Ga naar inhoud

Luna : 7 april 2011 : Dr. Wilmink : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik mijn borstvergroting gekregen! Ik sta helemaal versteld van hoe gemakkelijk dat ging!!! Ik had nog nooit narcose gehad en nog nooit in het ziekenhuis gelegen, nog nooit echt pijn gehad dus ik was best zenuwachtig maar het ging echt super goed!!

Om half 8 moest ik aanwezig zijn in de Velthuis kliniek in Eindhoven. Om 6 uur vertrokken, had maar 4 uurtjes geslapen omdat de zenuwen toch ergens in mijn achterhoofd al meespeelde... We waren een half uur te vroeg :) gelukkig op tijd dus! Daar was ik me al zorgen over aan het maken.

Toen ik binnen kwam moest ik even mijn contract ondertekenen en toen kregen mijn 'begeleiders' een kopje koffie enzo.... Ik mocht bijna direct mee om foto's te maken.

Daarna afscheid nemen! Dat vond ik helemaal niet fijn want ik wilde liever dat ze bij mij bleven tot ik zou slapen...

't personeel was echt heel lief, ik moest me omkleden in m'n operatievestje en ik kreeg een bedje waar ik nog even mocht wachten. Om de beurt kwamen ze even bij me dus ik heb geen tijd gehad om me druk te maken.

Eerst kwam de zuster, toen de meneer van de narcose; hij was echt hardstikke aardig en stelde me helemaal gerust! Toen kwam dr Wilmink even 'n tekening maken op mijn borsten. Hij probeerde ook aardig te zijn, vertelde over het mooie weer en dat hij lekker op de fiets was gekomen maar ik kon op de een of andere manier niet sociaal doen, er kwam geen woord meer uit :)

Toen mocht ik mee naar de OK, ik kreeg een lakentje over me heen en mocht m'n vestje los maken. Het was echt ontzettend koud daar! Dat schijnt zo te horen :) M'n armen lagen op een armsteun en ik kreeg een bloeddrukmeter om en een infuus. Ik had nog nooit een infuus gehad en maakte me druk omdat ik had gehoord dat ze vaak verkeerd prikken en dat dat dan heel rot voelt.... Ik moest een vuistje maken en hij prikte zo m'n infuus erin zonder dat ik er last van had! Ik was helemaal blij, helemaal fan van mijn narcose-meneer!

Even later kwam dr Wilmink binnen, ik had nogsteeds m'n vuistje omdat ik er niet meer aan had gedacht dat ik me ook kon ontspannen, hij pakte m'n vuistje even vast en toen was ik me er van bewust dat ik kon ontspannen.

Zo... zei de narcose meneer, nu ga ik even een hele goede pijnbestrijder in je infuus doen dat is echt heel goed spul! je wordt er een beetje draaierig van. Ik merkte meteen dat ik een beetje dizzy werd, het was niet vervelend en had geen tijd om er over na te denken want het heeft denk ik 2 seconden geduurd en toen werd ik wakker in een ander bed.

De zuster kwam meteen toen ik wakker werd m'n kapje van m'n gezicht halen, ik denk dat het een zuurstof masker was... Toen ze weer even weg liep kreeg ik het ontzettend koud en was aan het klappertanden... De verpleegster had het door en kwam meteen even checken, ik bleek een soort van fohn onder m'n lakentje te hebben die me warm moest houden en deze was eraf gevallen. Ze heeft de slang weer goed gedaan en toen kon ik weer 'n beetje relaxen. Heb snel even onder de lakens gekeken en dacht dat m'n borsten echt te klein waren.... De verpleegster had het gezien en zei 'ze zijn mooi geworden he!' Ik vond ze helemaal niet zo mooi als zij, ze waren te klein! Ik wilde een grote C of kleine D en dit leek wel een B cupje!

Ik mocht een kopje thee drinken en daarna gingen we bh's passen. Ik had 4 bh's gekocht, 2 fila's met voorsluiting en 2 triumph tri actions, beide in de 2 maten C en D. Eerst had ik de triumph aan, veeeeeel te groot!!! Ohhhhh zie je wel!! dacht ik... Gelukkig paste de Fila C cup wel...

Ik had de dag van te voren al even gepast en de Fila bh's pasten over mijn eigen bh met gelvulling... Die wilde ik dus niet had ik al gedacht... De triumph bh's hadden de dag van te voren lekker veel ruimte over dus zo wilde ik het!

