Ga naar inhoud

Hoeveel zijn je borsten nog gegroeid NA je bv?


Aanbevolen berichten

Bij mij zijn mijn borsten ongeveer hetzelfde gebleven. Heb ze nooit gemeten. Wel leek het dat ze groter waren geworden, maar dat had er meer mee te maken dat het vocht wegging waardoor de vormen van je borsten beter uitkomen. Heb altijd maat 75d gehad. Push ups soms e cup.

Maar meiden ik vraag me altijd af of het belangrijk is wat voor maat je hebt of hoeveel cms. Het gaat er toch om dat je tevreden bent met je borsten? Laat je in ieder geval niet gek maken door al die tabelletjes e.d.!

X wendelin

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames ,

5 dagen PO : onder 78cm en op de borst 90cm

4 weken PO : onder 75cm en op de borst 91cm

als ik mijn maten intik op een site om je maat te bepalen , kom ik steeds uit op een 75 B !!

wat was ik teleurgesteld toen ik dat las

maar ... eergisteren gaan shoppen ... is een 75 E geworden !!

anne

hoi anne,

ik zag jouw reactie en dacht...oeii.. laat ik ook maar even meten..maar met een rolmaat lukt dat niet zo heel goed... :angry:

morgen is het een week geleden dat ik geholpen ben, 330cc dual plane, high profile. de bedoeling was een 75D, wat het nu ook is, maar ze zitten nog hoog. maten ongeveer nu: onder 76, op borst 90.... ik had al nieuwe bikini's en bh's besteld omdat ik over een paar weken op vakantie ga maar als ik afga op jouw maten...ben ik bang dat het niet D, niet dubbel D maar E wordt... pfff...

is het verstandiger om de boel weer terug te sturen??? lastig dit!!!

groetjes laris

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanaf begin maten 77 onder 98 boven, niet veranderd in de tussentijd behalve onder soms 78 soms 76, maar boven niets eraf en niets erbij. ik verwacht nog weinig groei of krimp draag nu 80E, 75F per bh verschillend. ben nu 7 weken po ongeveer

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Ik ben 8cm gegroeid! :14:

Voor BV: 81cm onder en 92cm boven

Na BV: 78cm onder en 100cm boven

Ik ben van 80B naar een 75F gegaan :43:

Is niet altijd handig, want de meeste mooie bh's gaan vaak tot E...

Maar ik ben wel onwijs happy als ik in de spiegel kijk :3:

Liefs :116:

Kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Gisteren nog ff gemeten voor een extra bh via Emdaplast

8 dagen PO

Onderwijdte: 80

Borstwijdte: 96

Volgens een website waar je de bh maat kunt berekenen, kom ik uit op 80 C (wat ik ook wilde) :126:

Ik heb nog steeds last van zwellingen, volgende week ga ik opnieuw meten :)

Groetjes, Theezakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...
Op 16-4-2011 om 12:22 zei luna:

:angry: Ik wilde ook groeiende boobies!! Ik zag wel bij 1 dame op haar profiel dat zij wel 'groeiende' boobies had... weet zo effe 1,2,3 niet meer wie het was...

Ik was gisteren bij de verpleegkundige op controle en vroeg hoe dat zat met het indalen, of ze nog gingen groeien... zij wist niet waar ik het over had :122: Ze gaan alleen nog maar kleiner worden!! Alle harde stukjes, legde ze uit, da's allemaal nog vocht en op die plekjes worden ze kleiner....

Maar! Ik weet toch heel zeker dat de pc een verhaal had over indalen en dat de protheses dan iets naar voren komen en dat je daardoor weer iets grotere borsten krijgt... omdat het weefsel nu heel strak zit en dat nog uit gaat rekken.... Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken!!

Dat hele indalen is nog 'n heel vaag verhaal voor mij hoor... Volgens de verpleegkundige gaat er niks indalen, de protheses moeten zich hechten... verder niks...

Nou ben heel benieuwd, wie geeft mij hoop??

Zijn er meer dames die zich hebben opgemeten??

2 dagen po onderwijdte 75 boven 93 

dus wat het wordt? Dualplane 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb niks gemeten, maar mijn sportbh zat eerst heel strak! (Nu anderhalve week geleden geopereerd) en nu moet ik Mn sportbh een tandje strakker zetten.

dual plane. Ik vind t niet erg, maar denk dat t later weer gaat groeien. Ik geloof dat t bij iedereen anders is. Overmorgen een afspraak met de verpleegkundige. Zal eens vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2018 om 16:03 zei Missme:

Ik heb niks gemeten, maar mijn sportbh zat eerst heel strak! (Nu anderhalve week geleden geopereerd) en nu moet ik Mn sportbh een tandje strakker zetten.

dual plane. Ik vind t niet erg, maar denk dat t later weer gaat groeien. Ik geloof dat t bij iedereen anders is. Overmorgen een afspraak met de verpleegkundige. Zal eens vragen. 

@Missme

 

Ik ook paar dagen geleden de bandjes van mn carefix ava strakker gezet.

 

Heb niet t idee dat ze slinken, ja het wondvocht wordt minder. Ben nu precies 3 weken po. Hoop ook dat mijne zo blijven hihi. Ze gaan nog wel meer  ' hangen ' 

 

Ben overigens heeel tevreden hoor! Heel blij mee. En moet zeggen als ik n gewone bh aan doe ogen ze stukke groter. Die sport bh duwt heel mn voorgevel plat:3:

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.