Ga naar inhoud

Mies : 9 april 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Heb eergisteren mijn operatie gehad, met de pijn gaat het steeds beter... alleen zien ze er zo klein uit (allé natuurlijk groter dan voor de operatie)dus ik zit met onzekerheden dat ik een foute beslissing qua grootte heb gemaakt ! Hoewel ik ook niet te groot wou !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn achter de spier geplaatst. Ik dacht daarnet joepie de pijn is over; het was te vroeg gejuicht ben maar braaf terug komen liggen. Ik heb foto's van voor; na nog niet, ik laat straks mijn vriend foto's nemen en probeer ze dan ergens online te zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ging het goed met de pijn, ben deze nacht wakker geworden met terug enorm veel pijn; pijnstillers genomen toch terug in slaap gesukkeld, terug wakker geworden ,terug enorm veel pijn, weer pijnstillers... heb precies een enorme terugval op vlak van pijn; is dit normaal ?

Deze nacht ook enorm gezweet...

Ook ben ik sinds de operatie niet meer naar de "grote wc" kunnen gaan; de kleine wc met zeer veel moeite !!

Ik ben 1m73 en weeg 67 kg; laatste tijd veel bijgekomen, vooral op buik en heupen... dus na altijd smal gebouwd te zijn nu eerder breed; pfff...

En daarnaast nog steeds twijfels over de grootte... !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Hoop dat het snel beter gaat!! Ik heb hier op het forum gelezen dat je gewoon kan bellen naar de kliniek als je pijn hebt, dan krijg je een sterkere pijnstiller voorgeschreven!! Dat zou ik dan ook zeker even doen!!

Ik heb gisteren een gesprekje gehad met de pc omdat ik mijn resultaat van de \bv niet groot genoeg vond... Hij zei tegen mij dat ik echt 4 weken geduld moest hebben en bij mij zijn ze niet eens achter de spier geplaatst maar voor de spier. Geduld moeten we hebben :)

Toen heb ik me daarna ook nog even op laten meten in de lingeriewinkel en toen bleken m'n borsten een grotere maat te hebben als ik zelf dacht.

Ik moet ook zeggen dat het heel erg scheelt of ik ze in de spiegel bekijk of dat ik er van bovenaf op kijk, in de spiegel zijn ze veel groter omdat ik ze dan helemaal zie.

Hoop dat je wat voor de pijn krijgt!! Beterschap voor je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's Luna, het is wel waar dat ze groter lijken als ik ze in de spiegel bekijk dan wanneer ik lig; de tape is er bij mij ook nog op; dus misschien als die er af is, zal het ook weer anders zijn, ik hoop het... was het al maar vrijdag ! Is er een verschil met voor of achter de spier ivm nog groter worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mies ,

ik vond de eerste week ook een hel !!

ik vermoed dat als de prothese achter de spier zit , het langer duurt voor ze ingedaald zijn omdat de spier moet oprekken !

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... Ik lees hier op het forum steeds dat dat voor of achter de spier wel verschil maakt.... Maar ook tegen mij, en ik heb dus op de spier, zei de pc dat mijn huid en weefsel nog moet oprekken. Hij durfde niet te zeggen of dat een cupmaat zou schelen maar hij was dan ook 'tegen' cupmaten. Hij verzekerde mij dat mijn borst nog naar voren zou komen... Daaruit maak ik op dat hij dus gaat indalen en dus iets gaat hangen... op zich wel logisch dat de borsten dan iets groter worden aangezien ze nu echt nog door mijn vel aan m'n lijf vastgeplakt zitten.

Ik heb wel foto's gemaakt maar ik weet niet of ik me er helemaal comfi bij voel om ze op internet te zetten... heef flauw misschien want ik heb zelf ook veel foto's zitten kijken... ga er nog even over nadenken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja last van de grote boodschap heb ik ook,ik ben zelfs al niet meer naar de wc kunnen gaan van vorige donderdag!!

Ik heb daar heel veel last van nu,als ik iets eet krijg ik krampen maar op de wc gaan kukt maar niet....zucht.

Het schijnt veel voor te komen dat de darmen problemen hebben na een narcose....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héhé wat er toch allemaal bij een bv komt kijken.

Nog een nieuw probleem: zolang ik lig gaat alles ok, als ik meer dan tien minuten rechtop zit krijg ik ongelooflijk veel pijn in mijn rechterborst en moet ik gaan liggen terug...pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de pijn gaat het veel beter...over het resultaat nog steeds niet tevreden, zijn zo klein vind ik precies... én nu met foto's te trekken zie ik dat ik bovenaan een rare bobbel heb !