Ik mocht me verder aankleden omdat het zo goed ging en toen mocht ik meteen gaan. Ik was helemaal niet duizelig en had helemaal geen pijn. Kon m'n armen ook gewoon bewegen... Het leek net of er niks gebeurd was met mijn lichaam! (op m'n boobies na dan ;))

Om 11 uur zat ik al in de auto terug naar huis! Onderweg even lekker koffie gehaald en een gevulde koek, hmmmm dat was lekker! Wist niet dat je daar zo van kon genieten :P

Thuis had ik nogsteeds nergens last van, ik kreeg meteen visite en heb de hele dag in de tuin gezeten in het zonnetje. Toen ik m'n paracetamol in had genomen 's middags werd ik wel 'n beetje lui maar toen ik in bed ging liggen was ik toch echt klaar wakker dus ben ik er weer uit gegaan.

Ik voelde de hele dag helemaal niks! Zal wel van het middeltje zijn geweest wat ze in mijn borst hebben gedaan tegen de pijn.

Pas 's avonds laat voelde ik 'iets' toen ik opstond, het was geen pijn maar wel een vervelend gevoel.

Vanmorgen was ik om 6 uur wakker, ik wilde tot 9 uur wachten met m'n pijnstillers maar net kreeg ik ineens wel 'n steek van 'pijn'. Het is nogsteeds geen echte pijn maar 't voelde wel rot. Toen heb ik dus toch maar even m'n pilletjes ingenomen en ik voel nu weer niks....

Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je er zo weinig van voelt!! Ik heb hier op het forum ook gelezen dat dat na 2 of 3 dagen nog kan komen dus ik zal niet 'te' enthousiast zijn maar tot nu toe gaat het goed!

Ik ga zo nog even m'n bh maat opmeten want ik vind het toch wel jammer dat ik iets minder vulling heb als dat ik in m'n hoofd had zitten.... Ik had die pasprotheses gepast en daar had ik een maat gekozen die ik nog net niet ordinair zou vinden.... Wat ik nu heb is zeker de helft daarvan.... Ondanks dat ziet het er toch mooi uit hoor!! Ik ben wel heel blij! Ik had een a cup en een hele brede bouw dus ik zie er nu echt veel mooier uit, veel beter in balans. Iedereen vind het ook echt super mooi en toen ik m'n borsten in de spiegel bekeek dacht ik ook 'wauw'! Ik kijk er natuurlijk ook zelf van boven op terwijl 't volume meer aan de onderkant zit.... Misschien moet ik 't gewoon maar accepteren maar ik ga toch eerst nog even meten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Luna!

van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Ik hoor van veel meiden hier dat hun borsten tot bijna een jaar na de operatie nog gegroeid zijn! dus ik denk dat het resultaat nog wel wat groter uit gaat vallen!!

Ik hoop dat je herstel spoedig verloopt en dat je niet teveel pijn hebt!

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Van harte gefeliciteerd met je boobs. Ben blij dat alles goed is gegaan en dat je niet zo veel pijn hebt.

Wel jammer dat de maat je toch nog tegen gevallen is. Heb je het niet nagevraagd dan hoe dit komt dat het

zo veel verschilt met de pasprotheses?

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even gemeten en nagekeken op internet welke bh maat ik heb... Ik kom bij 2 sites op een B uit! :( Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat ze nog 'n maatje verder groeien dan... Zal dat echt een maat kunnen schelen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boopies

Ik hoop dat ze nog wat gaan groeien en dat je niet te veel teleurgesteld bent?

weet je niet meer wat je gepast had dan voor maat??

ik hoop dat je snel hersteld en kan genieten van je nieuwe vriendinnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je omvang en hoeveel cc heb je gekregen? Heb je high/medium/low profile? Ik heb gisteren mijn nieuwe borten gekregen, ook bij de Velthuiskliniek, maar dan in Hilversum. Bij mij is de maat wel helemaal zoals verwacht geworden.

Ik heb omvang 73cm en 375cc gekregen. Ik kom nu met zwelling uit op een D-cup later zal het een volle C worden.

Als je arts je niet goed heeft voorgelicht dan zou ik dat wel zeggen tegen hem! Miscommunicatie is drama natuurlijk bij dit vak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een omvang van 90cm vandaar dat het bij mij anders uit valt... 't zit natuurlijk meer in de breedte als bij iemand met een smallere omvang.... Ik weet niet of ik echt teleurgesteld ben, het ziet er eigenlijk wel heel natuurlijk uit en dat wilde ik ook graag... Moet gewoon nog even wennen denk ik :)

Ik had de pasprothese gepast en daarmee zou ik uit komen op een volle c of kleine d. Nu heb ik gemeten om m'n sportbh en ze moeten natuurlijk nog indalen en m'n huid zit er nog heel strak omheen.... Ik ga 't gewoon even de tijd geven :)

Als ik m'n voor en na foto bekijk ben ik super tevreden en als ik kijk naar de balans in m'n lijf ziet dat er ook heel goed uit! Misschien moet ik niet teveel nadenken over de letters :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je omvang en hoeveel cc heb je gekregen? Heb je high/medium/low profile? Ik heb gisteren mijn nieuwe borten gekregen, ook bij de Velthuiskliniek, maar dan in Hilversum. Bij mij is de maat wel helemaal zoals verwacht geworden.

