Ga naar inhoud

Na 9 maanden nog steeds pijn...


Gast roosje85

Aanbevolen berichten

Gast Chantal

Je moet niet vergeten dat jij in de spiegel dingen anders ziet dan de mensen om je heen he. Ik heb ook wel eens het idee dat mijne niet mooi zijn, of te veel verschil enz. Maar als een ander het ziet is er geen verschil.

Het is voor ons heel moeilijk om ja of nee te zeggen over dat soort dingen omdat we geen beeld hebben.

Mijn borsten zitten ook niet gelijk. De ene zit lager dan de ander. Heb ook het idee dat de ene meer is ingedaald dan de ander. Maar bij dat eerste punt is het wel dat mijn boobs nooit gelijk waren. Dat kan bij jou ook zo zijn. Alleen zag je het vroeger nooit.

Roos, ik ben 11 maanden verder en heb ook nog steeds pijn. Deze maand weer erger dan de ander. Volgende maand zal het wel beter gaan. Het is lastig, het is niet leuk en het is niet wat men er van verwacht. Maar het is realistisch om in te zien dat we nog steeds aan het herstellen zijn en dus geduld moeten hebben.

Nogmaals. Als je het echt niet vertrouwd moet je aan de bel trekken bij je arts :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

De pijn die ik nu heb is niet te beschrijven met de pijn die ik aan het begin had Norita ;) Dus geen zorgen. Het betekend ook niet dat iedereen na een jaar nog pijn heeft. Sommige hebben dat, sommige niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast roosje85

Ik zit echt in de put, ik weet echt niet wat ik nou moet met die pijn aan die ene borst (aan andere borst nooit pijn!!).

Als ik naar de chirurg ga gaat die zeggen dat het normaal is... (maar ik zit er wel mee en voor hoelang?)

Als ik naar de huisarts ga...die gaat me ook niet verder kunnen helpen.

Als ik niets doe, blijf ik met de pijn zitten...

Opnieuw doen...is de pijn dan wel 100% zeker weg?

Ik weet het echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor pijn is het dan? Kan je dat omschrijven?

Is het een vervelende echt pijnlijke pijn, of meer zeurend? Is het er constant of enkel op bepaalde momenten van de dag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roosje85
Wat voor pijn is het dan? Kan je dat omschrijven?

Is het een vervelende echt pijnlijke pijn, of meer zeurend? Is het er constant of enkel op bepaalde momenten van de dag?

Het is een trekkende pijn, denk echt dat die prothese niet goed zit op een zenuw ofzo!

Het is eigenlijk constant, soms wat meer dan anders.

In september gaan ze er weer uit, kan het niet meer verdragen! :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee wat balen zeg Roosje.

Heb je ze eindelijk en dan moeten ze er uit :( Maar als je de pijn niet meer kan verdragen dan snap ik wel dat dit het beste is.

Je zegt dat als je naar de chirurg gaat dat hij gaat zeggen dat het normaal is. Heb je het hem al gevraagd of denk je dat dat zijn antwoord zal zijn? Misschien kan hij het nakijken en bijv. opnieuw doen?

Sterkte nog tot september :116: Ik hoop dat het een beetje vol te houden is tot die tijd :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roosje85
Ah nee wat balen zeg Roosje.

Heb je ze eindelijk en dan moeten ze er uit :( Maar als je de pijn niet meer kan verdragen dan snap ik wel dat dit het beste is.

Je zegt dat als je naar de chirurg gaat dat hij gaat zeggen dat het normaal is. Heb je het hem al gevraagd of denk je dat dat zijn antwoord zal zijn? Misschien kan hij het nakijken en bijv. opnieuw doen?

Sterkte nog tot september :116: Ik hoop dat het een beetje vol te houden is tot die tijd :(

Een paar maanden geleden heb ik dat al eens gezegd en dan zei ie dat het normaal was en wel zou wegtrekken, maar dat is dus nog steeds niet gebeurd... En ik denk als ik het nu weer zeg dat ie me dan gaat afwimpelen..want zo zijn plastische chirurgen nou eenmaal toch...geld binnen en de volgende klant mag komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosje,

Ik denk dat je het wat zwart inziet..

Ga toch maar eens naar je pc, wie zegt dat hij je gaat afwimpelen? Komt hij zo over dan? Ik ben zeker dat mijn pc mij niet zou afwimpelen.

Anders ga je naar een andere pc voor een second opinion?

Ik zou dat echt doen meid, wie weet komt het wel goed? Het zou jammer zijn moest je ze eruit laten halen terwijl het opgelost had kunnen zijn.

Zoals B-cupje zegt: pijnstillers innemen?

Heb ook al gelezen dat je borsten pijnlijk kunnen worden (tepels) na een paar maanden omdat je zenuwen terug op gang komen. Ik kreeg pijn (net of ze erin hadden geknepen) na 2 dagen na operatie. Het is geen troost, ik weet het.

Ik hoop dat je eerst is op consultatie gaat eer je je conclusies trekt.

Veel liefs en beterschap! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosje ,

als je de pijn niet meer kan verdragen en praat over 'eruit halen' dan kan die pijn mijn inziens niet normaal zijn .

Ik vind dat je afspraak bij je chirurg moet maken voor nacontrole (is gratis) en hem dat dan op consult ook zo duidelijk zeggen . Dit kan idd niet blijven duren , ook niet tot september !

Doen hoor : vandaag nog bellen en erop staan dat je deze week (ten laatste volgende week) nog wil langskomen want dat je niet kan slapen 's nachts (klein beetje overdrijven mag dan wel vind ik) en de hele dag pijn hebt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awww meis, zo erg dat ze er uit moeten :( Gewoon niet leuk :(

Ga je bij dezelfde arts of een ander?

Moet wel zeggen; ben het niet helemaal met je eens wat je zegt over Pc's. "Geld binnen en de volgende mag komen." ik vind dat een beetje krom genomen. Er zijn artsen waarbij je tig keer mag vragen en die je ook serieus helpen. Ben je al eens terug geweest bij je PC en gewoon eens goed met hem wezen praten? Hem laten voelen enz en desnoods er op gestaan dat hij er wat aan deed? Dat het niet meer te harden was enz? Net als B-cupje zegt, desnoods wat overdrijven?

Er uit halen is ook zo'n grote stap. Maar als jij denkt dat het helpt... Dan hoop ik het maar voor je :( Vind het wel sneu overigs hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ben nu bijna een jaar verder en heb nog steeds pijn aan men linkerborst...

Weet echt niet wat ik nu moet doen...

Blijven afwachten?

Afspraak maken met PC (zal ook zeggen dat ik moet blijven wachten)

Afspraak maken met huisarts (die kent daar niets van?)

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi roosje,

als ik van u was zou ik niet twijfelen en zou ik toch maar eens een afspraak maken bij je PC hij kan je waarschijnlijk toch verder helpen en je hebt er toch ook veel geld voor betaald en ze zijn er tenslot ook voor.

succes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosje

Maar je protheses gaan er toch uit in Sept.dat schreef je.Is dat vanwege de pijn of omdat je ze te groot vind?

Vraag anders aan je huisarts een verwijsbrief voor de pijnpolie dan kunnen ze kijken of het zenuwpijn is.( heb ik ook gehad )

Waarom doe je geen second opinion,ik zou zeggen ga langs Dr van Selms ( forum pc ) hij is heel eerlijk en als hij je kan helpen zal hij dat zeker doen.

Succes,

Groetjes Tesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net je laatste stel berichten en heel vervelend dat je er nog zoveel pijn aan hebt alleen begrijp ik dat je nog steeds niet terug bent geweest naar je PC!

Dat snap ik dan weer niet.....

Je kan wel 100x blijven zeggen op het forum dat je zo'n pijn hebt maar je zal ook zelf actief in actie moeten komen om er wat aan te laten doen en alleen maar zeggen op het forum dat je pijn hebt zal je er (helaas) niet vanaf helpen!

Dus denk zelf dat er maar 1 ding opzit en dat is een afspraak maken!

En om idd gewoon maar te zeggen dat je PC je afwimpelt is wat te kort door de bocht. Ik ga ervan uit dat een PC ook graag zijn klanten blij en tevreden ziet en dat ie er alles aan zal doen om er achter te komen waar die pijn bij jou vandaan komt.

Ik zeg: bellen!....vandaag nog.

succes en laat ons weten wat ie ervan vond.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey roosje ,

zou er toch ook niet van uitgaan dat je pc je gaat afwimpelen hoor .

Maak een afspraak voor een nacontrole : na een jaar is dat trouwens normaal hoor , dat hoort bij de (gratis) nazorg .

Aan de telefoon hoef je niet te zeggen dat er naar je gevoel iets mis is , dat kan je op het consumlt zelf .

Beetje moed verzamelen meid en bellen , dit blijft maar aanslepen en daar wordt je niet bepaald happy van .

Hoe zit het nu voor de rest ? Tevreden over vorm/grootte ?

Laat wat van je horen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelt echt aan alsof die linkerprotese op een zenuw drukt, vind ook dat dat die in de linkerborst iets meer naar boven staat.

Ik ga een afspraak maken met de pc, maar ik durf echt niet meer opnieuw onder het mes! :(

Ooooh, was het maar allemaal in orde :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey roosje ,

zou er toch ook niet van uitgaan dat je pc je gaat afwimpelen hoor .

Maak een afspraak voor een nacontrole : na een jaar is dat trouwens normaal hoor , dat hoort bij de (gratis) nazorg .

Aan de telefoon hoef je niet te zeggen dat er naar je gevoel iets mis is , dat kan je op het consumlt zelf .

Beetje moed verzamelen meid en bellen , dit blijft maar aanslepen en daar wordt je niet bepaald happy van .

Hoe zit het nu voor de rest ? Tevreden over vorm/grootte ?

Laat wat van je horen .

Vind het qua vorm en grootte wel ok als die pijn er niet zou zijn, mocht nog wel wat kleiner en minder ver uit elkaar staan (maar dat was mss van nature al zo bij mij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het echt vervelend zo'n berichtjes te lezen , van wie dan ook ...

Morgen bellen om zo snel mogelijk op consult te gaan .

Roosje , niet meer uitstellen hoor , het is nu 5 na 12 !!!

Denk echter niet dat het ontstoken is dan zou het : rood / dik / warm moeten zijn en je zou mss wat koorts hebben dan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roosje,

wat vervelend dat je zo lang pijn hebt, heb je inmiddels het advies vanuit het forum opgevolgd en heb je een afspraak gemaakt bij de huisarts /PC?

En hoe reageert je omgeving, is daar ook iemand die je kan ondersteunen door mee te gaan naar de PC?

Ik wens je in elk geval nog veel sterkte en hoor graag hoe het nu verder met je gaat.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.