Jump to content

Pleister eraf trekken

Guest anomiepje

Recommended Posts

Guest anomiepje

Hallo allemaal,

Ik ben nu op het punt gekomen dat ik het pleister van mijn sneetje onder de borst mag halen. MAAR IK DURF NIET!

Hij plakt ontzettend goed... Ben al eerst onder de douche geweest en al, maar het trekt mijn huid gewoon mee...

Tips?

Bedankt!

Guest waaghalsje

hoi hoi

Allereerst gefeliciteerd.

Maar pleister er zelf af trekken????? Bij mij mochten de pleisters er pas af nadat de hechtingen (knoopjes) werden verwijderd en dit werd gewoon bij de kliniek gedaan?? Vreemd dat je dat zelf moet doen. Kan je het anders niet aan de huisarts vragen en anders kontakt opnemen met het ziekenhuis waar je het heb laten doen??

Succes ermee en doe voorzichtig. Want zou heel erg jammer zijn als je hierdoor misschien ontstekingen bij de hechtingen krijgt als je het perongeluk mee trekt.

Groetjessssss

Guest boeleke

hallo,,

ik mocht na een week half zelf mijn pleisters erafdoen.

nu doe ik dat om de 2 dagen om ze te verversen,zo komen mijn draadjes mooi mee.

is niet erg hoor.

gewoon voorzichtig doen en als je eraan trket je huid tegenhouden met je andere hand.

groetjes en succes <_<

Hoi, ik ben nu bijna drie weken po en heb de pleisters al 3x verwisseld. Niet omdat het nodig was maar gewoon uit nieuwschierigheid om te zien hoe het met de littekens was. Gelukkig had ik er een aantal extra meegekregen voor de zekerheid (als het wat zou nabloeden ofzo).

Gewoon heel rustig trekken met de ene hand terwijl je de pleister tegendruk geeft met de andere hand.

Tis echt niet eng hoor, zelfs niet met de hechtingen er nog in.

Gewoon rustig en beheerst dan lukt het best

Succes!

Groetjes ESJ

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.