Ga naar inhoud

5 weken po en rechterborst nog keihard en pijnlijk


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben nu 5 weken po en mijn linkerborst is al iets zachter maar nog behoorlijk hard en bewegingsloos, rechts is keihard en pijnlijk vooral de tepel en de rechterzijde. Ik heb 280cc dualplane, ik heb mijn speciale bh vd kliniek 4 weken dag en nacht gedragen, nu alleen nog overdag. Ik heb een ook nog een speciale heavy sportbh vd Hema gekocht en die draag ik ook soms, wel zo lekker fris  Ben ik te ongeduldig?? Is het normaal dat er verschil in gevoel is tussen links en rechts?? En dat ze nog zo hard blijven?? Ik dacht echt dat na 6 weken (en dat is al over een week) het resultaat al behoorlijk definitief zou zijn, ben ik naïef?? Ik hoop dat 1 van jullie me gerust kan stellen... Ik moet pas7 juni weer terug naar de kliniek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey JJG

Hihi nee je bent zeker niet naief hoor!!

Het verschil in je borsten komt echt omdat het 2 aparte wonden zijn die moet je dus echt de tijd gunnen.

Over dat ze zo hard zijn als ik me herrinner kwam dit bij mij rond week 7 of 8 een beetje toen voelden ze ongv als een stress balletje. Pas vanaf 5 maanden werden ze echt lekker zacht hihi ik ben een lange hersteller.

Ik denk dat je nog heeeeel veel geduld zal moeten hebben maar als je het niet vertrouwd kan je altijd langs je arts gaan

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx voor de snelle reactie! Was al bang dat grote G woord van toepassing was haha.. Ik ben er na vannacht wel achter waarom die rechterzijkant telkens pijn doet.. Ik slaap altijd met mijn rechterarm omhoog en dat doe ik nu dus telkens mijn arm omhoog in mijn slaap.. Werd vannacht wakker van de pijn en mijn arm lag dus omhoog.... Toen viel het kwartje.. Ik wacht dus gewoon geduldig af.... Maar het kan me niet snel genoeg gaan natuurlijk ben zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat... Hou me vast aan jouw verhaal!!! Tnx!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja vast tapen zou wel een goed idee zijn...

Tja toen ik terug ging voor de hechtingen zeiden ze dat je pas na een maand of 3 een beetje reslutaat zou kunnen zien dus....

Ik ben alleen van plan om 28 mei een sauna dagje te doen en hoop wel dat ze er dan al een beetje natuurlijker uit zien... dan ben ik zo'n 11 en halve week po dus ik heb goede hoop.... lees ik nu goed dat jouw maat 70F is geworden? Krijg je dan geen last van je rug ;-)) ik ben heel benieuwd naar mijn maat.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

ik ben overmorgen 4 weken PO en ik herken alles wat jij hier neerschrijft !

de mijne zijn ook nog steeds hard , weinig beweeglijk en zeer gevoelig !

geduld is weer het sleutelwoord zeker ?

succes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ja geduld geduld en geduld is het sleutelwoord... Had jij ook gedacht dat het sneller zou gaan? Ik wel vooral omdat ik vanaf het begin eigenlijk vrij weinig pijn had en nauwelijks pijnstillers heb genomen... Wat heb jij ook dual plane? En hoeveel? Succes met geduld hebben ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.