Ga naar inhoud

capsulotomie


ange

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Na een bezoek bij mijn pc gister zit ik helemaal met mijn handen in het haar. Mijn linker borst heeft een bolling en staat meer naar binnen, terwijl de rechter dat niet heeft,inzakt en meer naar buiten staat, het is eigelijk geen gezicht :-( dus ik gister naar mijn pc... Hij het kijken en het voelen, ik hemde foto's laten zien van hoe het in het begin zo mooi was en steeds meer vergroeide. Ik heb een bloeding gehad en vroeg hem of dat daardoor kwam waardoor het implantaat niet de ruimte had fatsoenlijk in te kapselen.. Dat kan zegt hij. Ik zeg kan het ook zijn dat de pocket wat te klein is? Ja das is goed dat je erover begint zegt ie :-/ ik dacht bij mezelf dat ie daar niet zelf op kwam grrr. Hij haalt een collega erbij en koijken en meten, voelde me helemaal opgelaten, er zijn dus nooit foto's gemaakt van mijn eigen aaa turbulaire borstjes dus die meneer wist het volgens mij ook niet zo. Wel is dat ik scheef ben, mijn navel zit nml een cm of meer naar de rechterkant tov mijn stukje daar onder de keel.

Toen zei mn pc dat hij mijn pocket aan de linker kant iets wilt vergroten en mijn borst dan iets meer naar beneden en wat meer naar links erin te stoppen. En dan zegt die assistente toen ik haar vroeg hoe die operatie dan heet dat dat capsulotomie heet.

Ik dus googlen en lezen wat het is maar ik weet niet, moet pijnlijk zijn enzo. En dan kan er naderhand toch ook weer een bloeding optreden. Pfff. Het wordt uiteraard vergoedt zei mn pc want hij wilt toch dat ik me gelukkig voel

Zou een kliniek dat ook willen opknappen terwijl het vergoed wordt of zal ik gewoon second opinion doen in een ander ziekenhuis?? Wat zouden jullie doen?? Ik ben zooo bang dat het shit blijft en gewoon niet meer goed komt.

Hopelijk heeft iemand van jullie dezelfde ervaring of weet er iets van af...

Ik hoor het graag...

Liefs van ange :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was in ziekenhuis en heb dr. Vd kar. Zou een kliniek ook vergoeden?? Of ja de verzekering dan he. Nu doet het ziekenhuis dat ik hoef niks te regelen zelf maat bij een kliniek weet ik niet hoe dat moet... :-S

Bedankt voor jullie reactie xxx

Ik doe straks ff foto in mn album plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik denk niet dat dit door een andere kliniek of pc vergoedt word, het is een fout van jouw huidige pc of het lichaam reageert niet zoals het hoort.

Het enigste wat je denk ik kunt doen, is terug gaan naar je huidige pc en het hem laten oplossen.

Iedere arts kan een fout maken, daar zijn het natuurlijk mensen voor :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik denk niet dat dit door een andere kliniek of pc vergoedt word, het is een fout van jouw huidige pc of het lichaam reageert niet zoals het hoort.

Het enigste wat je denk ik kunt doen, is terug gaan naar je huidige pc en het hem laten oplossen.

Iedere arts kan een fout maken, daar zijn het natuurlijk mensen voor :38:

Hee cerise, ja zeker zijn fouten menselijk, maar dit is al mn 2e bv bij hem... Ik hoopte dat het resultaat nu wel goed zou worden snik... Ik ga fotootje downloaden, kan ff duren want gaat via mn telefoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee B-cupje ja ik weet noet hoe ik het up to date moet houden :-s nee ik ga wel een second opinion doen maar is nog niet bijgetrokken :'( kword helemaal GEK ervan maar ik hoop dat het goed komt zonder operatie,,,

Bedankt voor je bericht!

Met jou ook alles goed??

Lieve groetjes ange x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie

Ik ben me aan het afvragen of je van de Kar niet verkeerd begrepen hebt.

Bedoelde hij niet : capsulectomie

http://www.borstvergroting.cc/informatie/wat-is-een-capsulectomie-operatie.doc/

Dit is dezelfde operatie als je gehad hebt!

De prothese en kapsel worden verwijderd en een nieuwe prothese geplaatst!

Ik heb dit ook gehad.

Was bij mij niet pijnlijker dan de eerste borstvergroting (die deed meer pijn omdat toen de borstspier meer opgerekt moest worden)

XXX

Ben je trouwens bij CZ verzekerd?

dan kan ik eventueel het een en ander voor je navragen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie

Ik ben me aan het afvragen of je van de Kar niet verkeerd begrepen hebt.

Bedoelde hij niet : capsulectomie

http://www.borstvergroting.cc/informatie/wat-is-een-capsulectomie-operatie.doc/

Dit is dezelfde operatie als je gehad hebt!

De prothese en kapsel worden verwijderd en een nieuwe prothese geplaatst!

Ik heb dit ook gehad.

Was bij mij niet pijnlijker dan de eerste borstvergroting (die deed meer pijn omdat toen de borstspier meer opgerekt moest worden)

XXX

Ben je trouwens bij CZ verzekerd?

dan kan ik eventueel het een en ander voor je navragen!!

Hee meis, ik weet het ook eigelijk niet, ik vroeg zo'n assistente hoe dit soort operaties heten en zij schreef me dit zo op. Ik weet het ook niet...

En verzekerd ben ik bij de amersfoortse.. Wat zou ik daar kunnen informeren? Ben zo benieuwd allemaal, kwil eens naar het AZM gaan en/of Sittard voor second opinion...

Liefs knuf xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, ik weet het ook eigelijk niet, ik vroeg zo'n assistente hoe dit soort operaties heten en zij schreef me dit zo op. Ik weet het ook niet...

En verzekerd ben ik bij de amersfoortse.. Wat zou ik daar kunnen informeren? Ben zo benieuwd allemaal, kwil eens naar het AZM gaan en/of Sittard voor second opinion...

Liefs knuf xXx

En heb net ff gekeken en dat heb ik niet geloof ik, mijne is verkeerd ingekapseld door die bloeding die er tegenaan kwam zodat hij niet op de juiste plek kon inkapselen. Of de pocket is te klein... Theo weet het ook niet pfff daarom wil ik elders gaan informeren, ik snap het ook allemaal niet meer.... :-( xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.