Ik heb omvang 73cm en 375cc gekregen. Ik kom nu met zwelling uit op een D-cup later zal het een volle C worden.

Als je arts je niet goed heeft voorgelicht dan zou ik dat wel zeggen tegen hem! Miscommunicatie is drama natuurlijk bij dit vak!

hallo sintje ik heb een vraag over de narcose en wie heeft jou geopereerd.ik wordt 6 mei geopereerd in het velthuiskliniek door dokter laban.maar ik ben zo bang voor de narcose

gr sexybrasil

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo sintje ik heb een vraag over de narcose en wie heeft jou geopereerd.ik wordt 6 mei geopereerd in het velthuiskliniek door dokter laban.maar ik ben zo bang voor de narcose

gr sexybrasil

Hey Sexybrasil! Ik was ook echt heeeel bang voor de narcose! Probeer je er niet te druk om te maken!! Heel veel mensen zeiden tegen mij dat je gewoon gaat slapen en zo is het ook! Ik had het helemaal niet door dat er iets gebeurde.... Rustig blijven, ademhalen en probeer alles gewoon over je heen te laten komen... De mensen van de Velthuis kliniek in EIndhoven waren hardstikke aardig en ik verwacht dat dat bij jou ook zo zal zijn... Komt wel goed :) En nog iets wat mij rustig maakte; iemand zei me 'er zijn zoveel mensen die narcose krijgen, elke dag' als zij het kunnen kan ik het ook dacht ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen heb ik toch maar even naar de kliniek gebeld over de maat van mijn nieuwe boobies :) Ik was heel erg bang dat ik een B cup had... Wel een hele volle dan hoor :)

Toevallig ging ik 's middags met iemand anders mee op consult bij dezelfde kliniek en de consulente stelde voor dat de pc er dan even naar zou kijken....

Ik ben weer helemaal gerustgesteld! Geduld! Da's nou net iets wat niet in mijn woordenboek voorkomt :67:

Na het bezoekje aan de kliniek ben ik naar een lingeriezaak geweest om nog een extra sportbh te kopen. Ik heb me even op laten meten :) Volgens de tabel kwam ik uit op een 85D!! :1bouncingboobs: haha jeeeeejjjj Maar omdat ik eerder al 't zelfde merk sportbh had gepast in 'n 90C en 90D ben ik de 85C gaan passen en deze zat goed.

:101: Ik heb een C!!! Ben helemaal blij!! En ze kunnen nog iets groeien dus ik krijg mijn beloofde C of kleine D!

Heb me zo'n zorgen gemaakt!! Maar nu ben ik weer helemaal blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben nu voor de 4e keer onder narcose geweest, en eerlijk gezegt vind ik het het heerlijkste wat er is!

je valt gewoon heerlijk in slaap!

Het voelt alsof je zoooo vreselijk mie bent, dat je moet vechten om je ogen open te houden, je houd het niet meer tegen, en weg ben je!

Ik was helemaal niet nerveus omdat ik natuurlijk al wist hoe het voelde... En hoe rustiger je inslaapt, hoe rustiger je er ook weer uitkomt! Je bent weer wakker voor je het weet, en dan doezel je nog even lekker na! Heerlijk! Ik ben geopereerd in Hilversum door dr Laura Moojen, een hele lieve rustige jonge vrouw, heel kundig, en heel duidelijk! Ze heeft me alles in jip en janneke taal uitgelegd waarom ze bij mij 375cc maximaal adviseerde, ze vertelde dat het echt maatwerk is, en dat ze daarom ook precies van te voren zeker weet wat maximaal past in het lichaam! Ik ben nu 5 dagen po. En Laura belde me vanmiddag persoonlijk om te vragen hoe het met me ging! Vind ik erg netjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben nu voor de 4e keer onder narcose geweest, en eerlijk gezegt vind ik het het heerlijkste wat er is!

je valt gewoon heerlijk in slaap!

Het voelt alsof je zoooo vreselijk mie bent, dat je moet vechten om je ogen open te houden, je houd het niet meer tegen, en weg ben je!

