Ga naar inhoud

Borstimplantaat los geraakt/niet ingekapseld?


Aanbevolen berichten

Ik heb verder aan de bovenkant wel gelijke borsten ( zie foto's) , ook als ik mijn armen omhoog beweeg zie je dat de prothesen wel op hun plaats zitten en ik ben ook druk aan het voelen gegaan en dan voel je de bolling ook wel onderaan zitten.

Was ook eerst bang dat de ene mis gedraait was, maar heb hier op het forum foto's gezien van een gedraaide prothese en dat zie je echt wel want dan heb je echt een verminkte borst, dan zit er geen vorm meer in en zie je de prothese ook zitten.

Ik laat het eerst maar voor wat het is, want ik kan me heel druk gaan maken, maar ik los er niets mee op. Ik wacht eerst 3 mei ff af en dan zie ik wel verder.

Maar bedankt voor je reactie en medeleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Heeey Renate,

Ik heb net dit hele topic eens goed gelezen en denk dat ik precies weet wat je voelt: idd het geklutste ei.....

Ik heb er sinds ongeveer 2 weken last van. Ik was me aan het omkleden en toen voelde ik dat rechts een soort van loszat ofzo. Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel want hoe jij het beschrijft is het precies zoals ik het voel.

Ik voel het nu ook erger worden: als ik loop voel ik het "los" zitten en 's nachts draag ik sowieso altijd mijn sportbh. Op de rechterkant liggen is ook minder fijn.

Ik ben erg beneiuwd wat ze 3 mei tegen je gaan zeggen. ik had namelijk ook gebeld met de kliniek en toen vertelden ze me hetzelfde als wat ze jou verteld hebben. Mijn eindcontrole is pas 20 mei.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Lief dat je er naar vraagt, maar nee nog niet echt, waarschijnlijk nog ff wat geduld hebben. Ben begin mei op controle geweest en moet nu over 6 maanden voor de zekerheid nog weer op controle, mocht het dan nog niet goed zijn dan halen ze die borst weer open.

Het valt me nu sinds een kleine 2 weken op dat mijn linkerborst, waar die prothese zo raar voelt en afgevlakt is dat de borstplooi aan het zakken is, hij zit al ruim een cm lager dan de rechterborst, dus hoop niet dat het nog meer gaat zakken, anders moeten ze dat weer herstellen pfff . . . . tja je hebt niet zomaar mooie borsten ha ha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha tjah das waar mr als het in 1 keer had gelukt zou wel beter zijn...beetje naar voor je maar wie weet als ze het straks corrigeren heb nog mooiere borsten dan je nu hebt en dan is dat geduld *naar woord hier he* toch nog goed geweest voor iets :116: En heb je je meiden al in prachtige bikini's kunnen showen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey ik volg al sinds enkele weken dit forum , mijn operatie was 3 weken geleden ik ging van een b-cup naar een grote c-cup , links 365cc en rechts 330 cc achter de spier geplaatst.

nu is alles goed verlopen maar sinds 2 dagen heb ik ook het gevoel in mijn rechterborst , het implantaat zit "los" , vooruitbuigen,terug rechtkomen maar zelfs nu als ik adem :139:

graag had ik geweten of dit bij jullie is opgelost en hoe! ik begin zo stilaan te panikeren ,hopelijk krijg ik morgen mijn arts aan de lijn alhoewel ik beetje bang ben van wat hij me zou kunnen vertellen,...

ik word bang van al die verhalen hier :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Titi,

Wat vervelend voor je! Je bent natuurlijk wel PAS 3 weken PO dus het inkapselen is nog volop bezig. Bij mij begon het met 2 maanden en nu na ruim 3 maanden is het gevoel gelukkig minder. Als ik loop, voel ik het niet meer. Alleen als ik er echt aan zit en duw, niet doen dus...

Maar gewoon bellen als je het niet vertrouwd, ik ben ook extra op controle geweest en dat geeft toch wat geruststelling!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Titi,

Wat vervelend voor je! Je bent natuurlijk wel PAS 3 weken PO dus het inkapselen is nog volop bezig. Bij mij begon het met 2 maanden en nu na ruim 3 maanden is het gevoel gelukkig minder. Als ik loop, voel ik het niet meer. Alleen als ik er echt aan zit en duw, niet doen dus...

