar ik twijfel omdat iedereen op dit forum lijkt het naar velthuis of Arensborghoeve gaat??!!

als ik op dit forum kijk zie ik meiden met cup A die hetzelfde cc circa nemen en dan uitkomen op een flinke D, en ik zou van een B naar een C gaan met de zelfde hoeveelheid CC?? Ik wil echt niet groter als een C hebben..is ook een twijfeltje (of heeft dit te maken met de breedte van je lichaam en voor/onder de borstspier keuze??)

hij heeft me wel helemaal gemeten maar ik heb geen 'oefen-silicontjes' kunnen passen (krijg je dan uberhaupt ee goed beeld?), ook geen foto's gezien..dat vond ik een beetje raar..verder heeft die Dr Malfeyt wel ong 25 jaar ervaring (oudere heer). Ze werkte daar alleen met proteses van het merk Eurosilicone...PC zei me dat die net zo goed zijn als de Amerikaanse versies alleen een stuk goedkoper omdat ze in Europa gemaakt zijn, maar exact hetzelfde zijn.

als er binnen 1 jaar een complicatie zou zijn, dan wordt het gratis vergoedt..ook wel fijn natuurlijk..

T liefst wilde ik niet al t ever van huis aangezien (mocht er iets mis gaan) je meteen in de buurt van je PC bent..

Hoe komt het trouwens dat ze in belgie ee stuk goedkoper zijn, ik vertrouw het dan meteen niet helemaal...wat ik jammer vind aan het Velthuis is dat ze alleen met Mento werken toch?

In maastricht zou alles 3300 kosten.

nou een helebel vragen en twijfels..hopelijk kan iemand mij geruststellen!!!

alvast heel erg bedankt, ik zal de komende tijd echt vaker op dit forum aanwezig zijn!!

groetjes uit het Zuiden,

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hoi Bonnie,

Erg he, die onzekerheid.

Ik ben 26 februari jl. voor de tweede keer geholpen door Dr. Roddi van Kliniek Kiewitheide (in Lanaken)

Hij heeft twee keer prachtig werk geleverd!!!

En de nazorg is er perfect!

En een 2nd opinion kost niets!! Dus probeer!

Lees maar bij chirurgen, daar heb ik wat geschreven over Dr. Roddi

Kijk maar eens naar mijn foto's

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mols 1234, ziet er inderdaad mooi uit!! fijn om wat info 'uit de buurt'te krijgen ook!! ik zal ook je andere stukje teks lezen!

nogmaal bedankt!!

groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er veel meiden naar de Velthuiskliniek of Arenborgshoeve gaan wil natuurlijk niet zeggen dat andere klinieken/ziekenhuizen niet goed zijn :38:

Ik ben zelf in een ziekenhuis hier in de buurt geweest, vond het gewoon een fijn idee mocht er iets gebeuren.... haha

De pc die me geopereerd heeft is ook een vakman (net als vele pc's hier op het forum), maar niemand op .com is totnutoe ook door hem geopereerd.

Een tweede consult is natuurlijk nooit weg, al heb ik het zelf niet gedaan.

Je moet gewoon doen waar jij een goed gevoel bij hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonnie,

Ik kom zelf uit maastricht en heb me in tongeren laten operen, door dokter d'hondt. Ik had eerst 75b en nu een 75d. Heb 290cc anatomische mcghan protheses gekregen achter de spier en ben er echt super blij mee!!

Heb ook een eigen topic waar ook mijn link voor de foto's in staat en voor het wachtwoord (mocht je ze willen bekijken) moet je me dan even een pb sturen.

Groetjes lau

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.