Ga naar inhoud

Omi : 29 maart 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Dag Dames,

Ik heb binnenkort op 10 mei een 1e consult in de hair en beauty clinic te Berchem,

hier gaat alles besproken worden, en kan ik mijn vragen stellen enz wie kent dit al niet?

Nu hoor ik her en der opmerkingen van mensen, van die dokter is slecht en je moet naar die en die enz.

Ik denk dat er bij elke operatie wel iets verkeerds kan gaan maar dat dat losstaande gevallen zijn eerder.

De dame die voor mij de afspraak gemaakt heeft noemde een DR. DAMEN, heeft iemand hier echt ervaring mee? Zoja, kan je me meer vertellen over de ingreep/nazorg en over hoe je alles zelf ervaren hebt?

Ben namelijk super benieuwd! En vol vragen, want ik loop al meer dan 3 jaar met de gedachte om een BV te laten doen, gewoonweg omdat ik heel jong mama ben geworden (19jr) en heb toen meer dan 2jr borstvoeding gegeven aan mijn 2 zoontjes,de 2e kwam anderhalf jr later. Toen was ik van a/b naar in een keer D gegaan en ik vond dat P-R-A-C-H-T-I-G!!

Helaas zoals ik al vermoedde maar niet gehoopt had, zijn ze na de borstvoeding zo goed als helemaal verdwenen, terug van cup D naar A/B :angry: , gelukkig niet gaan hangen of iets maar toch gewoon zoals eerst.

Kunnen jullie me meer info geven, over de kliniek en of ervaring met de kliniek?

grtjs omi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omi,

je moet eens kijken op hair and beauty op deze site want ik denk dat er hier niet zo'n goede ervaringen lopen rond deze kliniek, het ging over de post operatieve nazorg die niet oké was.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omi,

Welkom! :D

Heb even op hun website gekeken, maar vind niets terug over welke chirurgen er werkzaam zijn in deze kliniek. Kan dit dezelfde dr. Damen zijn die werkzaam is in de Wellness Kliniek? :unsure:

Heb hier op de site niets kunnen terugvinden van dames die naar deze kliniek zijn geweest, enkel iemand die net als jij info vroeg, maar geen reactie op gekomen. Mijn link Denk dat de kliniek waar Shaanyje het over heeft de Body en Face kliniek was, dus een andere.

Alvast succes met je consult.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omi,

Welkom! :D

Heb even op hun website gekeken, maar vind niets terug over welke chirurgen er werkzaam zijn in deze kliniek. Kan dit dezelfde dr. Damen zijn die werkzaam is in de Wellness Kliniek? :unsure:

Heb hier op de site niets kunnen terugvinden van dames die naar deze kliniek zijn geweest, enkel iemand die net als jij info vroeg, maar geen reactie op gekomen. Mijn link Denk dat de kliniek waar Shaanyje het over heeft de Body en Face kliniek was, dus een andere.

Alvast succes met je consult.

Liefs, :54:

Ja dat is die zelfde Dr, van de welness, maar ik heb mijn afspraak op dit moment geannuleerd, ik ga er nog even wachten tot na mijn verlof in de zomer, want stel je voor dat ik nog niet volledig alles kan doen en dat zou betekenen dat ik niet van mijn verlof en vriend kan genieten, zou wel zonde zijn van mijn vakantie. En mocht er ook iets niet in orde zijn tijdens mijn vakantie dan kan ik moeilijk weer terug naar belgie hihi, dus ik wacht er mee tot het najaar, en dan heb ik ook voldoende kan om alles na te zien, en ook t resultaat van shaanyje en misschien ga ik dan waar zij naartoe gaat, betere nazorg en opvolging en garantie:D maar staat zoiezo vast dat het gaat gebeuren jjoepieeeeeee, dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje littleboobs is geopereerd in hair and beauty en was er niet goed post operatief behandeld geweest daar, wou ook eerst naar deze privékliniek gaan maar door dit verhaal te horen toch besloten om niet bij hen te gaan.

@Omi natuurlijk mag je mijn resultaat bewonderen en zoals ik je al eerder zei ik ben alvast fan van Dr. Plovier en ik heb mijn borsten nog niet :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje littleboobs is geopereerd in hair and beauty en was er niet goed post operatief behandeld geweest daar, wou ook eerst naar deze privékliniek gaan maar door dit verhaal te horen toch besloten om niet bij hen te gaan.

@Shaanyje, oh kijk ja, informatie uit eerste hand is altijd handig!

@Omi, ja het is beter dat je in ieder geval niets overhaast, en als het dan beter uit komt na je verlof des te beter, dan heb je meer tijd om op zoek te gaan naar een goeie kliniek waar je een 100% goed gevoel bij hebt. Kan je zeker ook Dr. De Meyere aanraden van Artemedis kliniek in Gent, zijn hier ook vele dames bij geweest waaronder ikzelf en heel tevreden over! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.