Maar gewoon bellen als je het niet vertrouwd, ik ben ook extra op controle geweest en dat geeft toch wat geruststelling!

Liefs!

Bedankt voor je snelle antwoord :)

je zegt niet duwen dus , misschien masseer ik ze te hard of te geweldig want dat doe ik sinds enkele dagen. ik moet inderdaad gewoon bellen...

ik kijk dan eens om fotos te posten, want dat schijnt hier een gewoonte te zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle antwoord :)

je zegt niet duwen dus , misschien masseer ik ze te hard of te geweldig want dat doe ik sinds enkele dagen. ik moet inderdaad gewoon bellen...

ik kijk dan eens om fotos te posten, want dat schijnt hier een gewoonte te zijn :)

Inderdaad zeker niet masseren!!! :wacko: Zo verstoor je het mooi inkapselen van je prothesen! (die moeten zich als een soort klitteband hechten aan het omringende weefsel) Enkel lichtjes insmeren mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al verbetering meid??

liijkt me zo kut voelen... had dit gevoel in het begin ook met 1 borst maar dit heeft zich al opgelost,

heb nu wel rimpeling, en al op consult geweest daarvooor maar komt door dat ik dun ben, en de huid er dun is..

logisch zit veel cc's in he!

hoop dat het goed komt! vind raar dat ze je ook beetje afdradig houden he :(

laten ze het gewoon gelijk oplossen hihihi!! :1bouncingboobs:

succes en ik blijf je volgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

Ik ben ook door van Onselen geopereerd op 7 maart.

En mijn linkerborst vlakt ook af aan de onderkant!

Als ik de rechter in mijn linkerhand neemt valt ie er zegmaar perfect in.

Maar als ik dat bij de linker doe voel je een afvlakking aan de onderkant.

Eerst zag je het ook goed, nu al wat minder.

Verder heb ik in die borst ook nog wat steekjes, en zie je het litteken beter zitten.

Die steken heb ik erger als ik een E aanheb dan een F.

Dacht dat mn bh misschien te klein was, F zit ook beter.

Het litteken zit niet zo mooi als de rechter..

Nu dacht ik dat het er aan lag dat mijn rechterborst eerst ook al groter was.

Heb ook 2 verschillende cc's daarom gekregen.

Maar als ik jouw verhaal lees vind ik het toch vreemd dat we het allebei hebben.

Ik lig ook beter op de rechterborst als de linkerborst op mn zij.

Maar ik had vanaf het begin al dat het net leek alsof ze er aan de zijkant uitkwamen.

Dat gebied was heel gevoelig, maar ik ben ook best smal van mezelf, ondanks dat ik best zwaar ben.

Ik moest van de meehelpend chirurg (?) van de dokter mn littekens goed masseren.

Deze zijn namelijk nog erg rood en gevoelig, maar ik heb een hele lichte gevoelige huid.

Bij een eerdere operatie was dit ook het geval.

Met het masseren van de borsten moest ik al stoppen, deze waren goed volgens haar.

Maar mijn litteken is ook wat gedaald in de loop van de tijd..

Wat raar joh ik snap er niets van, heeft die man een afwijking aan zn linkeroog ofzo!

Ik ga vrijdag lekker bellen misschien als ze mij ook horen dan beseffen ze dat er iets mis gaat.

Misschien helpt dat jou ook, met zn 2en staan we sterker!

Groetjes Mara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben nu ruim 3 maanden po en nog steeds beweegt mijn prothese mee in mijn linkerborst, het voelt af en toe heel vreemd!!

Het is vooral als ik op mijn zij lig dat ik het voel, of als ik mijn arm omhoog doe en dan weer naar beneden, dan voel je de prothese gewoon meebewegen in je borst.

Ik durf ook nog steeds niet zonder bh te slapen, veel te bang dat ik 's ochtends wakker wordt met een gedraaide prothese.

Over 6 maanden moest ik terug komen, is het dan nog niet goed gaan ze de prothese vervangen.

Dus wederom geduld, geduld, geduld pfffff :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem :)!

Heb je trouwens ruwe of gladde protheses? Bij ruwe moet je namelijk niet masseren (pas na 3 maanden).

Liefs!

