Jump to content

Eliza : 31 maart 2011, dokter Nio, Parkkliniek

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Hier een verslag van mijn BV die ik gisteren op 31 maart heb ondergaan.

En wat keek ik hiernaar uit.`eigenlijk was het met de zenuwen allemaal wel goed te doen.

Ik moest er om half 8 zijn maar we waren er om vijf over half 8.

Dat heb je dan als je dicht bij woont dan denk je al snel dat je niet veel tijd nodig hebt, maar als er iets tegen zit ben je natuurlijk al te laat.

Aangekomen hebben we ons gemeld en mochten mijn vriend en ik al vrij direct mee naar de eerste verdieping.

Daar mocht ik even op een kamertje mezelf omkleden en wachten tot ik zou worden gehaald.

Toen ik werd gehaald mocht mijn vriend niet verder mee, dus snel een kus.

Toen mocht ik gaan liggen en werd het infuus ingebracht, dokter Nio kwam aftekenen, een heus kunstwerk, wat ik hem overigens ook echt vind "een kunstenaar"

Uiteraard wat foto's, en ik dacht hard op na......is er nog wat aan te doen :67:

Meegenomen naar de operatie kamer, kreeg in morfine in mijn infuus en mocht ik nadenken over een vakantie bestemming.

Curacao is wel mooi, en toen zei ik nog dat het wazig werd.....en weg was ik.

toen ik een beetje wakker werd moest ik heel even bedenken wat er gebeurd was, maar toen ik da eenmaal onder controle had greep ik met alle kracht naar de lakens om te kijken of het echt zo was......JAAAAA daar zijn ze dan, in VOL oornaad....

Aangekomen op mijn kamertje twee heerlijke boterhammen gehad met kaas en een kopje thee.

En daar kwam mijn mannetje dan, ook helemaal happy.

De pijn vind ik reuze meevallen, maar ik heb ze dan ook op de spier, wat natuurlijk wel scheelt.

Ik heb een band aan de bovenkant die dan ook behoorlijk strak zit. Dat is dan ook het enigste.

De kinderen heb ik alles zo goed als ik kan proberen uit te leggen wat er allemaal is gedaan, en die zijn wel onder de indruk van mama's new boobies.

Ik ben benieuwd hoe of wat ze op school gaan vertellen, misschien wel helemaal niets, maar de kans is er wel. hahaha

Ik vind het erg moeilijk om helemaal niets te doen in huis, ik zie overal wel iest.

Mijn vriend is nu even wat mensen aan het werk zetten en dat komt ie weer naar huis.....dus de borden staan hier nog, en kopjes van gisteren avond....lastig,

Ik mag niets van hem doen maar als je niet beter weet!!!

In ieder geval super gelukkig en ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat worden.

`van een hangende lege c......naar een mooie D :1bouncingboobs:

gefeliciteerd hoeveel cc heb je gekregen? Laat je lekker verwennen want voor je het weet doe je teveel, niet naar kopjes kijken en troepjes maar zeg tegen jezelf: vanaf volgende week ga ik beetje bij beetje proberen om het op te bouwen...misschien helpt het, bij mij wel iig!

Sterkte!!! :rolleyes:

Hé Eliza,

Een hele dikke proficiat met je nieuwe boobies!

Super dat je ni zoveel last het! Hoe was je nacht?

Mijn man helpt me heel goed met het huishouden, maar toch zoals je zegt blijft er hier en daar iets liggen. En dan doe ik het wel, als het maar klein huishoudelijk werkjes zijn. Ik heb deze morgen nog de afwasmachine leeggemaakt op het gemakje, en het lukte me wel aardig!

Veel succes met je herstel, hoe lang ben jij thuis?

Wat voor werk doe jij?

Groetjes,

Yola x

Hey Eliza,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :64: Heb even je naam bijgezet in je titel, wens je een voorspoedig herstel en zeker rustig aan doen, ook al heb je geen pijn het is niet goed voor je herstel!

Liefs, :54:

Bedankt allemaal, heel fijn dat jullie zo mee leven.

Ik ben wel een beetje terug gekomen van het feit dat ik niet veel last heb.

Ik kreeg om een uurtje of 11 vanmorgen toch wel behoorlijk last, en heb toen maar trouw mijn medicijnen genomen.

Voel me daardoor wel iets beter, alleen erg moe van de nacht, phoe.

Yola, ik werk niet ik ben full time moeder/huisvrouw, en moet dus nu mijn werk uit handen geven....haha lastig hoor.

Wel gaat mijn man op 14 april 10 dagen weg, ik hoop dan toch wel aardig hersteld te zijn.

Ook ons zoontje 10 april jarig en dat willen we wel vieren.

Maar de helft van de mensen die komen weten niet van mijn bv af, en dat wil ik graag zo houden, dat is wel een uitdaging denk ik zo hahaha.

:4:

oo meid van harte met je twee nieuwe aan winsten.Ik ben benieuwd of je er opmerkingen over krijgt!

En oo wat herken ik dat,ik denk dat als ik geholpen ben ik ook vreselijk mijn best moet doen om niks te doen.Ou dat nou moeder eigen zijn hahaha.

Ik wens je een heel; voorspoedig herstel enne OP NAAR DE ZOMER!!

Hoi Eliza,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!!!!! :1big_boobs:

Echt fijn dat alles je zo is meegevallen meid. Geniet lekker even van de rust die je nu hebt.Voor je het weet is dat voorbij.

Ik wens je een goed herstel.

Groetjes Mireille

Ook van mij een felicitatie met je nieuwe boobs,tja,dat huishouden he?

Gewoon ff loslaten en bijkomen van je operatie,ook al heb je ze voor de spier,je moet toch naar je lichaam luisteren en je rust nemen.

Gr,finimal

Hoi Eliza,

Van harte met je nieuwe borsten!! Mooi dat alles zo goed is gegaan :1:

Je moet je pijnstilling de eerste week wel trouw nemen hoor!

En ja dat huishouden he, proberen de boel de boel te laten. Ik heb zelf ook kinderen, dus het is meestal zomaar weer een rommeltje :6:

Ik ben nu 3 wkn PO en doe nu alles weer. Maar de eerste 2 weken heb ik echt niks gedaan.

Laat je maar lekker verwennen!

Groetjes Xanaa

Hey meid,

Gefeliciteerd met je boobs!! Hier nog een Nio fan!

Vind die man ook echt een kunstenaar. ben erg benieuwt naar je foto's, hoeveel cc's heb je gekregen?

Laat je lekker vertroetelen, pak je rust en geniet van je nieuwe aanwinsten :D

Liefs Fem :116:

Hai Eliza,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Via de gallerij kwam ik op je profiel en topic terecht :D

Ook ik ben een Nio-fan :14:

Ik heb ze ook voor de spier geplaatst gekregen en vraag me nu af waarom jij wel een band hebt gekregen en ik niet; lijkt me vooral heel naar :blink:

Heel veel succes met je herstel :71:

Ik had ook veel moeite met het toe kijken hoe het huishouden werd gedaan met de Franse slag, maar je lichaam geeft ook meteen aan wanneer het genoeg is als je het toch stiekem doet... Dus luister vooral naar je lichaam dan! :35:

Liefs :116:

Hai Eliza,

Leuk om je verslagje te lezen :-D..

Fijn dat ook jij je goed voelt..moeilijk he dan om rustig aan te doen?!

Borsten geven het zelf aan wanneer het genoeg is vind je niet ;-)

Ik wens je een voorspoedig herstel!! :116:

Liefs Audje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.