Ga naar inhoud

Ander profile dan afgesproken!!!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. 4 weken geleden geopereerd bij bergman kliniek. Afgesproken met pc dat ik medium profile zou krijgen. Eenmaal thuis even opzoeken op internet wat voor proteses ik nou heb gekregen en ik vul de afkorting in wat erop mijn garantiebewijs staat. Nou kwam ik tot de ontdekking dat ze high profile heeft geplaatst in plaats van de medium profile. Vond ik vreemd maar oke ik ben blij met mijn borsten. Nou een paar weken verder ga ik het wel een beetje vervelend vinden dat mijn pc gewoon eigenlijk verkeerde heeft geplaatst. Over 2 weken heb ik weer controle en ga dit toch even aankaarten. Alsof het niks is... Toch onzorgvuldig mee omgegaan!! Wat vinden jullie hiervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Vind het eigenlijk niet kunnen dat je pc zonder overleg high profile geplaatst heeft, ondanks dat jij blij bent met je boobs.

Je spreekt iets af, en je gaat er vanuit dat dat dan ook zo gebeurd.

Zou het zeker melden aan haar.

Succes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mama,

Ja ik vond het ook al zo vreemd bij jou. In je profiel stond dat je net als Andrea en mij medium profile, ronde protheses en dual plane zou krijgen. Later las is ergens dat je high profile gekregen had.

Vandaar dus ook mijn vraag aan jou gisteren.

Ik heb inspira TSM345 gekregen en jij?

Ik vind jouw borsten trouwens wel heel mooi hoor :123:

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm jaa een beetje vreemd idd.misschien dacht ze op het moment zelf dat dat beter was???of heeft ze de verkeerde besteld ...ik zou het ook zeker aan kaarten.zo hou je er een beetje rare smaak van in je mond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had dus eigenlijk TSM385 moeten krijgen? Raar zeg!

Een paar dagen voor de operatie werden we door de anesthesist gebeld,

hij heeft toen nog aan mij gevraagd of ik idd de tsm345 zou krijgen.

Heeft hij jou niets gevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje lekker apart is dat zeg... Zou het zeker aan kaarten meid. Hoe blij je ook bent, het was nu eenmaal niet de afspraak die je had gemaakt :excl:

Sluit me helemaal aan bij Fem. want dat kan natuurlijk niet zomaar...

En misschien heeft ze er inderdaad wel een reden voor gehad, maar dan had ze dat achteraf meteen moeten vertellen.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.