Ga naar inhoud

Rplay79: april 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik wacht echt met smart op een borstvergroting in het SLAZ maar helaas heeft Dr. van Selms een wachtlijst van hier tot.......

Heeft iemand enig idee of daar snel verandering in komt en zijn er mensen die al op de planning staan?

Groetjes

Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

bedankt dat je zo snel een reactie plaatst maar, ik heb gebeld of een andere pc plek had maar die neemt je niet over van zijn collega dus dat is een beetje het probleem anders was ik misschien ook al geholpen.

Ik vraag me af hoeveel mensen er nu op de wachtlijst staan want ik wil zo graag geholpen worden maar als ik volgende week nog geen datum heb, ik heb ook een consult aangevraagd bij boerhave, dan ga ik daarheen voor een borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dr van Selms zijn de wachtlijsten idd enorm!

Je zou kunnen kijken of hij je in de j.v Gooyen kliniek kan helpen, dat scheelt enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat met hetzelfde probleem, en wilde mij heel graag laten opereren door Dr v Selms.

Ik had ook de jvg kliniek gebeld en daar zeiden ze wel dat hij waarschijnlijk 13 april een extra spreekuur houdt.

maar het slaz zit tot augustus/september vol.

Ondertussen ben ik vorige week vrijdag 1 april op consult geweest bij Dr Plovier in België en volgende week 14 april laat ik mijn Bv bij hem doen.

Groetjes,

Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gewoon even bellen.

Mijn wil hij daar niet opereren aangezien m'n bvk ongeveer 3 uur ok tijd wordt( gaat nogal wat af,...) en hij dan liever in het ziekenhuis is in een volledige ok.

Gewoon vragen!

Liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga het JvG maar even bellen ze hebben vast wel een uurtje de tijd om mijn borstjes op te vullen.

Het is daar volgens mij wel duurder maar dat komt wel goed ik ga ook niet tot sept. wachten

Thanks meiden ik houd jullie op de hoogte hoe dat gaat aflopen.........

Nou ze gaan me terugbellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

groot gelijk!

het scheelt vast erg veel in tijd,

dr van Selms opereert alleen op maandag in het SLAZ, dus dan loopt zo'n wachtlijst ook snel op :145:

en als we de keuze eenmaal gemaakt hebben moet het natuurlijk zo snel mogelijk hè! :01:

succes hoor, en laat het nog even weten, ik wil wel weten hoeveel sneller het daar gekund had :103: , als het daar gekund had!

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Op het buikwandcorrectie forum geeft Dr. van Selms ook advies en tips, en daar zie je bij de pc-vraagbaak dat hij uitlegt waarom hij zulke lange wachttijden heeft..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies,

nou ik kan gewoon niet beschijven hoe ik me voel. Gister was ik nog zo down ivm de wachtlijsten. Nu is er iemand uitgevallen en hebben ze mij gelijk gebeld!!!!! Tja als je ze maar lang genoeg blijft stalken ve4rgeten ze je niet......

Nu wordt ik over 1week geopereerd!!! Ik ben echt zo blij!!! Ik moest gelijk komen om te passen en naar de anesthesist te gaan.

Super Super Super en nog belangrijker, ik wordt gewoon geopereerd door de PC die ik wil!!!

ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er echt super blij mee. Vind het wel heeeeel eng nu het zo dichtbij komt.

Maar ik hoor van vele dat het allemaal wel meevalt. Pijn is tenslotte als je iets hebt waar je aardig ziek van bent en nu leef je ergens naartoe!

Naat hopelijk iets heel moois!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.