Ga naar inhoud

Bettyboops : 8 april 2011 : Dr. ? : Atrium Heerlen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Femmel, vrijdag 8 april krijg ik mijn BVK. Na 5 jaar erover nagedacht te hebben heb ik de stap gezet om ervoor te gaan. Ik heb cup 85G en het wordt nu een bescheiden D. :59:

Met als gevolg dat het allemaal heel snel gegaan en ik nu in spanning zit voor komende vrijdag.

Dinsdag zie ik mijn PC maar zoals het nu uitziet wordt er bij mij gewerkt met de anker methode. Ik ben goed op de hoogte van het wel een wee (heb er tenslotte ook lang over gedacht)maar kijk er echt naar uit.

Nog niet voor de mooie BH's maar om eindelijk van mijn nek/schouder/hoofdpijn af te zijn.

Ik hoop na de operatie niets anders dan positief te kunnen schrijven over mijn ervaring.

Ik heb de lijst overgeschreven over wat je niet moet vergeten mee te nemen naar het ziekenhuis (labello had ik nooit meegenomen, maar ozo handig)

Mijn dochter van 5 jaar heb ik zo goed als het kan voorbereid op hoe is mama na de operatie. Wel op kleuternivo natuurlijk. Zij gaat voor mama zorgen zijn haar woorden. Kan ze haar dokterskoffer goed gebruiken.

Ik wil nog even zeggen dat dit forum een verademing is....duidelijke informatie en hele fijne tips.

ik hou jullie op de hoogte.

groet femmel :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Femme :116: ,

Gefeliciteerd dat je al zo snel je BVK hebt...prutseke heeft het op dezelfde de dag..dan zijn jullie :1bouncingboobs: buddies..Zal idd een hele verademing zijn als je eindelijke normale boobs hebt straks..Als er nog vragen zijn vraags ze gerust..check ook even in de algemene borstverkleining forum the topic over citroen thee/sap tegen zwelling...heel handig :46:

liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Femmel,

Welkom bij ons lotgenoten haha....ik ga 9 mei voor een borstverkleining en ben er ook al jaren mee bezig maar ik wist dat ik eerst moest afvallen en dat lukte maar niet. Nu de knop definitief om is en ik inmiddels 10 kg ben afgevallen (intussen weer 600 gram eraf overigens haha) kon het eindelijk zijn doorgang vinden.

Spannend...want 8 april das deze week al!!! Wow, ik voel de vreugde in je bericht...ik heb er zelf ook super zin in. Ik heb een dochter van bijna 8 jaar (24 apri) die vind het maar niks dat mama naar het ziekenhuis moet haha, maar ze gaat zeker heel goed voor me zorgen.

Ik hoop dat alles goed gaat maar dat zal vast wel, en dat je een blijer mens wordt na je bvk.

Alvast superveel suc6!

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Femmel,

welkom hier op dit forum,

ik ben ook vrijdag aan de beurt. Na jaren van het erover nadenken, heb ik in jan. ook de stap gezet.

Nu heb ik wel een lange periode moeten afwachten maar vrijdag is dan ook niet lang niet meer he!

Ik kijk er ook volledig naar uit.

Moet je ook 1 nachtje blijven?

Nu het word spannend want het is een drukke week hoor in bvk's deze week.

Lesia 6april, Vicky en Es op 7 april , en Wij op 8 april en Jelly op 11 april.

het zal de week van de verslagjes worden.

Groetjes en als er vragen zijn vuur maar af he!

Ook kan je ev. mijn topic al eens lezen, daar staan ook al een en ander in dat

ik van vragen had, misschien dat je daar ook wat aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Femmel,

Welkom! :D

Heb je titel een beetje aangepast, als je ook nog eens je dokter laat weten zetten we dat ook bij in je titel!

Wat spannend, vrijdag al aan de beurt! :43: Veel succes alvast en wat schattig van je 5 jarige dochtertje dat ze voor jou zal zorgen hihi :88:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmel,

Leuk he, hoe die kleintjes reageren.

Ik heb het de kleinste van mij nog niet verteld (6jr) omdat ze "mamma's lange borsten" juist zo mooi vindt.. haha

Zelf ga heb ik 18 april mn eerste consult, en zit dus nog helemaal in het begin van het traject.

Laat je weten hoe alles verloopt?

Sterkte vrijdag!

Liefs Hilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Femmel!

Wat lief dat je zo'n leuk klein verpleegstertje krijgt,... Het is misschien handig de stethoscoop even "kwijt te raken", het is daar straks niet zo'n goed moment voor!

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag Femme!!! :1bouncingboobs: ...voor je het weet heb je je nieuwe :1boobs::145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Femmel,

ik had je nog geen welkom geheten maar bij dezen! Het zit er al op voor je, Ben erg benieuwd hoe het gegaan is en hoe je je voelt!

Sterkte in ieder geval met het herstellen! Ik zal je topic in de gaten houden want heb straks toch niets te doen hahaha

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

het is alweer 10 dagen geleden voor je dat je je bvk heb geahd. hoe is het nu met je..? en helpt je dochtertje je goed haha. echt een schattig kind:D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.