Ga naar inhoud

vochtverlies uit borst 5 wkn PO


blondje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Blondje,

Goed dat je gebeld hebt,en wat goed dat de uitslag meevalt :35:

Ik had het toch gezegd,het moest goed komen :101:

En je medicijntjes goed innemen he(alé 't is precies of ik tegen mijn dochter praat).

En als genezen bent verdien je zeker en vast een nieuw setje van bij hunckemoller :1::6:

Groetjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, het is je gepermiteerd om mij wat te bemoederen haha :4:

Het zal nu wel snel goedkomen, het moet wel want volgende week wil ik al naar de hunkemoiler achter een nieuw setje :43:

Ben echt content, gisterenavond kwamen er nog maar 2 druppeltjes uit, anders stroomde het echt eruit.

Het zal nu wel vlug verbeteren met die aangepaste medicatie.

Geniet nog van het mooi zonnig weertje met de nieuwe bikini de komende dagen :126: !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blondje,

Goed dat de medicijnen al aanslaan,dan zal het wel vlug beter gaan met je :35:

Leuk dat je het mij permiteerd om jou te bemoederen,ben nu eenmaal ook een zorgzaam type :68:

Hoop van harte dat je volgende week voor een nieuw setje kan gaan,ik hoor het dan wel.

Ik ga nu wat genieten van het zonnetje(alleen bikini is no wat te koud :70: )

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hoi blondje,

mag ik vragen welke medicatie je precies moet nemen?

ik zit met hetzelfde probleem.

begin maart heb ik mijn borstvergroting gehad, alles goed verlopen.

tot 2 maanden na de operatie werden beide borsten dik en rood met gevolg dat er een gaatje op het litteken opensprong en er etter/vocht uit liep.

soms gingen die gaatjes dicht waardoor terug roodheid ontstond en het terug opengemaakt moest worden.

na lang daarmee te zitte zei mijn chirurg van opnieuw te opereren.

nu 3 weken geleden heeft hij ze terug opengemaakt en vanbinnen volledig gespoeld en de protheses er opnieuw in geplaatst.

maar nu 3 weken later verlies ik nog steeds heel veel vocht en er zijn al drains ingeweest hij zegt dat het een soort van huidinfectie/lichte afstoting is en dat we moeten afwachten.

hoop dat je dit nog leest zodat ik de medicatie wat jij ervoor hebt genomen aan hem kan voorstellen.

want ben het echt beu om zo rond te lopen :(

groetjes kell

Link naar reactie
Delen op andere sites

och lieve meid toch,

is helemaal niet leuk he! Ik kreeg ook een spoeling dan bij dr visser op goed geluk.

ik had tussen 25-50% kans dat het ging aanslaan en bij mij is het gelukt.

Wellicht ook omdat door al de antibiotica die ik al genomen had de bacterie sterk verminderd was en heel zwak.

Ik heb drie verschillende antibioticums genomen.

Het beste is een staaltje van het vocht opsturen naar het labo en onderzoek op laten uitvoeren.

Hierdoor konden ze bij mij zien dat ik geen allergie had (want andere prothese had ik ook geen probleem mee) en welke bacterie er gedood moest worden.

Op basis hiervan heeft mijn huisarts dan antibiotica voorgeschreven.

Ik hoop echt dat alles goed komt voor jou want het is een ware nachtmerrie, een mooie droom die stuk slaat.

Hou het kalm aan verzorg je goed en neem best zo een staaltje voor het labo.

Veel sterkte meid

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas heb ik misschien al 7 dozen antibiotica genomen, nu weer een doos.

er zijn bij mij ook al meerdere stalen genomen, ook gisteren weer een maar daar zijn nooit bacterien te vinden bij mij.

de chirurg zei dat het een soort afstoting is maar normaal zijn de borsten dan rood en gezwollen en dat is bij mij niet het geval.

als het zou blijven aanhouden moeten mijn protheses er voor een half jaar uit :(

daarmee dat ik nu zelf aan het opzoeken gegaan ben want ik hoop maar dat er een medicatie bestaat waardoor het stopt.

nu neem ik (buiten nu die antibiotica) helemaal niks in.

het is gewoon heel vervelend zoveel vocht verliezen dat het binnen het uur door mijn compressen heen zit, heel ongemakkelijk.

groetjes, kell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp je volledig, je wilt natuurlijk dat het goed komt he!

Kmoest ook heel tijd eraan denken dat ik maanden zonder borstjes ging moeten rondlopen.

Khoop dat het goed komt!

Mocht het een allergie zijn dan is het misschien beter dat je ook andere prothesen neemt

want anders kun je blijven sukkelen he meid.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kell

Vreselijk nieuws!! De ergste nachtmerrie dat je kunt tegenkomen.

Hebben ze niet gezegd dat ze andere zullen plaatsen waar je geen alergie aanhebt, inbegrepen in de prijs?

Dat kan toch niet dat je bovenop het uithalen van de prothesen nog eens je geld kwijt bent?!

Eerlijk gezegd is dat wat hun fout, vooraf konden ze toch hebben nagegaan of je er een allergie voor had?

Ik wens je heel veel sterkte toe meid en als er iets is, ben je steeds welkom!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

@blondje, het is een soort infectie maar omdat er geen bacterien te vinden zijn is de enige remedie ze eruit halen.

Ben daarstraks een 2e mening gaan vragen en die chirurg zei net hetzelfde.

Ze moeten er minstens een jaar uitblijven zodat de littekens soepel genoeg zijn om opnieuw te opereren.

