Ga naar inhoud

Donna93 : 2 mei 2011 : Dr. van Renterghem : St. Augustinus Ziekenhuis : Wilrijk.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Donna en ik ben 17 jaar oud (ik word 18j in juni)en ik laat op 2 mei en BV uitvoeren bij Dr. Luc Van Renterghem in het St. Augustinus ziekenhuis in Wilrijk.

Ik heb me altijd heel onzeker gevoeld over mijn borsten en ik weet dat ik er nooit vrede mee zal kunnen nemen. Ik wil het onzekere meisje achter me te laten en eindelijk vrouw te worden.

Ik heb nu een kleine 75 A en zou naar een 75 C/D willen gaan, met plaatsing onder de spier. Ik ben reeds op consultatie geweest en ik heb meteen de datum vastgelegd.

Omdat ik volgend jaar ga studeren wou ik nog voor de zomer mijn BV hebben, zodat mijn medestudenten het niet zullen weten en geen vooroordelen zullen hebben. Ik weet dat ik erg jong ben, maar ik ben heel zeker van mijn keuze en ook mijn ouders steunen mij volledig.

Zijn er nog meisjes van mijn leeftijd hier die een BV laten uitvoeren binnenkort? Neem gerust contact op :)

Groetjes,

Donna

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Donna

jong ben je zekers maar als je van je eigen weet dat dit is wat je wil dan moet je het doen

wel fijn dat je ouders er dan ook nog eens goed achterstaan

hoeveel cc krijg je ?

maar wist niet dat een pc op zo'n jonge leeftijd het deed

dacht eigenlijk dat je zekers 18 moest zijn

maar wens je er veel sterkte mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Donna!

Wel ik ben ook redelijk jong, ben net 19 geworden, en ik ga in augustus door dr. Plovier geopereerd worden. Ik vind als jij zeker bent dat je het wil, het zeker moet doen, maakt niet uit of je nog geen 18 bent, wel bijna he... En ik zeg ook altijd, hoe sneller je het doet, hoe langer je er kan van genieten uiteindelijk!

Groetjes!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zat er wel al een tijdje mee in m'n hoofd, maar nooit echt concreet, kan het niet zo goed uitleggen. Kwou het wel maar nooit gedacht dat ik de eerste stap zou durven zetten. En ik wist ook niet dat er zoveel borstvergrotingen per dag werden uitgevoerd en het eigenlijk maar een kleine ingreep is, snap je?

En sinds januari ben ik er dan wel echt concreet over beginnen nadenken, dat begon met info opzoeken op internet en zo ben ik ook op dit forum gekomen (waar ik eeuwig dankbaar voor zal zijn!). En door al de goede commentaren dan uiteindelijk een afspraak gemaakt bij Dr. Plovier. Het gesprek beviel me en het is ook nog eens een pluspunt dat het dichtbij is.

Heb je al een consultatie gehad? Wat adviseerde de pc je (vorm, aantal cc's, ...?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Donna 93

Gefeliciteerd met je datum

Je bent jong ,maar als je er ongelukkig mee bent wie houd je dan tegen .

Ik snap je keuze ,ik heb een nichtje van 17 die het ook heeft laten doen ,dat ging niet zomaar ze had toestemming nodig van huisarts cz enzevoorts

maar het is helemaal goed gekomen .

ze is er super blij mee

veel succes verder

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Twijfelaartje:

Bij mij is het echt net hetzelfde, ik had nooit gedacht dat ik echt de stap zou durven zetten... En dan opeens ben ik als een maniak beginnen opzoeken en werd alles heel duidelijk! Ik heb een PC gezocht en meteen een consultatie gemaakt :)

Gisteren had ik mijn eerste consutatie en hij adviseerde me om ronde siliconengel prothesen te laten zetten volledig onder de spier, omdat ik van mezelf bijna geen weefsel heb. Aantal cc's weet ik nog niet, maar ik wil als eindresultaat een volle C, kleine D. Ik heb op 26 een 2e en laatste consultatie om nog 'ns grondig te passen en cc's te bepalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag nu vrijdag op 2e consultatie. Maar vraag me af als je het in mei gaat laten doen, dan gaan je klasgenoten dat toch merken? En kan je zomaar thuis blijven van school? Want je hebt wel 2 weken rust nodig... En de examens zitten er dan toch ook aan te komen?

Daarom dat ik het in de grote vakantie laat doen.

Om je leeftijd moet je je geen zorgen maken hoor, op je 17e heb je al voldoende ontwikkelde hersenen om zo'n beslissing te kunnen maken hihi! En je wordt tenslotte bijna 18...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag nu vrijdag op 2e consultatie. Maar vraag me af als je het in mei gaat laten doen, dan gaan je klasgenoten dat toch merken? En kan je zomaar thuis blijven van school? Want je hebt wel 2 weken rust nodig... En de examens zitten er dan toch ook aan te komen?

