Ga naar inhoud

HalfIrish : 8 maart 2011 : Dr.de Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Een paar weken geleden mijn operatie gehad, erg spannend allemaal! Gelukkig was ik goed voorbereid want enkele weken eerder was ik al in Haarlem geweest om alles nog eens goed door te nemen met Dr. de Boer dus ik ging met een goed gevoel naar de kliniek in Amstelveen. Daar aangekomen werden we ontvangen door de receptioniste ze vertelde ons dat we nog even moesten wachten en dat ik dan opgeroepen zou worden om bij de anestesist een vragenlijst door te nemen, omdat ik toch een beetje nerveus was vroeg ik of het mogelijk was of we daar samen heen mochten gaan dan voelde ik me toch een beetje geruster en wist ik zeker dat ik niets over het hoofd zou zien, dit was geen enkel probleem. De anestesist was een rustige man en stelde me heel erg op mijn gemak, boven werd ik ontvangen door een vriendelijke verpleegster en kort voor de operatie nog even met Dr. de Boer gesproken. Voordat ik onder zeil ging werd er nog een soort van Ierse mop verteld, ik moest lachen, goeie truc bleek later want ik werd ook weer met een glimlach wakker. Na een tijdje voelde ik me al wat beter en kreeg een kopje thee met een beschuitje aangeboden dat smaakte goed. De verpleegster kwam regelmatig even langs om te kijken hoe het ging en of ik nog pijnstillers nodig had. Ook de anestesist kwam aan mijn bed om te checken hoe het ging. Inmiddels was mijn man al gebeld dat alles goed was gegaan en dat hij kon komen om mij op te halen. Ik was de laatste patient die dag en de verpleegster vond het goed dat hij naar boven kwam, er waren geen andere dames meer op de kamer. Na nog wat gekletst te hebben zijn we naar huis gegaan, ik heb gelukkig weinig pijn gehad en ben heel tevreden met het resultaat. Nu inmiddels drie weken later ben ik nog steeds tevreden en blij dat ik het gedaan heb, ik begin een nieuwe periode in mijn leven!!!

Groetjes Bab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bab,

Welkom! :D

Fijn dat alles zo goed is verlopen en je zo tevreden bent met je nieuwe aanwinsten! Hoeveel cc heb je gekregen en hoe is het geplaatst?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.