Guest Netteke Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Hallo allemaal, Via deze link vinden jullie heel veel voor en na foto´s van borstvergrotingen, vaak staat er ook het aantal cc bij. Misschien fijn om zo een idee te krijgen van het resultaat http://www.locateadoc.com/pictures/cosmeti...t-implants.html Groetjes Netteke Link to comment Share on other sites More sharing options...
norita Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Bedankt Netteke. maar hoe is het met jou, heb je nog pijn , kan je wel dingen doen in huis of niets?. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Hey Norita Het gaat nu goed, veeeel minder pijn. Ik kan nog niet veel dingen doen, dat frustreert toch wel een beetje maar oke. Ik heb gisteren geprobeerd even naar buiten te gaan, ik was kapot toen ik terug kwam, voel meteen de spanning op de borst toenemen. Maar beetje bij beetje gaat het beter, bij de gedachte dat ik straks mooie lingerie kan gaan kopen en voor het eerst in 15 jaar weer naar het zwembad durf nou daar heb ik heeeeeel veeel pijn voor over Voor jou schiet het nu ook al erg op hè, spannend!!! Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat!! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest benbenieuwd Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 pfff de meeste foto,s op de eerste pagina van die link zien er niet uit vind ik.bij mij valt dus nog wel mee:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts