Ga naar inhoud

Britt : 5 april 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben 20 jaar oud en ik heb deze dinsdag mijn borsten laten vergroten.

Hiervoor had ik bijna geen borsten (AA).

Ik heb gekozen voor 280cc onder de spier. Ik ben 1m70 en weeg 53kg.

Momenteel heb ik nog een verband rond mijn borsten maar ik maak me wat zorgen over de maat die ik nu ga hebben. Ik vind dat ze nog steeds te klein zijn. Iedereen zegt me dat dit is omdat ze zo strak zijn ingebonden, maar ik heb echt mijn twijfels dat ik ze groot genoeg ga vinden.

Is het juist wat iedereen me zegt of gaan ze echt klein zijn?

Ik wil er een foto van nemen als dit helpt.

Groetjes

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobs.

ik hoop voor jedat ze nog wat in maat groien en dat je er toch tevreden mee bent??

wat had je gepast in de kliniek dan??

heeft de arts niks gezegt over het maximale wat er in kon?? misschien kon het niet groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobs.

ik hoop voor jedat ze nog wat in maat groien en dat je er toch tevreden mee bent??

wat had je gepast in de kliniek dan??

heeft de arts niks gezegt over het maximale wat er in kon?? misschien kon het niet groter?

Ik ben geopereerd door dokter Damen. Ik en mijn mama hadden de indruk dat hij over de maat nogal snel wou overgaan. Hij heeft als voorstel 280 cc gegeven en die heb ik dan gepast. Mijn mama zei dat ik zeker niet groter mocht omdat het anders onnatuurlijk gaat zijn en dat vindt ze niet kunnen. Ik heb me hierdoor een beetje laten leiden. Er is net nog een vriendin langs geweest en ze zegt me dat ze echt wel groot genoeg zijn. Ik ben misschien nooit tevreden:) ik vind grote borsten zeer mooi maar ik wou ook geen té grote omdat ik vrij mager ben. Ik zal moeten wachten op het resultaat.

Bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spier moet nog wat meerekken, geef het een beetje tijd om in te dalen en dan neemt het volume toe (dacht ik want ik ben nog geen ervaringsexperte)

Het zal wel juist zijn wat je zegt, maar ik wil gewoon te snel resultaat zien.

Succes met je borstvergroting! Probeer niet teveel te stressen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Gefeliciteerd met je bv!

Probeer het de tijd te geven meid, dat komt echt wel goed!

Ze zitten nu ingebinden, dus strak.

Ze zitten achter de spier, wat betekend dat ze de komende maanden alleen maar nog meer naar voren komen omdat de spier nog oprekt.

En vertrouw op je arts, er zal wel niet méér in hebben gekund, dat zou misschien lelijk worden.

Ik ben door dr visser geholpen daar en wilde, zoals zovelen, ook méér.

Maar nu ben ik 1 week post op pas en ze hadden niet groter moeten zijn, dan worden t van die ballen.

Komt goed hoor, een beetje geduld nog;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Britt,

Eerst en vooral gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

Ben zelf door dr Visser in het WK geholpen op 31/03. Ben super blij met het resultaat dat ik heb gekregen, ookal vind ik ze precies ook iets te klein. Had zo graag een kleine D cup gehad, maar dr visser kon maar 240cc bij mij plaatsen omdat ik te weinig weefsel had en te mager ben kon ze het alleen achter de spier plaatsen en ook niet meer cc.

Maar ben heel blij hoor, je hoort me ni klagen. Slechter als ervoor kan niet cupje AA(A) :-)

komt wel goed, nog even geduld tot uw verband eraf mag, zal ook een heel ander zicht zijn!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfde verhaal hier hoor; die twijfels zijn blijkbaar niet zo abnormaal; ook bij mij gaf de pc aan dat hij niet meer kon plaatsen omwille van te weinig borstweefsel; hebben jullie foto's?

Hé Mies,

Hoeveel cc heb jij gekregen? Welke cup had jij?

Welke kliniek ben je geweest, welke pc?

Heb foto's op pc, maar niet op het forum...

Ik denk dat ik nu van mijn cupje AA(A) naar een grote cup B ben gegaan. Ik hoop nog steeds dat het uiteindelijk een C zal zijn...

Maar ben nog geen 2 weken po.

En hoor steeds dat ze nog gaan veranderen, IK HOOP HET :-)

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mies,

Hoeveel cc heb jij gekregen? Welke cup had jij?

Welke kliniek ben je geweest, welke pc?

Heb foto's op pc, maar niet op het forum...

Ik denk dat ik nu van mijn cupje AA(A) naar een grote cup B ben gegaan. Ik hoop nog steeds dat het uiteindelijk een C zal zijn...

Maar ben nog geen 2 weken po.

En hoor steeds dat ze nog gaan veranderen, IK HOOP HET :-)

Groetjes,

Yola x

Ben bij dokter dhondt geweest, had een heel kleine A cup (vulde zelfs geen AA BH); heb 320cc gekregen anatomisch achter de spier; heb nog geen foto's van na; ik probeer er straks te nemen; geraak nu moeilijk mijn bedje uit

ik hoop écht dat ze nog wat groeien ! dokter dhondt zei mij ook dat hij mij niet meer kon geven, maar blijkbaar denkt iedere pc daar anders over (cfr plovier; april lynn); maar ik vertrouw op zijn oordeel, wil toch ook graag een natuurlijk resultaat, maar zou het spijtig vinden nog steeds voorgevulde bh's te moeten dragen !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij dokter dhondt geweest, had een heel kleine A cup (vulde zelfs geen AA BH); heb 320cc gekregen anatomisch achter de spier; heb nog geen foto's van na; ik probeer er straks te nemen; geraak nu moeilijk mijn bedje uit

ik hoop écht dat ze nog wat groeien ! dokter dhondt zei mij ook dat hij mij niet meer kon geven, maar blijkbaar denkt iedere pc daar anders over (cfr plovier; april lynn); maar ik vertrouw op zijn oordeel, wil toch ook graag een natuurlijk resultaat, maar zou het spijtig vinden nog steeds voorgevulde bh's te moeten dragen !

x

Hé Mies,

Amaai jij hebt nog 320 cc gekregen! Ik kreeg maar 240cc van dr visser! Verschilt idd van pc tot pc. Dacht ook direct aan April lynn, zij kreeg 540cc als ik mij ni vergis.

Nu dr visser zei dat 240cc nog natuurlijk ging ogen, en als ik voor meer zou gaan het nep ging uitzien.

Maar bon, jij met 320cc je komt zeker op een volle C of zelfs D uit hoor. Geen vrees!

Vriendin van me had een A cup, en is met 265cc op een D uitgekomen. Dit wou ik dus ook, maar zelfs 25cc kon ze mij ni meer geven :-( (geloof het wel ni maar kom...) Ze zegt dat ze het ni zou dicht krijgen!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii britt!

Congrats met je nieuwe boobies!

Ik moet volgende week dinsdag op consult gaan bij dokter damen, maar ik vind zo weinig verslagen van meiden die bij hem geweest zijn! je zie overal maar dr visser of dr verdonck, krijg al schrik :) hoe valt hij mee? is hij professioneel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Gefeliciteerd met je bv!

Probeer het de tijd te geven meid, dat komt echt wel goed!

Ze zitten nu ingebinden, dus strak.

Ze zitten achter de spier, wat betekend dat ze de komende maanden alleen maar nog meer naar voren komen omdat de spier nog oprekt.

En vertrouw op je arts, er zal wel niet méér in hebben gekund, dat zou misschien lelijk worden.

Ik ben door dr visser geholpen daar en wilde, zoals zovelen, ook méér.

Maar nu ben ik 1 week post op pas en ze hadden niet groter moeten zijn, dan worden t van die ballen.

Komt goed hoor, een beetje geduld nog;)

Hoi!

Gisteren heb ik mijn verband ververst en ze zagen er heel mooi uit:) ik focus me gewoon te hard op de zijkant(zo lijken ze niet heel dik) maar als ik een bh ga dragen zal dit wel meevallen. Ik vind het heel leuk dat ze zo straks staan, van mij moeten ze niet meer veranderen:D

Ik heb een afspraak gemaakt bij de kliniek zonder eerst op een forum te kijken, ik zie dat veel mensen achter jou dokter vragen. Ikzelf ben niet zo blij met Dokter Damen, hij kwam arrogant over en ontweek sommige vragen. Maar ik het is niet omdat iemand arrogant is dat hij niet goed oppereert:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Gisteren heb ik mijn verband ververst en ze zagen er heel mooi uit:) ik focus me gewoon te hard op de zijkant(zo lijken ze niet heel dik) maar als ik een bh ga dragen zal dit wel meevallen. Ik vind het heel leuk dat ze zo straks staan, van mij moeten ze niet meer veranderen:D

Ik heb een afspraak gemaakt bij de kliniek zonder eerst op een forum te kijken, ik zie dat veel mensen achter jou dokter vragen. Ikzelf ben niet zo blij met Dokter Damen, hij kwam arrogant over en ontweek sommige vragen. Maar ik het is niet omdat iemand arrogant is dat hij niet goed oppereert:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii britt!

Congrats met je nieuwe boobies!

Ik moet volgende week dinsdag op consult gaan bij dokter damen, maar ik vind zo weinig verslagen van meiden die bij hem geweest zijn! je zie overal maar dr visser of dr verdonck, krijg al schrik :) hoe valt hij mee? is hij professioneel?

Hoi,

Ik lees je berichtje nu pas. Ik vind dat Dokter Damen een beetje arrogant is. Hij heeft sommige vragen ontweken. Maar het betekend daarom niet dat hij slecht oppereert. Ik ben blij met hoe het nu gegaan is en gisteren heeft de Wellnesskliniek me gebelt om te vragen hoe het met me ging. Ook had ik geen littekenolie meegekregen en die hebben ze me nu opgestuurd. Ik ben zeer tevreden van de kliniek!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfde verhaal hier hoor; die twijfels zijn blijkbaar niet zo abnormaal; ook bij mij gaf de pc aan dat hij niet meer kon plaatsen omwille van te weinig borstweefsel; hebben jullie foto's?

Hey mies,

Ik wil je wel een voor en na foto sturen. Via email?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Gisteren heb ik mijn verband ververst en ze zagen er heel mooi uit:) ik focus me gewoon te hard op de zijkant(zo lijken ze niet heel dik) maar als ik een bh ga dragen zal dit wel meevallen. Ik vind het heel leuk dat ze zo straks staan, van mij moeten ze niet meer veranderen:D

Ik heb een afspraak gemaakt bij de kliniek zonder eerst op een forum te kijken, ik zie dat veel mensen achter jou dokter vragen. Ikzelf ben niet zo blij met Dokter Damen, hij kwam arrogant over en ontweek sommige vragen. Maar ik het is niet omdat iemand arrogant is dat hij niet goed oppereert:)

Dag Britt147

Voor mij gold net hetzelfde. Ben op 1 april ll. geopereerd door Dr.Damen en ik had net dezelfde indruk als jij. Niet veel tijd en zeker niet open staan voor de mening van de patient. Nu is alles wel goed afgelopen alleen zitten mijn protesen nu nog wat hoog. Volgens de kliniek zouden die nog inzakken. Morgen ga ik nog effe langs voor de draadjes. ik had een grote B en met 275cc achter de spier zou ik op een kleine D moeten uitkomen. We shall see...

Groetjes

Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag Britt147

Voor mij gold net hetzelfde. Ben op 1 april ll. geopereerd door Dr.Damen en ik had net dezelfde indruk als jij. Niet veel tijd en zeker niet open staan voor de mening van de patient. Nu is alles wel goed afgelopen alleen zitten mijn protesen nu nog wat hoog. Volgens de kliniek zouden die nog inzakken. Morgen ga ik nog effe langs voor de draadjes. ik had een grote B en met 275cc achter de spier zou ik op een kleine D moeten uitkomen. We shall see...

Groetjes

Marleen

Hoi,

Ik ben gisteren voor het eerst HB's gaan kopen en ik heb een D:) dit had ik nooit verwacht!

Ik ben heel blij maar ze moeten wel nog wat zakken.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hey Britt

Leuk dat het bij jou zo goed gegaan is.

Ikzelf ben 19 jaar en twijfel al echt super-lang.

Men ouders raden het af, maar ik weet dat ik dit echt zeker wil!

Ik voel me zo onzeker op dit moment.

Ik heb schrik voor het resultaat.

Heb je foto's?

Groetjes

Charlotte

xx

hallows,

ik ben zelf ook 19, heb 8dec de operatie staan.

ik zat er ook heel erg mee.

voelde me niet goed in me vel.

mijn vriend en moeder vonden het onzin, ze vonden me al mooie genoeg hadden ze gezegd.

later heb ik hun alles uit gelegd hoe ik me voelde en toen begrepen ze het wel.

maar mijn opa gaf de doorslag, hihi.

hij zei dat ik gewoon moest doen wat voor mij het beste was.

ik ben ook erg bang voor het resultaat.

als alles wel goed gaat.

time will tell.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.