Daarom dat ik het in de grote vakantie laat doen.

Om je leeftijd moet je je geen zorgen maken hoor, op je 17e heb je al voldoende ontwikkelde hersenen om zo'n beslissing te kunnen maken hihi! En je wordt tenslotte bijna 18...

Ik ga niet naar school zoals iedereen. Ik krijg thuis les sinds 2 jaar,dus over klasgenoten hoef ik me geen zorgen maken :)Mijn examens gaan een beetje lastig zijn maarja... Geeft ook wat afleiding mss :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi donna!

Ik ben ook nog jong! nu 19 over paar dgen 20 ;)

Ik dacht er al 5 jaar overna en toch de knoop door

gehakt wat er hier bovn ookal werd gezegt je kan er

dan meer en langer van genieten he!

Hoeveel cc krijg je meid? en wat voor cupmaat heb je momenteel??

Vind je het al spannend? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi donna!

Ik ben ook nog jong! nu 19 over paar dgen 20 ;)

Ik dacht er al 5 jaar overna en toch de knoop door

gehakt wat er hier bovn ookal werd gezegt je kan er

dan meer en langer van genieten he!

Hoeveel cc krijg je meid? en wat voor cupmaat heb je momenteel??

Vind je het al spannend? :D

Hoeveel cc's weet ik nog niet, dat zal ik op de 2e consultatie te weten komen. Ik ben momenteel een platte 75 A en ik zou naar een volle C of D willen gaan. Ik ben wel groot dus op zich, moet dat wel lukken (ben 1m70 en heb een grote kont :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi donna!

Ik ben ook nog jong! nu 19 over paar dgen 20 ;)

Ik dacht er al 5 jaar overna en toch de knoop door

gehakt wat er hier bovn ookal werd gezegt je kan er

dan meer en langer van genieten he!

Hoeveel cc krijg je meid? en wat voor cupmaat heb je momenteel??

Vind je het al spannend? :D

Ik zie net dat je gisteren bent geöpereerd! Proficiat! Hoe voel je je?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje

Wauw wat fijn dat je de beslissing hebt gemaakt fijn he!

Zelf was ik ook 17 toen ik op consult ging en net een paar maandjes 18 toen ik mijn bv liet doen!

Ik heb het ook gedaan om de redenen die jij beschrijft, ik herken me heel erg goed :blush:

Niet langer meer het onzekere meisje en niet eens voor de jongens of aandacht nee echt voorjezelf!

Het is voor mijn nu bijna 9 maanden geleden en dit is echt de beste keuze ooit geweest ik voel me echt vrouw en een stuk zelfverzekerder. Komt echt goed meid :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje

Wauw wat fijn dat je de beslissing hebt gemaakt fijn he!

Zelf was ik ook 17 toen ik op consult ging en net een paar maandjes 18 toen ik mijn bv liet doen!

Ik heb het ook gedaan om de redenen die jij beschrijft, ik herken me heel erg goed :blush:

Niet langer meer het onzekere meisje en niet eens voor de jongens of aandacht nee echt voorjezelf!

Het is voor mijn nu bijna 9 maanden geleden en dit is echt de beste keuze ooit geweest ik voel me echt vrouw en een stuk zelfverzekerder. Komt echt goed meid :116:

Oh super! Hoe waren de reacties uit je omgeving eigelijk? Hadden mensen het door, wat zeiden ze erover?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn ouder en vriend wisten het zo ie zo en een aantal vriendinnen, allemaal vonden ze het leuk voor me!

Helaas in de klas heb ik in het begin verhalen achter me rug gehoord maar na een weekje was het weg en nu hoor ik er niks meer over ( ze zijn te laf geweest om zelf naar me toe te komen :unsure:) Voor de rest alleen maar positief :136:

Wat en hoeveel ga je krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn ouder en vriend wisten het zo ie zo en een aantal vriendinnen, allemaal vonden ze het leuk voor me!

Helaas in de klas heb ik in het begin verhalen achter me rug gehoord maar na een weekje was het weg en nu hoor ik er niks meer over ( ze zijn te laf geweest om zelf naar me toe te komen :unsure:) Voor de rest alleen maar positief :136:

Wat en hoeveel ga je krijgen?

Ah dat valt allemaal reuze mee dan! :) Enkel wel lastig van het geroddel. Ik krijg siliconengel, ronde, achter de spier. Hoeveel cc's weet ik nog niet, ik moet nog 'ns extra passen op mijn volgende consultatie.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.