Ook over dokter Dhondt niet meer zo tevreden..vooral over zijn uitspraken/manier van omgang met patiënten.. het lijkt nu achteraf wel een toneeltje tot u geld op tafel ligt...dat is natuurlijk mijn mening !

foto's: mies.mijnalbums.nl ww via pm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mies,

Die 'rare' bobbels zijn de prothesen die nog moeten indalen.

Wat vervelend dat jij niet tevreden bent, ook niet over dr d'hondt, om wat voor uitspraken gaat het als ik vragen mag?

Verder denk ik dat jij ook jij nog veel geduld moet hebben voor het resultaat echt te zien is, jij bent ook pas 9 dagen po toch?

Weet dat het moeilijjk is om geduld hiermee te hebben, weet er alles van.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de pijn gaat het veel beter...over het resultaat nog steeds niet tevreden, zijn zo klein vind ik precies... én nu met foto's te trekken zie ik dat ik bovenaan een rare bobbel heb !

Ook over dokter Dhondt niet meer zo tevreden..vooral over zijn uitspraken/manier van omgang met patiënten.. het lijkt nu achteraf wel een toneeltje tot u geld op tafel ligt...dat is natuurlijk mijn mening !

foto's: mies.mijnalbums.nl ww via pm

Heyyy Mies!! Ik vind 't er toch goed uit zien hoor!! Heb je al eens gemeten wat voor bh maat je krijgt?? Bij verschillende dames groeien ze nog als kool na 'n paar weken! Bij 1tje zelfs 6 cm erbij bij haar omvang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Mies!! Ik vind 't er toch goed uit zien hoor!! Heb je al eens gemeten wat voor bh maat je krijgt?? Bij verschillende dames groeien ze nog als kool na 'n paar weken! Bij 1tje zelfs 6 cm erbij bij haar omvang!

Net een nieuwe sportbeha gekocht: 80B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm da's niet heel overdreven nee.... En wat hadden jullie afgesproken qua cupmaat? Of heeft hij 't maximaal haalbare erin gedaan?

Wanneer heb je weer een date met je chirurg? Voor controle?

Hoop voor je dat ze nog wat gaan groeien... En anders hoop ik dat je toch vrede krijgt met je mooie B cup want het ziet er wel prachtig uit!

Ben je al 'n beetje uit je dip? Of ben je nogsteeds vooral teleurgesteld? :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een protheses heb je gekregen? Rond of anatomisch?!

Die bolling aan de bovenkant is idd deels de prothese, en vocht, en zwelling! Je zal zien dat dat echt minder wordt!

Verder zal je nu wel een B-cup hebben omdat je borsten nog niet gedaald zijn, dus hangt er minder massa in de bh, want de rest zit nog hoog, dus boven je bh.

Na een week of 3 gaat alles uitrekken, en wordt t vocht minder. Dan gaan ze steeds meer naar binnen toe staan, en dus meer naar voren toe.

Bij de een gaat t sneller dan bij de ander... Maar echt, die extreme bobbel van boven wordt echt minder! En je borsten gaan meer naar voren staan! Je kan t een beetje zien aan de afstand tussen je borsten.

Bij mij was dat voor mijn borstvergroting ruim 3cm, vlak na de operatie nog steeds 3cm, en nu is de spleet ertussen nog maar 2cm. En ik ben pas 18 dagen po.

Relax! Er veranderd nog heel veel! Het ziet er niet raarder uit dan bij velen anderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1bouncingboobs: Jeeeeeeejjjj!!! :136: Dat moeten we vieren!! :143:

Mies!! Wat goed!!! Ga snel een C'tje kopen!! :) Die zit vast heeel lekker!! En dan moet je je bedenken dat ze nog verder gaan oprekken die spieren van jou! Jij zit toch ook pas op 'n week of 2 na je operatie nu?? Nog een paar weekjes wachten op 't eindresultaat, hoop dat je er gigantisch blij mee zal zijn! :43:

Ben super blij voor je!! :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

JihaaaJihaa!!! Geduld is het sleutelwoord!!!

Als het met de pijn nu ook beter gaat, komt alles nog goed.

(Met uitzondering van Bruno's uitspraak, want die vond ik echt niet gepast, hoewel hij ze waarschijnlijk minder kwetsend bedoeld zal hebben dan dat ze klonk.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.