Ga naar inhoud

Voor de spier of Dual plane??


Aanbevolen berichten

Haii meiden!

Ik ben aan het twijfelen.. (dat krijg je als er een TE lange tijd zit tussen je consult en bv ;) )

Ik zou ze in ieder geval voor de spier krijgen (dat was mijn wens) omdat ik altijd dacht dat dat het natuurlijkst eruit zou zien,

in overleg zou dit ook makkelijk gaan en dit is zo opgeschreven.

Nu ben ik toch aan het twijfelen na wat topics te hebben gelezen en ik zie toch meer Dual plane plaatsingen dan voor de spier!

Ook bij meiden die genoeg weefsel hadden (zo gezien te hebben) hebben ze dual plane gedaan.

Nu ben ik dus aan het twijfelen gegaan, ik ben namelijk nogal smal en wil niet dat het er TE nep uit gaat zien, en dan bedoel ik echt dat je de vorm gaat zien de randen etc..

Ik heb mijn pc hierover gemaild en hij vertelde me dat beide niveaus bij mij zouden kunnen. Dual-plane geeft een iets geleidelijker beeld vertelde hij, en zijn voorstel is dan toch dual-plane en tijdens de operatie bekijken wat he mooiste valt. (druppel of rond)

Wat moet ik nou?? Nou weet ik het echt niet meer,

ik heb altijd het idee gehad bij achter de spier (en dan ook dual plane) dat het er allemaal zo strak uit komt te zien, maar toch zie ik bij heel veel meiden hier het tegenovergestelde, en met voor de spier ben ik bang dat het er misschien bij mij toch te nep uit komt te zien ondanks ik genoeg weefsel heb en dat ze misschien gaan hangen?

Mijn wens was projectie naar voren en krijg extra high profile (klopt het dat dit met projectie te maken heeft??)

Hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook net geantwoord in een ander topic

Lastig he die keuzes maken.

Ik heb ze voor de spier 450 cc. Ik zit op een E cup maar idd protheses borsten lijken nu eenmaal kleiner.

Ik wilde ze graag voor de borst omdat de meest natuurlijke plaatsing is. Maar dan moet je wel genoeg eigen weefsle hebben anders kun je de randen zien of zelfs voelen. Ik voel geen randen en zie geen randen bij mijzelf en ik heb hele natuurlijke borsten gekregen. Foto's staan in de gallerij.

Mijn borsten bewegen mee en als ik lig gaan ze ook opzij.

Met achter de spier plaatsing heb je meer kans op vervorming van de prothese bij aanspanning van de borstspier en ze bewegen minder mee.

Maar goed dit is wel beter als je weinig borstweefsel hebt.

Ander voordeel van voor de borstspier plaatsing is het herstel, deze is minder zwaar dan achter de spier of dualplane.

Ik heb gevraagd of het eerder zou gaan hangen maar de arts zei dat dit alleen zou gebeuren bij grote protheses. Natuurlijk wel na 20 jaar ofzo maar niet vrij snel.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf wou ook graag voor de spier omwille van het herstel, maar mijn pc stelde mij tussen de spier voor. Ik had nochtans genoeg weefsel en mijn huid was dik genoeg! Ik was hier in eerste instantie bang voor,want ik had geen rekening gehouden met een langer herstel. De voordelen van 'tussen de spier' maakten dat ik daarvoor gekozen heb:

- natuurlijker resultaat

- randen zijn niet zichtbaar

- geen kans op rimpelvorming,wat voor de spier wel kan optreden

- stevigere borsten

- ronde protheses geven bij plaatsing tussen de spier het effect van anatomische protheses

Nadeel is wel dat het herstel pijnlijker is en je borsten meer tijd nodig hebben om zich definitief te settelen.

Ondertussen ben ik 5 dagen PO en ik moet zeggen dat ik bijna niks last meer heb. Alleen af en toe een trekkerig gevoel en nog wat druk! Ik heb de eerste 2 dagen PO het meeste pijn gehad, maar dit viel an sich wel mee!

Veel succes met je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx meiden voor jullie reacties!

Jayro: die van jou zien er idd heel natuurlijk uit en het idd pijnlijker dual plane en het herstel duurt schijnbaar langer maar dat heb ik er wel voor over. :)

Prettyboobs: jou punten trekken mij toch wel over de streep om toch voor dual plane te kiezen.

Gewoon zekerheid dat je geen randen gaat zien, en dat ze idd wat steviger zijn.

Hoe lang blijf je thuis?