Ik was helemaal niet nerveus omdat ik natuurlijk al wist hoe het voelde... En hoe rustiger je inslaapt, hoe rustiger je er ook weer uitkomt! Je bent weer wakker voor je het weet, en dan doezel je nog even lekker na! Heerlijk! Ik ben geopereerd in Hilversum door dr Laura Moojen, een hele lieve rustige jonge vrouw, heel kundig, en heel duidelijk! Ze heeft me alles in jip en janneke taal uitgelegd waarom ze bij mij 375cc maximaal adviseerde, ze vertelde dat het echt maatwerk is, en dat ze daarom ook precies van te voren zeker weet wat maximaal past in het lichaam! Ik ben nu 5 dagen po. En Laura belde me vanmiddag persoonlijk om te vragen hoe het met me ging! Vind ik erg netjes!

Hey Sintje,

:) Moet echt glimlachen als ik jouw verhaal lees over de narcose! Ik had me zoveel zorgen gemaakt over de narcose!!! En echt iedereen van wie ik hoor hoe hun narcose ervaring was praat er zo makkelijk over!! Paniek voor niks!! Hoop dat dit andere paniekzaaiers een beetje tot rust brengt want ik denk dat iedereen, net als ik, achteraf echt opgelucht is dat het zo makkelijk ging en dat je er eracht komt dat je er niet bang voor hoeft te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he!:-)

Appeltje eitje zeg ik hahha!

Gelukkig joh voor je dat je maat wel

Goed gaat komen! Hoe voel jij je nu? Wij lopen gelijk op namelijk, ik ben ook 7-april geholpen.

Ik heb oversag weinig tot geen last, maar smorgens met opstaan is het steeds weer best pittig! Heb jij dat ook? En ik vind dat vocht op de decolete onder me huid zo eng voelen... Ik voel als ik erop druk dat het verplaatst en sopt... Ieuwww!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me net alsof er niks gebeurd is.... Na de eerste nacht was ik vroeg wakker en wilde ik wachten met pijnstillers tot 9 uur, toen kreeg ik een steek en heb ik m'n pijnstillers eerder genomen.... Even gezeten en daarna had ik weer nergens last van.

't enige wat ik voel ik als ik m'n armen strek om iets te pakken ofzo, een soort van spierpijn maar het is geen pijn.... 't is meer dat ik het dan voel.... En gisteren avond kriebelde het een beetje.... zal wel aan het genezen zijn denk ik...

Het lijkt wel of ik heel veel geluk heb! Als ik andere verhalen lees.... Ik heb echt niet 1 x pijn gehad en ik kan gewoon alles....

Gisteren was ik in de stad en heb ik 'n aardig stuk gelopen... Toen voelde ik ze ook wel.... Maar ook geen pijn...

Ik was gisteren naar de kliniek met iemand anders en toen zei de pc wel dat het pijnlijker kan zijn als je mager bent. Ik heb dus 'n keer mazzel dat ik 'n paar pondjes meer heb :P

Ook denk ik wel dat het heel veel scheelt dat ze in de Velthuis kliniek een extra pijnstiller in je borst doen tijdens de operatie. De eerste dag voelde ik echt helemaal niks! Maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die pijnstiller heb ik ook gehad, ik had juist de 2e dag best wel last, de 3e dag ook nog wel en daarna was het zo goed als weg! Ik denk ook dat hoe makkelijker de operatie verloopt, hoe minder ze moeten froeten in je en dus minder pijn! Ik denk dat we zowiezo blij mogen zijn met de kwaliteits lat van deze kliniek, dan mat wat duurder... Je weet wel dat het heel goed zit! Velthuis staat niet voor niks op plaats 1 en 3 vd consumentenbond!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sintje,

Ik was gisteren even aan het duwen op m'n borst na jouw verhaal over dat soppende gevoel :)Ik voelde het ook!!! Niet heel erg duidelijke maar ik denk dat ik hetzelfde voelde als waar jij het over had!! Aan de bovenkant van m'n borst hihi iekkksss! Heb ze nu maar weer met rust gelaten want dat voelde echt heel raar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he! Het word wel steeds mindee nu bij mij, het is erger zodrabde zwelling weer meer toeneemt...

Ik gad gister een dag echt zonder pijn, maar nu heb ik weer ineens meer pijn... Misschien neemt het straks wel af, maar het uit bed komen was weer even heftig zeg maar... Tegenvaller dan he, ik wil alleen maar vooruit! Niet weer een stapje terug! Nja... Misschien wil ik te snel...

Heb jij dat ook weleens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.