Ga naar inhoud

wel of niet med.slikken tegen de zenuwen


marriebarrie

Aanbevolen berichten

Ik heb op 2 mei mijn bv.

Zoals sommigevan jullie weten heb ik last van paniekaanvallen ,hyperventilatie en in het verleden een straatfobie gehad.

Normaal slik ik er niks voor en doe alles op eigen kracht.Eigenlijk houd ik niet zo van pilletjes omdat ik bang ben me raar te voelen en er verslaafd aan te raken.

Ik was vandaag bij mijn huisarts voor mijn dochter en tussen neus en lippen melde ik hem dat ik best wat angst heb voor het hele gebeuren.

Nou stelde hij voor als ik dat wilde 3 dagen van te voren te beginnen met oxzazepam,daarna gewoon te stoppen,dus eigenlijk voor het hele gebeuren.

Hij zei dat ik er maar even over moest nadenken of ik dat wilde.

Wat denken jullie...is dat misschien in mijn geval verstandig om te doen??Ik wil me niet laten remmen door mijn angsten.

Of gewoon gaan voor die bv en als ik daar ben en ik ben zenuwachtig geven ze me misschien wel iets.

Het gaat mijn puur om mijn gedachtes waardoor ik zenuwachtig word(bang voor het onbekende)

Zal ik ze wel halen en dan gewoon kijken of ik het nodig heb??

Wat is de uit werking van het spul,word je sloom en suf etc?

Hmm moet er duidelijk nog goed over na denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marrie, wat vervelend dat je je nu al zo druk maakt he!

Volgens mij raden de artsen medicijngebruik en pijnstillers af 1 week voor de operatie.

Ik zou voor de zekerheid toch even je pc bellen.

Misschien zegt hij wel dat hij iets voor je heeft op de operatiedag zelf?

Sterkte met je beslissing!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn pc vroeg er toen al naar of ik iets er tegen slikte.

Toen uik nee zei ,zei hij al dat het beter was omdat het de narcose tegen kon werken ofziets.

Ik wil die troep eigenlijk ook niet slikke.De zenuwen vallen nu mee maar ben bang dat het het weekend er voor erger word .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de week van tevoren van die Valeriaan-tabletjes genomen, een homeopathisch middel van dr Vogel (rustgevend). Misschien is dat een optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

zoals je weet heb ik ook last van angsten zo erg dat ik echt aan het twijfelen was of ik moest gaan

ik heb doorgezet en hoop dat jij dat ook gaat doen jij me goed gerust gesteld

hoop dat ik dat jou ook kan doen door je te zeggen dat je ervoor moet gaan als ik het kan kan jij het ook en het valt echt echt reuze mee bij mij is paniek uitgebleven wel heb ik even erg gehuild voor ik onder narcose ging en heb tot nu toe nog geen paniek gehad terwijl ik echt dacht dat ik dat zou krijgen omdat ik weet hoe ik ben natuurlijk

ik ben nu 4dgn po en heb 1 oxazepam op om te slapen

maar voor de rest gaat het goed

goetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou afzeggen ga ik niet hoor,ik wil het alleen zo min mogelijk stress vol voor mezelf maken hihihih

Dat janken zal ik zeker ook krjgen .

Ik moet dit gewoon doen.was ook niet de bedoeling dat mijn arts er iets voor zou geven het was een optie.

Ik denk ook dat ik het niet doe,ben veels te bang dat er teveel gezeur tijdens de narcose komt.

@Esje die valeriaan pilletjes had je nou het idee dat je er rustig van werd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me in ieder geval redelijk rustig, en ze hadden me misschien net zo goed een neppert kunnen geven, ik ben de week er redelijk mee doorgekomen in ieder geval. Daarbij ben ik ook niet meer op het forum gegaan (werd ik onrustig van, zit je weer de hele avond achter dat ding), en heb alleen relaxte dingen gedaan, dat helpt wel.

Ik heb in de kliniek niks gekregen voor de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer positief te denken

Ik kan in de laatste week nog beslissen of ik de pillen haal,en dan kan ik nog steeds beslissen of ik het neem of niet.

Ik moet er gewoon doorheen.

Dit is een van mijn ergste angste(narcose),ik zal vet trots op me zelf zijn als ik dat doorstaan heb!!!

Laat ik het zo zeggen:

IK wil het,IK wil het,IK wil het hahahahahaha

Ben nu zo dicht bij !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.