Het geld krijg ik niet terug, helaas, deze operatie is nog gratis maar als ik er nieuwe wil is het normaal opnieuw volle pot betalen.

Voor een operatie moest ik (en ik denk iedereen) een papier tekenen waarop staat dat de dokter niet in fout is bij complicaties.

Zo lappen ze het aan je laars. :s

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het is gebeurd.

Heb wel geen pijn dus ook geen pijnstiller moeten nemen,

Terwijl ik als zelfstanige deze namiddag tot 21.30 heb gewerkt. (Omdat het echt niet anders ging)

Dus op zich voelt het wel beter aan nu inm vergelijking met ervoor.

Morgen mag ik pas zuivere compressen leggen, ben eens benieuwd.

Zou ze liever een tijd niet zien want nu zelfs met de compresses lijkt het alsof er nog minder overblijft dan mijn a van ervoor :(

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid toch, heb zo met je te doen!

Kan begrijpen dat je ze nog niet meteen wilt zien.

Wacht anders nog een paar dagen met de compressen te vervangen voor de spiegel en kijk pas na een paar dagen.

Kwou dat ik je kon helpen, want ik leef echt met je mee.

Toen het lekken bij mij begon storte mijn wereld toch ook voor even in en vooral die onzekerheid erover.

Heb nu zelfs na bijna 4 maanden dat ik de spoeling gekregen heb nog niet durven gaan zwemmen omdat ik bang ben voor infectie.

Je kunt zien wat je na een jaartje doet want nu heb je er wellicht even je buik vol van.

Ik moest trouwens ook een papiertje ondertekenen waarop stond dat ik mij ervan bewust ben dat ik kan sterven tijdens de operatie!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi blondje,

Ik heb gister erna gekeken.

Ben nu eigenlijk totaal plat :(

Nog minder dan voor mijn operatie.

Maar begin me erbij neer te leggen en denk dat ik het risico niet opnieuw durf te nemen.

Ik denk dat ik wacht tot na ik ooit kinderen heb mss dat dan ook wat meer overblijft.

Ik laat nu eerst mijn lichaam heel goed genezen.

Ik zou ook nog niet durven zwemmen als ik jou was.

Hoe graag je ook zou willen, moest ik het zijn zou volg zomer pas gaan dat je zeker niks oploopt.

Je hebt tenslotte ook al veel meegemaakt en nu stel je het goed he.

Doe maar voorzichtig ermee! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik wil toch even een reactie geven; Kell, ik leef verschrikkelijk met je mee! Ik weet hoe vreselijk je je kan voelen als ze toch verwijderd moeten worden. Bij mij zijn ze na 6 weken (na plaatsing) alsnog verwijderd. Hoe vreselijk ik het toen ook vond, achteraf was het wel beter, ook omdat ik heel angstig was of het nu wel of niet goed ging komen. Die onzekerheid vond ik nog het ergste. Bij de minste beweging was ik al bang dat het gaatje verder open knapte. Ik hoopte dat de vele kuren zouden aanslaan,maar niks hielp. Uiteindelijk is het niet goed gekomen en pas weken na de verwijdering wisten we pas wat het nu was geweest. Ik ben er echt kapot van geweest en heb lang moeite gehad met het resultaat. De eerste blik in de spiegel na de verwijdering heb ik echt als verschrikkelijk ervaren. Ben ook echt weken ziek geweest,ik had een zware stafylokokkeninfectie die verborgen zat achter de prothese en de etter kon zijn weg naar buiten niet vinden en is onderhuids naar de linkerkant getrokken met het gevolg dat het daar ook ging infecteren. Had lang geen infectiesymptomen.

Minimaal 3 maanden na de verwijdering mag ik pas weer aan eventuele nieuwe protheses gaan denken. Eerst moesten de wonden vanzelf dichttrekken, ze waren niet gehecht. Lichamelijk heb ik er een beste tik van gehad. Ook de vele kuren hadden een negatief effect op mijn gezondheid. Heb me lang ziek gevoeld.

Ik hoop dat je snel wat opknapt, de teleurstelling kunt verwerken en misschien je later toch weer kunt gaan verheugen op een eventuele nieuwe operatie. Ik wens je heel veel sterkte!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden

Blijkbaar komt die infectie dus toch wel frequent eens voor.

Het is jammer als je droom dan helemaal stuk slaat. Vooral voor jullie meiden.

Ik ging waarschijnlijk ook weken kapot zijn met het nieuws dat ze er voor een heel eind uit moeten.

Als ik daaraan dacht zei ik ook bij mijzelf, dat er dan maar geen nieuwe prothesen moeten komen, want het risico zit erin dat het weer infecteert en het is opnieuw een operatie.

Volgens mij is dit ook een eerste reactie omdat je zo teleurgesteld en verdrietig bent. Met de tijd zul je best kunnen beslissen wat je wilt.

Khoop dat je goed geneest meid!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi a,

Bij mij steken nu 2 drains.

En op zich ziet het er goed uit komt natuurlijk nog vocht uit maar hij zei dat dat weken kan duren.

Het enige waar ik me zorgen om maak is dat ik nu op het borstbeen een groot en diep gapend gat heb zo groot als een duim.

Hoop dat dat in orde komt.

Morgen moet ik op controle dus ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.

Pijn of ziek ben ik niet en desondanks ze weg zijn valt het qua vorm mooi mee.

Wil jij erna het opnieuw proberen?

Ik durf niet goed meer.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.