Ik heb nl gezegd omdat ik ze voor de spier zou krijgen ik aan 2 weken wel genoeg zou hebben, maar zal ik daar wel genoeg aan hebben nu ik ze tussen de spier krijg? Mijn baas zal er niet blij mee zijn, maar ik denk dat ik de pc een briefje laat schrijven als "bewijs" (of hoe moet ik dit aanpakken)

En hoeveel cc valt er weg met dual plane? 50cc of minder?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm....mijn ervaring is dat je voor de spier ook wel van die 'bollen' kan hebben...ik denk dat het afhangt hoeveel cc je neemt...maar als je voor de spier veel cc neemt,gaan ze toch een pak sneller hangen denk ik.

Bij dual plane zit eigenlijk alleen maar de bovenkant van de prothese tussen de spier...maar daardoor zit ze wel steviger vast uiteraard.

Vrouwke, ik ben met de operatiedag inclusief in totaal 10 dagen thuis...en dat is perfect! Het herstel valt echt heel erg goed mee...geloof me, ik was er ook bang voor dat ik aan 10 dagen niet genoeg zou hebben... Ik denk dat het ook afhangt welke chirurg je hebt, de ene maakt mss de spier helemaal los, de andere niet...

Ik dacht dat je zo'n 20 cc verliest tussen de spier en 40 cc achter de spier. Ik ben in elk geval meer dan tevreden met mijn 300 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt wel prettyboobs dat je bollen kan hebben, als je voor een plaatsing kiest voor de spier met weinig borstweefsel.

Heb je wel genoeg borstweefsel dan is de voor plaasting de meest natuurlijke manier.

Vind dat je gewoon goed moet kijken naar de natuurlijke situatie en dan het beste daaruit kiezen.

Vrouwke mijn buurvrouw heeft dualplane en is na 2 weken gaan werken maar dat viel haar wel zwaar. ms ook afhankelijk wat voor werk je hebt.

Maar goede keus hoor dual plane! het beste van beiden zeggen ze he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane plaatsing is minder natuurlijk als voor de spier toch...??

voor de spier is toch de natuurlijkste plaatsing die je maar kunt hebben..

Ja dat is volgens mij wel waar maar het hoeft er niet natuurlijker uit te zien..

Ik wil nogal een cup voor mijn lichaam en ik heb wel genoeg weefsel maar ben toch bang dat het er bij mij minder mooi uit gaat zien als bij iemand anders.. en ik ben bang dat als ik straks zwanger word ze toch gaan hangen..

Vrouwke, ik ben met de operatiedag inclusief in totaal 10 dagen thuis...en dat is perfect! Het herstel valt echt heel erg goed mee...geloof me, ik was er ook bang voor dat ik aan 10 dagen niet genoeg zou hebben... Ik denk dat het ook afhangt welke chirurg je hebt, de ene maakt mss de spier helemaal los, de andere niet...

Ik heb morgen een telefonische afspraak dus dan zal ik het allemaal nog eens navragen! En ook over de plaatsing.

Vrouwke mijn buurvrouw heeft dualplane en is na 2 weken gaan werken maar dat viel haar wel zwaar. ms ook afhankelijk wat voor werk je hebt.

Ja daarom, liever 3 weken, toch voor mijn gevoel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het twijfelen.. (dat krijg je als er een TE lange tijd zit tussen je consult en bv ;) )

ik begrijp je helemaal. mijn eerste consult was in december en operatie is in juli (zo geregeld voor mijn werk). elke dag ben ik ermee bezig en elke dag twijfel ik wel over iets. gek worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreselijk he Boke!!

Waar twijfel je nu over?? :36:

Nou ik heb het toch geregeld op het werk zonder hulp van de arts.. gelukkig :D

3 weken thuis (hopen op mooi weer dus!! Want neem eigen vakantie dagen op) :28:

Mocht je van je baas niet de ziektewet in Vrouwke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane betekend dat de prothese mooi afgedekt wordt aan de bovenkant, dan zie je dus geen randen vd prothese, en de onderkant ligt boven de spier, dan hou je dus juit wel een natuurlijke beweging, en een vloeiende overloop van je borstkas naar je borst, als het net gedaan is dan is de spier gezwollen, bij mij maar 3 dagen, en daarna zakt het en is het alsof er geen prothese inzit! En je zal later nooit "hangborsten" krijgen, omdat ie niet alleen los in je vel hangen! :-) snap je het een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankzij deze topic twijfel ik nu ook over voor de spier of dual plane dus komt er nog eens bij :wacko:

