Ga naar inhoud

toch weer twijvel voor of achter de spier??


Aanbevolen berichten

Hoi meiden

Met nog 19 dagen te gaan schiet ik eens in de twijvel.

Dit door het verhaal van een van ons forummers .

Het gaat om voor de spier of achter de spier.

Zij heeft ze voor de spier en daar zie je de randen en een plooi,en dat is gedaan door de zelfde arts waar ik heen ga!Ze is p dit moment ook niet zo netjes behandeld door hem!

Nou zit ik te stressen van ,oo als ik maar genoeg borstweefsel heb,of oo als mijn huid maar dik genoeg is,ben zo bang dat je het gaat zien dan!

Pfft en dat nu zo een paar weekjes voor de operatie??

Willen jullie naar mijn voor foto kijken zeggen wat jullie denken.

Het worden ronde prtheses ,450cc voor de spier dus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het moeilijk om te zeggen, voor de spier is wel erg mooi.

Maar stel je komt aan en valt weer af, dan heb je meer kans dat je de randen ziet en voelt, toch?

Lastig dat er een negatieve ervaring op het forum is van de pc waar jij ook naartoe gaat.

Maar even goed ovrenadenken dus..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marriebarrie,

Wat jammer dat je twijfel krijgt!

Kan je nog een gesprek aanvragen bij je pc? Hij kan het beste kijken/voelen of je voldoende weefsel hebt. Volgens mij moet je ook wel voldoende weefsel hebben anders had hij hier in eerste instantie toch niet voor gekozen? Je moet er natuurlijk wel vertrouwen in hebben!

Doet hij ook dualplane?

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marrie,

Het is logisch dat je door negatieve verhalen gaat twijfelen. Maar er zijn ook zoveel positieve verhalen.

Van dual plane of achter de spier zijn ook zoveel verhalen waar meiden niet tevreden over zijn. Probeer er van uit gaan dat het goed gaat bij jou.

Dualplane wordt nog niet zolang gedaan dus is moeilijk te zeggen hoe het over 20 jaar eruit ziet. Mijn arts zei dat je daar ook kans hebt op hang in de borsten en plooivorming etc.

Komt vast goed. !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet gewoon vertrouwen hebben,je hebt overal altijd positieve en negatieve verhalen...

Hij is de arts en heeft jaren lange evaringen dus zal het wel weten!

En idd die van Jayro zijn heel erg mooi!!

Juliie hebben gelijk!!!ik ga niet nog een keer op consult,ik laat het zo!

Ik ben veels te twijvelachtig om weer terug te gaan dan maak ik mezelf alleen maar gek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp je wel hoor Marrie..

ik twijfel ook elke dag nog!

Maar ik heb al zoveel mooie foto's gezien van prothesen voor de spier!

Ik denk dat de arts echt wel goed naar ons heeft gekeken en daarop een weloverwogen beslissing heeft gemaakt!

Het wordt vast prachtig!

en achter spier kun je weer complicaties krijgen als vervorming bij aanspanning van de spier enzo..

en weet je wat het ook is, wij lezen de complicaties van mensen met prothesen voor de spier nou eenmaal anders als de complicaties bij prothesen achter de spier.. gewoon omdat wij die krijgen.. dat geeft denk ik ook wel een beetje een vertekend beeld!

het is nou eenmaal iets lichaamsvreemds en daar zitten altijd voor- en nadelen aan... Ieder voordeel heb ze nadeel zullen we maar zeggen :rolleyes:

Meid, het komt echt goed!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane is voor de langere termijn het mooiste!!! Dan krijg je iig nooit hangborsten! Succes met je beslissing!

Dual plane is een techniek die relatief pas kort wordt toegepast, het is dus nog niet zeker hoe de prothesen er over 20 jaar uitzien..

hier wordt namelijk nog onderzoek naar gedaan, vandaar dat sommige plastisch chirurgen deze techniek dan ook nog niet toepassen.

Gedacht wordt dat het ook op de lange termijn een mooi resultaat geeft, maar met zekerheid kan dit niet gezegd worden. het is tevens heel belastend voor de spier, omdat hij daadwerkelijk van elkaar los gemaakt wordt. Daarom is het herstel dus ook het langst.

het geeft wel een heel mooi en natuurlijk resultaat!

des te moeilijker dus de keus, he Marrie??

Nou ik denk dat je met voor spier ook gewoon een mooi en natuurlijk resultaat gaat krijgen!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah, das waar, maar alle andere 2 technieken waar de nadelen wél bekend van zijn, vind ik zwaarder wegen, het risico om een "dubbele" borst bij volledig achter de spier, en een prothese in een hangend "zakje" is ook niet mooi natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen zeg, dat je nu zo twijfelt

Waarom stond je toen der tijd achter het advies van de chirurg? Je zult er vast en zeker goed over nagedacht hebben, dus houdt die gedachte vast!

En als je nog twijfelt zou ik toch even met de chirug bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.