Ps. En foto's zijn natuurlijk leuk!

ik heb ruwe protheses, ze hebben mij vorige week gezegt die te masseren ter hoogte van het tepelhof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zeker niet masseren!!! :wacko: Zo verstoor je het mooi inkapselen van je prothesen! (die moeten zich als een soort klitteband hechten aan het omringende weefsel) Enkel lichtjes insmeren mag.

ze zeiden me dit wel te doen om de zwelling te verminderen... het zijn ruwe protheses maar zitten wel achter de borstspier vandaar dat ik dacht dat het geen kwaad kon (natuurlijk ook op raad van de dokter)

staat ook op hun site www.quan-clinic.be maar bedankt voor je raad,dit vraag ik zeker eens na

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 6 maanden... wart een slechte service zeg..

ik zou meteen een afspraak willen en anders een second opinion. kan toch nooit

goed zijn kom op zeg!! dat je zo bezorgd ben en dat dit je ongelukkig maakt dan horen hun

en oplossing te zoeken, want wat als dit altijd zo blijft?? ze kunnen er dan beter toch nu wat aan doen..

kan het verkeerd zien hoor... maar ik zou helemaal gek worden en elke dag aan de telefoon zeuren omdat

me zin te krijgen, en dat hun met een oplossing mogen komen! je hebt er voor betaald toch :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ titi, ruwe mag je niet masseren hoor! echt pas 3 maanden!!

Vind het raar dat jou kliniek zegt dat je het wel mag doen ? :S

@ Renate, ik vind 6 maanden ook erg lang hoor, pff zou er echt niet zo lang nog mee kunnen rondlopen

je wilt toch je t liefst dat het opgelost word !! en dat je eindelijk kan genieten van je boobs?

heeft dit eigenlijk een oorzak dat hij los is? Of kan dit gewoon voor komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

vandaag mijn chirug gehoord , ik heb maandag een afpraak ,ze gaan echo's nemen en dan weet ik hopelijk meer. hij wist me te zeggen dat het gemakkelijk kan verholpen worden, als ik meer nieuws heb ,laat ik het weten.

ze zeiden me idd dat ik lichtjes mag masseren...

good luck renate ! ! !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik las net dat de borst die afgevlakt is nu is gaan zakken en lager zit?

Hoe is het dan nu met de afvlakking?

ik heb nml ook een afgevlakte borst,bij mij komt die door de plaats van het litteken die zit bij de afgevlakte borst meer naar het midden zeg maar en beij mn andere borst zit het meer aan de zijkant waardoor die borst mooier rond is van onderen.

Heb jij dit ook?

Mn pc zei dat dit waarschijnlijk niet meer mooier wordt dan dat het nu is,door dat litteken dus....

Ik meen me te herinneren dat jouw pc zei dat dit waarschijnlijk wél nog goed zou komen naar dat het tijd nodig had?Geduld..weet je nog?

Ik houd je topic in de gaten!!

Sterkte..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik las net dat de borst die afgevlakt is nu is gaan zakken en lager zit?

Hoe is het dan nu met de afvlakking?

ik heb nml ook een afgevlakte borst,bij mij komt die door de plaats van het litteken die zit bij de afgevlakte borst meer naar het midden zeg maar en beij mn andere borst zit het meer aan de zijkant waardoor die borst mooier rond is van onderen.

Heb jij dit ook?

Mn pc zei dat dit waarschijnlijk niet meer mooier wordt dan dat het nu is,door dat litteken dus....

Ik meen me te herinneren dat jouw pc zei dat dit waarschijnlijk wél nog goed zou komen naar dat het tijd nodig had?Geduld..weet je nog?

Ik houd je topic in de gaten!!

Sterkte..

x

zal ik ook in de gaten houden , mijn littekens zitten ook verschillend en die afvlakking is er ook , ze zeiden me dat door het ontwellen de borst moet zakken en het in orde komt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag heb ik de chirurg teruggezien, hij deed een mamografie maar kon niet genoeg zien ,

nog eens uitgelegd dat ik er niet gerust in was en dat ik een "los" gevoel heb ,

hij heeft dan voorgesteld om mijn litteken terug te openen onder lokale verdoving , die vanbinnen ook en dan te gaan kijken of het implantaat "los" zat , dat was blijkbaar niet het geval, dus nu is alles opnieuw gehecht.

nu ben ik toch zeker dat alles goed zit , nu wel even opnieuw beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.