ik denk ook vooral aan mijn werk want heb redelijk intensief werk met trekken en sleuren dus hoop dat ik met collectief verlof genoeg zal hebben. op het werk weten ze voor de rest van niets. weet ook nie of ik ze op de hoogte zou stellen of gewoon ziekeverlof moest het nog nie gaan. aantal cc vraag ik me ook af maar daar kan ik nie anders dan op pc te vertrouwen. hoe en wanneer mijn ma op de hoogte brengen... en noem maar op. zal blij zijn als het erop zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane betekend dat de prothese mooi afgedekt wordt aan de bovenkant, dan zie je dus geen randen vd prothese, en de onderkant ligt boven de spier, dan hou je dus juit wel een natuurlijke beweging, en een vloeiende overloop van je borstkas naar je borst, als het net gedaan is dan is de spier gezwollen, bij mij maar 3 dagen, en daarna zakt het en is het alsof er geen prothese inzit! En je zal later nooit "hangborsten" krijgen, omdat ie niet alleen los in je vel hangen! :-) snap je het een beetje?

Ja het klinkt super :P en eigenlijk hetzelfde effect als anatomische lijkt het voor mij,

net nog even gebeld en hij kijkt toch wat het mooiste is tijdens de operatie (OF voor de spier OF dual plane)

maar ALS ik ze dual plane krijg dan zou hij ronde plaatsen zei hij.

Was alleen bang dat ik minder projectie naar voren zou hebben met Dual plane maar dat hoop ik dan maar niet en anders vraag ik om iets meer cc eventueel. Of zal dit meevallen?

Ik heb twee banen, bij de 1 zonder problemen. De ander gaat meer problemen opleveren. Moet ik nog even zien hoe het loopt.

Hmmm dat is altijd lastig ja! Heel veel succes in ieder geval meid.

dankzij deze topic twijfel ik nu ook over voor de spier of dual plane dus komt er nog eens bij :wacko:

ik denk ook vooral aan mijn werk want heb redelijk intensief werk met trekken en sleuren dus hoop dat ik met collectief verlof genoeg zal hebben. op het werk weten ze voor de rest van niets. weet ook nie of ik ze op de hoogte zou stellen of gewoon ziekeverlof moest het nog nie gaan. aantal cc vraag ik me ook af maar daar kan ik nie anders dan op pc te vertrouwen. hoe en wanneer mijn ma op de hoogte brengen... en noem maar op. zal blij zijn als het erop zit

Wat heeft jou pc je geadviseerd?

Als je twijfelt of je het wel of niet zal zeggen op je werk dan zou ik het niet doen,

ik kan mijn mond niet houden omdat ik me er zo op verheug en ik schaam me er niet voor dus ik heb het gewoon verteld. Maar als je het liever niet hebt dat mensen het weten, gewoon niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft jou pc je geadviseerd?

Als je twijfelt of je het wel of niet zal zeggen op je werk dan zou ik het niet doen,

ik kan mijn mond niet houden omdat ik me er zo op verheug en ik schaam me er niet voor dus ik heb het gewoon verteld. Maar als je het liever niet hebt dat mensen het weten, gewoon niet doen.

pc heeft 320-330cc rond voor de spier voorgesteld. maar hij ging ook nog kijken op moment zelf wa beste uitkomt.

ik werk in mannenfabriek dus ze zullen het zeker wel opmerken maar ga er zo weinig mogelijk over zeggen. nie omda ik me schaam maar die venten moeten daar nie te veel over weten. ik ga het ook nie zeggen zoda mijn baas nie moeilijk kan doen als ik nog nie kan werken na verlof. we zullen wel zien è

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Waarom kies je niet anatomische voor de spier?

Is het heel natuurlijk en heb je minder kans op nep effect? :blush: Je zegt dat voor ze spier je voorkeur heeft ;)

Ik heb zelf ronde dual-plane en ben heel tevreden het is heel natuurlijk :136: Ook voelen ze lekker zacht!!

Succes meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh

Dat was in eerste instantie ook de bedoeling, maar dan ben ik alsnog bang dat het te nep eruit gaat zien en dan bedoel ik randen.. als ik nou rond de 300 zou krijgen zou het nog wel gaan naar mijn idee maar de cc's die ik krijg denk ik niet..

Maar hij kijkt dus OF anatomisch voor de spier OF ronde dual plane,

hij zei wel dat de ronde versie zodanig verbeterd is dat ze ook meer een natuurlijke vorm aannemen? Nou ja dat hoop ik dan maar ;)

Nog een weekje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.