Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik heb een vraagje. Ik ben nu 16 maanden po, en ik merk dat mijn linker borst nog steeds niet zo mooi is als mijn rechter. Het lijkt net of mijn eigen borst iets te zwaar is. Het hangt er een beetje overheen. Ik vind het zo moeilijk uitleggen. Ik heb dacht ik een tijd geleden hier op het forum al eens zo'n topic gezien met een foto erbij, maar kan die jammer genoeg niet terug vinden. Ik heb mijn borstvergroting een jaar gegeven, dusse van mij mag mijn linkerborst nu wel net zo mooi zijn als mijn rechter hihi.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen !!

Alvast bedankt dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guapamalaga,

Oh wat jammer zeg, ben je al naar je pc terug geweest? :(

Heb even rondgesnuffeld op het forum, denk dat ik die topics die je bedoelt gevonden heb:

Double bubble

BV : complicatie : Yazzzmin

Hopelijk haal je er iets uit waar je iets aan hebt. Als je nu 16 maanden po bent lijkt het me niet waarschijnlijk dat het nog vanzelf goed zal komen. Zou je zeker aanraden terug te gaan naar je pc, als je dat nog niet hebt gedaan, en te proberen tot een oplossing te komen voor je probleem.

Veel sterkte!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames!! Ik ga morgen gelijk bellen. Ik had het bij de eindcontrole al gezegd, toe was het veel erger. Het zou goed komen, en moest het toch echt een jaar geven. Nu een jaar later, is het zeker minder geworden, maar nog niet niet helemaal mooi. Jeetje ik baal er wel van. Dit gaat vast niet vanzelf bijtrekken, operatie enigste oplossing? mmmm weet niet of ik dat wel zou willen. Ben ik weer uit de running, of ligt het eraan wat ze gaan doen?

twijvels twijvels , ik zit mezelf gek te maken geloof ik :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guapamalaga,

Gewoon terug gaan naar je pc, die kan het het beste inschatten of het nog verder zal verbeteren of een ingreep eventueel nodig zou zijn. Geen idee of je dan weer lang uit de running zou zijn?! Succes iig!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.