Ga naar inhoud

4 maanden po nog pijn bij het slapen


Aanbevolen berichten

Iedere keer als ik s'nachts wakker wordt van een naar gevoel ik mijn borst, omdat ik er teveel op heb gelegen, neem ik me voor mijn vraag hier te plaatsen.

Ach, en dan begint te dag en verdwijnt maar voornemen naar de achtergrond. Opgaand in de drukte van de dag. :rolleyes:

Maar goed ik denk er nu weer aan dus.....

Ik ben 17 dec. 2010 geholpen anatomisch achter de borstspier. De eerste weken was het slapen best lastig aangezien ik de neiging heb om te draaien en half op mijn buik te gaan liggen. Na ruim 6 weken ging het stukken beter. Sliep de hele nacht door. Maar NUUUUU, ander verhaal.

Word wakker van de pijn omdat ik te lang in een vervelende houding heb gelegen. :102: Herkenbaar? En zijn er nog suggesties of richtlijnen hoelang dit nog kan gaan duren? :116:

Bay bay een vermoeide

Petra -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vervelend hé !

Heb dat ook maaaaaaanden gehad ... moeilijk een tijdspanne op te plakken .

Richtlijnen ? Tja , zoveel mogelijk op die rug slapen :wacko: . Als je op je zij ligt , je arm zo leggen dat je borst ertussen valt (in een holte) .

Ik heb dual plane , net zoals volledig achter de spier een redelijk zwaar herstel dus . Tot 10 mnd PO toch nog af en toe vervelende pijntjes hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

He B-cupje,

Fijn dat je even reageert, alhoewel ik minder blij ben met het vooruitzicht nog een aantal maanden me hier door heen te moeten worstelen. :wacko:

Maar goed je moet er iets voor over hebben.

Flink aan de melatomine en hopen een goede nacht.

bay bay petra :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.