Ga naar inhoud

poesky : 15 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik heb vandaag een de datum van mijn operatie voor een borstvergroting en een implantaat wissel vastgelegd.

15 juni is de dag van de operatie en 29 april ga ik voor een consultatie.

het is een vaste prijs omdat het ook een implantaat wissel is het zou 3100 euro zijn.

ik heb al een borstvergroting laten doen van een a cup naar een kleine c.

ik ben juist 2 maanden geleden bevallen en mijn borsten zijn wat kleiner en niet meer zo stevig, daarom dat

ik terug een borstvergroting ga laten doen. ik zou graag een E cup willen nu.

door al de positieve reactie's op dit forum heb ik ditmaal voor dr polvier gekozen.

moet ik als je op consultatie gaat de operatie al betalen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Gefeliciteerd met je datum!

Hoe lang is het geleden dat je je eerste bv had? En bij wie heb je het toen laten doen?

Hoeveel cc had je de eerste keer, en hoeveel zou je nu willen?

De consultatie kost 50 euro, je hoeft dan nog niet de operatie te betalen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Gefeliciteerd met je datum!

Hoe lang is het geleden dat je je eerste bv had? En bij wie heb je het toen laten doen?

Hoeveel cc had je de eerste keer, en hoeveel zou je nu willen?

De consultatie kost 50 euro, je hoeft dan nog niet de operatie te betalen.

:116:

dank u :lol:

het is 4 of 5 jaar geleden weet het niet meer juist.

ik weet ook niet hoeveel cc ik heb gekregen , ik heb dat toen bij dr Coenen laten doen in wilrijk was wel een goede pc maar wat duur.

ik weet niet hoeveel cc ik zou willen want ik heb op het forum gelezen dat da bij iedere persoon anders is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poesky,

Idd de consultatie kost 50 euro en als Belgje krijg je een groen briefje mee dus je trekt er nog iets van terug. De operatie kan je ofwel twee weken op voorhand betalen via overschrijving of de dag van de operatie zelf cash. Ik ben vorige week zaterdag bij hem op consultatie geweest en je bent bij hem echt in goede handen. Ikzelf ben 21 mei aan de beurt en ik wou dat het al zover was.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poesky,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je datum! :64: Heb je titel een beetje aangepast. Veel succes met je consult binnenkort en veel aftelplezier naar je operatie! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

omdat mijn vriend met zijn werk 4 maanden weg moet en 8 juni al vertrekt

heb ik naar be-clinic gebeld om te vragen of dat ging voor de operatie wat vroeger te doen.

dat ging maar alleen bij dokter danau .

de operatie zou 20 mei dan zijn. ik heb dit ineens bevestigd ,

gisteren mocht ik dan op consultatie gaan bij dr danau,

hij gaf me een goed gevoel , ik ben gerust dat hij dit ook zeer goed zal doen,

hij gaat 600 cc plaatsen om een e cup te krijgen. heeft er mss iemand ervaring met dokter danau?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.